וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם ב-615 דולר: כל הדרכים לטוס לסין בסתיו

20.9.2015 / 8:28

היינאן איירליינס צפויה לנחות רק באביב הבא אבל בינתיים מתעכבת, ושאר חברות התעופה מנצלות את הביקוש הגדול של הישראלים לטוס לסין כמו איטריות חמות, ומציעות טיסות גם ב-615 דולר. בדקנו כמה יעולה לכם לטייל בסין בתקופה הקרובה

מערכת וואלה!

הסינים באים? תלוי את מי שואלים. לפני כמה חודשים נפלטו המון אנחות רווחה. חברת תעופה סינית הבטיחה לראשונה לנחות בישראל ולהפעיל קו ישיר בין בייג'ינג לתל אביב בתדירות גבוהה מספיק, שתפתה את סוכני הנסיעות ומארגני התיירות לשבור את ההגמוניה של אל על שפעלה כמונופול בקו עד כה.

גם משרד התיירות כבר טווה תוכניות ארוכות טווח על הגעתם של מאות אלפי סינים בטיסות הישירות החדשות של היינאן איירליינס לישראל, שנקבעו לתחילת חודש ספטמבר השנה. אלא שתוכניות לחוד ומציאות לחוד. היינאן איירליינס דוחה בינתיים את הגעתה לארץ, כפי שפורסם בוואלה! שלשום, וגם הודעתה על תחילת הטיסות באפריל הקרוב מוטלת עדיין בספק, היות וטיסותיה עדיין לא מופיעות במערכות ההזמנות.

גורמי התיירות מסבירים כי היינאן גילתה שהשוק הישראלי לא אטרקטיבי כל כך כפי שציפתה מלכתחילה, והעדפות הפנאי והעסקים של הנוסעים מנתב"ג מעט שונות ממה שמטוסיה מסוגלים לספק. בקיצור, רוב הנוסעים כלל לא נשארים בבייג'ינג אלא ממשיכים ליעדי המשך באסיה ובסין עצמה.

והיינאן שלא מצטיינת בהפעלת קווים מחוץ לסין גילתה את ההארה הזאת בזמן כדי לקבוע שכדאיות כלכלית של ממש אין כאן ולפיכך, מוטב להתבסס על טיסות המשך מיעדים באירופה או במזרח.

דיילות מטוס היינאן איירליינס סין. Yahoo Finance Canada, פליקר,
היינאן איירליינס. תגיע לישראל באפריל?/Yahoo Finance Canada, פליקר

כרגיל, טורקיש

כאן נכנסות לתמונה חברות התעופה הזרות, שכמובן זיהו את ההזדמנות ויצאו בשורת מבצעים מפתים לקהל הישראלי. טורקיש איירליינס, קוריאן אייר, אזרבייג'ן איירליינס, אוסטריאן איירליינס וחברות תעופה נוספות מציעות כיום לנוסעים מישראל נחיתה בסין החל מ-620 דולרים בלבד, אם רק תסכימו לנחות לכמה שעות ביעד ביניים.

אז איפה תמצאו את המחיר הזול ביותר? בדקנו.

עצירה קצרה בבאקו - אזרבייג'אן איירליינס שמפעילה שתי טיסות שבועיות לתל אביב תציע לנוסעים מישראל טיסה לבייג'ינג דרך באקו החל ממחיר של 615 דולר לאדם. הטיסות תשווקנה באמצעות מונה טורס החל מ-29 באוקטובר ותכלולנה עצירת ביניים של שעה וחצי בבאקו. הבשורה הטובה היא שהטיסה מבאקו לבייג'ינג תתבצע במטוס חדש מדגם דרימליינר.

כרגיל, טורקיש - את טורקיש איירליינס קשה לפספס בסין. החברה מפעילה טיסות לערים הגדולות בסין בתדירות גבוהה במיוחד. אם תשאלו את נוסעי שמונה הטיסות היומיות מישראל תגלו שמרביתם נמצאים בדרכם לאסיה. את הקו לבייג'ינג מפעילה טורקיש מדי יום בשעה 0:50 אחר חצות והמחיר הזול ביותר שמצאנו היה 807 דולר לאדם, אם רק תסכימו להמתין באיסטנבול כשש שעות.

קוריאן אייר - חברת התעופה הקוריאנית שמפעילה טיסות בקו סיאול-תל אביב היא כבר מזמן שער יציאה מועדף על ישראלים למזרח הרחוק. זה מתבטא בשירות בטיסות, מטוסים חדישים וזמני המתנה נמוכים יחסית בשל המרחק הקצר בין דרום קוריאה לסין. ואולם, לקוריאן אייר יש רק שלוש טיסות שבועיות לתל אביב כך שמי שלוח הזמנים שלו קשיח ייאלץ למצוא פתרונות אחרים. המחיר הזול ביותר שמצאנו בין תל אביב לבייג'ינג היה 1,027 דולר בין 4 ל-11 בנובמבר.

אירופלוט - חברת התעופה הרוסית הולכת ומבססת את מעמדה כחברה הרוסית הגדולה ביותר. כעת, לאחר רכישת מתחרתה טראנסאירו היא מרשה לעצמה לשהור את שוק הטיסות למזרח הרחוק. אחרי שהציעה טיסות לניו יורק ב-600 דולר, היא מציעה עכשיו מחיר מוזל גם לבייג'ינג הרחוקה. 660 אירו יעלה לכם לטוס עמה אם תהיו מוכנים לעצירת ביניים לא קצרה במוסקבה העמוסה והפקוקה.

עוד באותו נושא

"הפייט" של הסינים לאל על: היינאן איירליינס תטוס בשנה הבאה לארץ

לכתבה המלאה
מטוס בואינג 747-400 של אל על בשדה התעופה בן גוריון. David Silverman, GettyImages
כרגע, היא היחידה שטסה ישירות. מטוס אל על/GettyImages, David Silverman

וכמה באל על?

אייר פראנס - קשה היה להאמין שמתחרותיה האירופיות של אל על יישבו בצד ויראו את החגיגה הסינית בעיצומה. אייר פראנס הצרפתית, KLM ההולנדית, ולופטהנזה הגרמנית כבר מפעילות לסין את מטוס הנוסעים הגדול בעולם ה-A380 ומטיסות אליה אלפי נוסעים מישראל מדי שנה. והמחירים? מ-680 אירו ומעלה, תלוי כמה זמן תרצו להמתין בפריז, פרנקפורט או אמסטרדם.

ואיפה אל על? אם מאסתם בטיסות קונקשיין ואתם מוכנים לשלם ביד רחבה, אין לכם יותר מדי אפשרויות. אל על היא היחידה לטוס לסין בקו ישיר ללא עצירות ביניים והיא עושה זאת בתדירות של 4-3 פעמים בשבוע - תלוי בעונה. הטיסות הללו, תמיד מלאות ועמוסות וזכו בעבר ללא מעט ביקורות בשל רמת השירות הירודה והמטוס המיושן. אבל טיסה ישירה היא טיסה ישירה ואל על היא עדיין העדפה הראשונה של רוב הישראלים. המחיר הזול ביותר שמצאנו אצלה היה 1,064 דולר לנוסע בין ה-3 בנובמבר ל-11 בנובמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully