וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון בגרמניה נבנה בצורת זוג שמקיים יחסי מין

בעיר בוכום שבמערב גרמניה נבנה מלון בצורת זוג שעושה סקס, אבל מסתבר שיש למבנה משמעות הרבה יותר עמוקה והוא נועד לעורר את המחשבה על ההשפעה שיש לבני אדם על הסביבה והטבע. אולי כדאי לחשוב שוב לפני שאתם מביאים את הילדים

מלון דומסטיקטור בגרמניה. twitter, אתר רשמי
נועד לעורר את המחשבה על ההשפעה שיש לאדם על הסביבה. מלון דומסטיקטור/אתר רשמי, twitter

בחיפושים אחר מקום לינה לחופשה עם הילדים, מוטב אולי שתדלגו על המלון הבא: בניין שהוקם במסגרת פסטיבל האומנות והמוזיקה "רוארטרינאלה" (Ruhrtriennale), המתקיים מדי שנה בעיר בוכום שבמערב גרמניה ונבנה בצורת זוג שמקיים יחסי מין.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
מטריף: חופשה במלון צף פרטי משלכם על המים
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים
הכירו את מלון הלואוקוסט הראשון בישראל


במבט ראשון ניתן אולי לחשוב שהיה זה רק תירוץ עבור חבורה של אנשים יצירתיים להקים בניין פרובוקטיבי, אבל מסתבר שיש למבנה משמעות הרבה יותר עמוקה - כך לפחות על פי יוצריו, שאומרים כי הוא נועד לעורר את המחשבה על ההשפעה שיש לבני אדם על הסביבה. כך או אחרת, את מחשבותיהם של באי הפסטיבל הוא עורר לכיוונים אחרים.

יוצריו של המבנה הייחודי בחברת העיצוב ההולנדית "אטלייר ואן לישאוט" החלו את העבודה עליו בשנת 2014, והם מכנים אותו "דומסטיקטור" (Domestikator). לדבריהם, "הדמויות המתנשאות מייצגות באופן סמלי את את כוחה של האנושות עם מחווה ליכולות התושיה וההכלה של בני האדם, ואת השימוש הסופי בכוח הזה: לשלוט, לאלף ולביית את הטבע" - כך במילותיהם.

כך או כך, מלבד לעורר מחשבות על הטבע והאדם, יש למבנה הפרובוקטיבי גם שימוש מעשי, והוא יועד לשמש כבית מלון לאורחי ה-VIP של הפסטיבל. המלון יעמוד על תילו עד לסוף החודש, ואנשי "אטלייר ואן לישאוט" אמרו כי תושבי העיירה המקומיים דווקא הביעו חיבה כלפי המבנה הארעי, ואמרו שהוא מוצאים אותו "משעשע למדי".

מלון דומסטיקטור בגרמניה. twitter, אתר רשמי
מסמל את כוח האדם "לשלוט, לאלף ולביית את הטבע". ה"דומסטיקטור" בבוכום/אתר רשמי, twitter
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully