וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר המזוודות הגדול: עם מה הכי משתלם לטוס?

17.6.2014 / 9:14

לקראת עונת הנסיעות הבאה עלינו לטובה, יצאנו לסרוק את השטח ולחפש את המזוודה האולטימטיבית שתהיה קלה כנוצה, נוחה ומתגלגלת כמו מרצדס, יפהפייה לא פחות מבר רפאלי, וזולה דיה כדי שלא נצטרך לקחת עליה משכנתא

אישה מנסה לסגור מזוודה עמוסה. ShutterStock
איך לארוז קל וגם שיהיה מקום לשופינג? קבלו את סקר המזוודות הגדול/ShutterStock

מצד אחד, יש לנו נטייה היסטרית לארוז את כל הבית בדרך לחופשה, גם אם קפצנו לקוויקי חפוז של ארבעה ימים. מצד שני, אנחנו חובבי שופינג שלא עומדים בפיתוי ולא אחת שילמנו על משקל יתר שעלה לנו יותר מכל הסמרטוטייה שרכשנו.

כאלה אנחנו, נסחפים בלי הרבה מחשבה תחילה ואנחנו, כנראה, לא היחידים. עובדה. ממש עכשיו עומלים יצרני המזוודות ותיקי המסע, בארץ ובעולם, על עוד פיתוח של חומרים וטכנולוגיות שיימזערו למינימום את משקל המזוודה שלנו ועל תיק קטנטן, שבהוקוס-פוקוס ייפתח לבור ללא תחתית עבור השופינג שעשינו.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל
כל מה שצריך כדי לנפוש עם הילדים בקיץ


אז לקראת עונת הנסיעות, הבאה עלינו לטובה, יצאנו לסרוק את השטח ולחפש את המזוודה האולטימטיבית שתהיה קלה כנוצה, נוחה ומתגלגלת כמו מרצדס, יפהפייה לא פחות מבר רפאלי, וזולה דיה כדי שלא נצטרך לקחת עליה משכנתא. Bon voyage!

הצרכן הישראלי מחפש עמידות, נוחות וניידות

"בעקבות הפעלת טיסות הלואו-קוסט, הנוסעים שמים יותר דגש על משקל המזוודה בשאיפה שתהיה הכי קלה, ועם זאת איכותית ובעלת יכולת אחסון טובה", אומרת עדי אגמון, סמנכ"ל השיווק של רשת ריקושט. לדבריה הצרכן הישראלי מחפש עמידות, נוחות וניידות ולכן מסתמנת מגמה של רכישת מזוודות בעלות ארבעה גלגלים, המאפשרות שינוע נוח יותר.

מזוודות הטרול כבשו להן מקום של כבוד בשוק הנסיעות והן מהוות כ-75 אחוזים מכלל המכירות בארץ, לעומת כ-25 אחוזים שתופסים הצ'ימידנים על גלגלים (תיקי נסיעות דפל).
המזוודות הנמכרות ביותר הן בנפח 24 ו-28 אינץ', בשל יכולתן להכיל כבודה לזוג לשבועיים, וגם משפחות מעדיפות את הגדלים האלה והן מוותרות על מזוודות ענק לטובת מזוודה אישית לכל בן משפחה. גודל המזוודה המועדף על אנשי עסקים, לעומת זאת, הוא 21 אינץ' בשל היכולת לעלות איתה למטוס ולחסוך זמן בעת היציאה מהשדה.

בשוק מגוון רחב של מזוודות, החל ממזוודות בד ועד למזוודות קשיחות, שעשויות מפוליקרבונט (חומר חזק, יציב, קשיח ובמשקל קל). לאחרונה חלה גם התעוררות בצבעוניות ולצד המזוודות השחורות, האפוות והחומות הקלאסיות, נראות יותר ויותר מזוודות ססגוניות בצבעי, ירוק, סגול, ורוד, אדום עז, תכלת מטאלי ואפילו זהב מנצנץ - צבעים בולטים שבין השאר מקלים על זיהוי המזוודה במסוע.

אז אילו מזוודות מחכות לכם בחנויות, וכמה הן עולות? קבלו את הסקר הגדול.

לארוז מזוודה כבודה. ShutterStock
אל תתייאשי, הנה המזוודות שיעשו לך את החופשה קלה, כמו מזוודה/ShutterStock

אנטי לואו-קוסט: מזוודה שקלה ב-35% מהמזוודות האחרות

עקב הקשחת התנאים של חברות התעופה, המגבילות את משקל המזוודות ומאפשרות לשלוח לבטן המטוס מזוודה אחת לנוסע, מציעים ברשת למטייל את סדרת המזוודות של MarcoPolo מבית קל גב. בסדרה מצאנו את "פלורנס" - סדרת מזוודות בעיצוב קלאסי-מודרני, שקלה ב-35 אחוזים ממזוודות המקבילות בשוק.

פלורנס עשויות מבד פוליאסטר 900 HD ומסגרת פנימית קלת משקל ששומרת על החוזק והמבנה היציב שלהן. המזוודות הן פרקטיות ונוחות ומאובזרות בארבעה גלגלי PU מאסיביים, מנגנון טרולי מובנה, ידית טלסקופית שנפתחת בלחיצת כפתור, פסי גומי ופלסטיק המגינים על פינותיה ורוכסן המרחיב את נפחה בעוד 20 אחוזים. בחלק הפנימי שני כיסי רוכסן ורצועות להידוק הבגדים, בחלק החיצוני שני תאים מרווחים למסמכים ופריטים קטנים.

עוד סדרה היא "נאפולי" - מזוודות דפל,שניתנות לנשיאה גם כתיק גב באמצעות כתפיות מרופדות, שמוסתרות בתא אחורי. רוכסן הפתיחה נמצא במרכז המזוודה והוא למעשה מחלק אותה לשני תאים מופרדים, המאפשרים אריזה וחלוקת סדר נוחה יותר.
פלורנס: 399-719 שקל לגודל 71-50 ס"מ.
נאפולי: 280-469 שקל לגודל 71-50 ס"מ.

מזוודה MarcoPolo דגם Florence. למטייל,
קלה ב-35 אחוזים ממזוודות המקבילות בשוק. מזוודת פלורנס/למטייל
מזוודה נפולי. למטייל,
ניתנת לנשיאה גם כתיק גב באמצעות כתפיות מרופדות. מזוודת נאפולי/למטייל

ברוח המונדיאל: מזוודות קשיחות בצבעי כחול, ירוק וצהוב

חברת סמסונייט השיקה לכבוד טורניר הכדורגל העולמי מזוודות Limited Edition מסדרת S-CURE - סט מזוודות קשיחות בצבעי כחול, ירוק וצהוב, כדגלה של ברזיל. המזוודות הן קלות משקל, עשויות 100 אחוזים פוליפרופילן (חומר חזק ועמיד בטמפרטורות קיצוניות) ומאובזרות בגלגלים כפולים ומאסיביים, במנעול קומבינציה וקודן TSA לבדיקות ביטחוניות.

לצד הקשיחות מצאנו גם את סדרת "טהאלו" - מזוודות ותיקי נסיעות מבד רך ובעיצוב אופנתי ואלגנטי. הן קלות משקל, מותאמות לעלייה למטוס ולנסיעות קצרות, ולכן ניכרת בהן חשיבה על נוחות השימוש ועיצוב עד לפרטים הקטנים ביותר. המזוודות מאופיינות בריבוי כיסים ותאים חיצוניים, רצועות תמיכה פנימיות לנוחות האריזה, רוכסנים להגדלת הנפח, מנעול קומבינציה וקודן TSA. למזוודות הותאמו תיקים שאובזרו בשרוול חכם, המאפשר להרכיב אותם על ידית הטרולי.
סדרת טהאלו: מחירים - 1,550-695 שקלים.
סדרת S-CURE: מחירים - 1,550-1,350 שקלים בגודל 73-50 ס"מ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותאמות לעלייה למטוס ולנסיעות קצרות. מזוודות טהאלו של סמסונייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיוחד לקיץ: מזוודה מבד חזק ובלתי חדיר למים

לכבוד הקיץ חברת Jeep משיקה את Colorado - מזוודה קלה במיוחד, העשויה מבד ניילון 150D- חזק, עמיד ובלתי חדיר למים. המזוודה מאובזרת ברוכסן להגדלת נפחה בעוד 10 אחוזים, בארבעה גלגלי גומי קשיח שנעים בסיבוב של 360 מעלות, ציפוי גומי בפינות, גב קשיח וידית טלסקופית עם שלושה שלבי פתיחה.

ברשת ריקושט מצאנו גם את המזוודות של איגל קריק העשויות מ-100 אחוזים בד קורדורה ומאובזרות ברוכסני YKK, גלגלים מאסיביים וחזקים, ידית טלסקופית, שתי ידיות נשיאה ופינות שצופו בשכבה P.V.C נוספת למניעת פגיעה ומכות. עוד ברשת, סדרת הטרמאק - מזוודות חזקות במראה יוקרתי-אלגנטי, שמתאימות לאנשי עסקים וכן למרבים בנסיעות.
Jeep: מחירים - 551-293 שקלים לגודל 71-50 ס"מ.
איגל קריק: מחירים (עד 30 ביוני) - 1,106-825 שקלים לגודל 71-50 ס"מ.

מזוודה וואלה – מזוודות JEEP. ריקושט,
פינוק ליד - ידית טלסקופית עם שלושה שלבי פתיחה. מזוודת Jeep/ריקושט

שיק ושוק: סט מזוודות רכות בצבעים עזים

חברת קל גב הוותיקה מציעה את מזוודות Marco-Polo - מותג הפרימיום של החברה הכולל מזוודות רכות וקשיחות. החודש השיקו את "מילאנו" - סט מזוודות רכות בצבעים עזים של כחול רויאל, סגול ופטרול לצד השחור הנצחי. למזוודות מסגרת קלת משקל ששומרת על חוזקן, מנגנון טלסקופי מובנה, גלגלי PU מאסיביים עם סיבוב של 360 מעלות, שני תאים חיצוניים, גדולים במיוחד, ורוכסן המאפשר את הגדלת נפחה ב-25 אחוזים.

מי שיבחר לוותר על המזוודות הקשיחות, ימצא בחברה צ'ימדנים ותיקי נסיעות גדולים, שעשויים מבד ניילון בליסטי. התיקים מאובזרים בגלגלי PU, ידית נשלפת לנשיאה, תא אחסון מרכזי וגדול, תא תחתון עם רצועות לשמירת הבגדים, תא רשת פנימי עם רוכסן וכיסים צדדים חיצוניים עם רוכסן, ותא קטן חיצוני עם רוכסן בקדמת התיק.
מילנו: 749-409 שקלים לגודל 71-50 ס"מ.
טרוול פרו: מחירים - 514-432 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט מזוודות רכות בצבעים עזים. סדרת מילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם תיקי נסיעות גדולים מבד ניילון בליסטי. תיק טרוול פרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

החו"ל משתלם: 3 מזוודות תואמות במחיר אטרקטיבי

עונת הנסיעות הלוהטת הובילה את רשת תיק התיקים להכריז על מהפכת מחירים, ולהציע לנו סט של שלוש מזוודות תואמות במחירים אטרקטיביים במיוחד. המזוודות של סדרת weekend, למשל, עשויות מ-ABS (פלסטיק קשיח) ומצוידות ברוכסנים כפולים, ידית טלסקופית נשלפת וארבעה גלגלים שמסתובבים ב-360 מעלות, ומאפשרים את נשיאן לצידי הגוף.

גם סדרת Aotian היא קשיחה ועשויה מפוליפורפילן קשיח, אך עם זאת המזוודות בעלות אפקט גמיש, המגן עליהן מפני מכות וחבלות שנגרמות על הדרך.
Weekend: מחירים - 399-199 שקלים לגודל 71-50 ס"מ.
Aotian: מחירים - 399-199 שקלים לגודל 71-50 ס"מ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שצריך משהו קשיח איתו. סדרת מזוודת Aotian/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטייל באוויר: לארוז נוסח ויקטוריה סיקרט

אם אתן בעניין של אופנה, תוכלנה להתאים את המזוודה לגרדרובה שלכן עם הטרולי של Victoria's Secret. המזוודות האופנתיות (הניתנות לרכישה רק בדיוטי פרי ובטרמינל 3) עשויות מריפוד ויניל בדוגמה מנומרת, אדומה ומפוספסת וגרפיטי מדליק.

גם הדרכון מוזמן ליישר קו אופנתי עם כריכת העור הממותגת במגוון צבעים ודוגמאות.
מחירים: 1,320-999 שקלים, כיסוי לדרכון: 220 שקל.

גם לחברת הרמוניה יש מזוודות קלות-משקל בעיצוב אופנתי וצבעוני (סגול, ורוד, ירוק, תכלת ושחור קלאסי). למזוודות ארבעה גלגלים כפולים לנוחות הנשיאה, ידית טלסקופית נשלפת, נעילת קודן TSA ובעיקר מחיר שווה לכל נפש.
מחירים: 199-99 שקלים לגודל 50-70 ס"מ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו, חתולה! המזוודה המנומרת של Victoria's Secret/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואם כבר נמר, אז שיהיה גם כיסוי תואם לדרכון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד גאדג'ט אחרון לפני שממריאים...

בחרנו מזוודה, ארזנו מעל ומעבר, כמובן, ועכשיו החשש שנחרוג מהמשקל המותר. בדיוק בשבילנו מציעים לנו משקל דיגיטלי קטנטן (Portable Electric Scale), המאפשר את שקילת המזוודה בקלות ובפשטות, באחיזת כף היד בלבד.

מחירים: 89 שקלים, רשת למטייל.

זהו, עכשיו לכו לארוז ושתהיה חופשה מוצלחת!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully