וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיים ישארו פתוחים גם בערב חתונת בר רפאלי

20.9.2015 / 7:25

בשל הביקורת: שר התחבורה ישראל כץ הנחה את רשות התעופה האזרחית לבטל את החלטתה מיום שישי האחרון, וקבע כי יש לנהוג בשוויונית מול כלל אזרחי ישראל

צילום מסך

המרחב האווירי מעל הכרמל יישאר פתוח גם בערב חתונתה של הדוגמנית בר רפאלי - כך החליט שר התחבורה ישראל כץ שהנחה את רשות התעופה האזרחית לבטל את הודעתה מיום שישי האחרון לסגור את השמיים לחברות תעופה וכלי טיס אחרים בשל דרישות מפיקי החתונה.

תזכורת: החתונה של בר: ביקורות על הפסקת הטיסות מעל הכרמל

בני הזוג רפאלי ועזרא שינשאו ב-25 בספטמבר באחוזת יערות הכרמל דרשו יחד עם מפיקי האירוע בלעדיות אווירית על צילום האירוע ותכננו להעלות רחפנים, מסוקי צילום פרטיים וכתב"מים, ששהייתם בשמים מהווה איום בטיחותי על כלי טיס אחרים שעוברים בנתיב האווירי.

החלטת רשות התעופה האזרחית להירתם לבקשה הולידה גל של ביקורות מצד מפעילי טיס פרטיים וגולשים ברשתות החברתיות, שטענו לאפלייה וזלזול במשאב ציבורי שהופקר לטובת סלב.

ואולם, שר התחבורה קבע הבוקר (א') כי יש לבטל את ההחלטה ולהשאיר את המרחב האווירי פתוח, בנימוק כי השמים שייכים לכלל אזרחי ישראל ואין לנהוג בהעדפה באירוע זה מול אירועים אחרים. "יש לשמור על שוויונית ומראית עין במתן אישורי הטיסות", אמר כץ לאחר שהפך את החלטת רשות התעופה האזרחית.

מסיבת הרווקות של בר רפאלי. ניר פקין
רפאלי עם חברותיה במסיבת הרווקות/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully