וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החתונה של בר: אין טיסות מעל לאזור הכרמל

18.9.2015 / 19:13

לא רק בר רפאלי ועדי עזרא חוגגים, אלא גם הביקורת: רשות התעופה האזרחית הודיעה על סגירת המרחב האווירי מעל הכרמל, ועוררה זעם בקרב הטייסים וגולשי הרשתות החברתיות, שטוענים לזלזול במשאב האווירי של ישראל

קלאב מד פינולו וילאס באיים המלדיביים/צילום: Club Med

חתונתה של בר רפאלי ב-25 בספטמבר ביערות הכרמל מעוררת עניין לא רק בקרב עולם הסלבס, אלא מסתבר שגם ברשות התעופה נרתמים לטובת הזוג הנוצץ.

בהודעה פנימית שפרסמה רשות התעופה האזרחית לכלל מפעילי הטיס, נמסר כי ביום האירוע בשעות הערב ייסגר המרחב האווירי מעל אזור הכרמל ותיחסם התנועה האווירית לכלי טיס, זאת בשל בקשה של מפיקי החתונה שנערכים לצלם את האירוע מן האוויר באמצעות רחפנים וכטב"מים.

בלעדי: החברות של בר רפאלי חוגגות מסיבת רווקות בארץ

יצוין כי נתיב התעבורה האווירי מעל יערות הכרמל איננו נחשב לנתיב דומיננטי עבור חברות התעופה, אולם בדרך כלל מאיישים אותו כלי טיס פרטיים, מסוקי משטרה וכיבוי אש, כמו גם מסוקי צה"ל. אגודת התעופה הכללית סירבה להתייחס לנושא באופן רשמי, אבל טייסים החברים בה הביעו תרעומת על החלטת רשות התעופה האזרחית לסגור את המרחב האווירי.

"מדובר באירוע פרטי וכל העניין נראה מכור מראש", אמר אחד מהם, "כדאי לאחת הרשויות לפנות לבג"ץ בנושא כי מדובר באירוע פרטי ויש כאן זלזול במשאב האווירי של מדינת ישראל ושימוש לטובת אירוע פרטי של סלב".

הצעד זכה לביקורת גם מגולשים רבים ברשתות החברתיות, שזעמו על היחס המלכותי שמקבל הזוג, שחתונתם לא נחשבת לאירוע לאומי.

ממשרד התבורה נמסר בתגובה כי "מדובר בהנחיות בטיחותיות המתבצעת בעת פעילות של כלי טיס בלתי מאויישים וכי ההנחיות פורסמו בהתאם לכללי רת"א על פי הנהלים הקבועים בחוק".

מסיבת הרווקות של בר רפאלי. ניר פקין
ימים אחרונים לפני שהיא נישאת. בר רפאלי במסיבת הרווקות/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully