וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר הכנתם דרכונים? אלו היעדים החמים לקיץ 2015

1.6.2015 / 7:34

כמו בכל שנה, גם בקיץ הזה יעלו על המדף של סוכנויות הנסיעות יעדים חדשים שנתפרו במיוחד בשבילכם. מעניינים ככל שיהיו, רבים מהם צפויים להיות המוניים ובעיקר לא זולים. אז אילו יעדים חדשים מחכים לכם העונה וכמה יעלה לכם להגיע לשם? בדקנו

סיטוניה חצי האי כלקידיקי יוון. ShutterStock
ליד סלוניקי מחכה פיסת נופש מיוחדת. סיטוניה בחצי האי כלקידיקי, יוון/ShutterStock

הקיץ כבר כאן, זה כבר כמעט ברור לכולם, והנה הגיע הזמן לחשוב על הנופש השנתי הגדול שלכם. באיי יוון כבר רבצתם וגם פריז, ברצלונה וברלין נחרשו לעייפה. כמו בכל שנה, גם בעונת הנסיעות הנוכחית יעלו על המדף של סוכנויות הנסיעות יעדים חדשים שנתפרו במיוחד בשבילכם. מעניינים ככל שיהיו, רבים מהם צפויים להיות המוניים ובעיקר לא זולים, שכן קשה למצוא טיסה סדירה שתגיע אליהם ומארגני התיירות נאלצים לסגור סדרות מיוחדות שמקבעות את רמת המחיר.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
משופינג ועד לינה בזול: ישראלים ממליצים בחו"ל
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל
10 הונאות המטיילים הנפוצות בעולם ואיך להימנע מהן
האב, הבן ורוח החופש: אטרקציות מגניבות למשפחה בחו"ל


ואולם, גם מי שמאס בחופשות מן הסוג הזה יכול למצוא נחמה בנופש משפחתי מסוג אחר. מה דעתכם על קופנהאגן, אנטוורפן, סלוניקי או פרייבורג? אתר Monitour מצא לכם כמה הנאות מהסוג שאולי טרם חוויתם לקיץ הקרוב.

ליסבון, פורטוגל

עכשיו זה כמעט רשמי: פורטוגל היא היעד הצומח ביותר על מפת התיירות הישראלית. זה התחיל עם טיסות שכר עונתיות מדי כמה שנים והפך לקלף המנצח של כל מארגן תיירות. טיסות סדירות וקבועות עדיין אין וספק אם תהיינה, אבל מי באמת צריך אותן כשההיצע המושבים גדול כל כך.

ליסבון, שער הכניסה לפורטוגל, מתפקדת כשריד האחרון של האימפריה הפורטוגזית הקדומה ולפיכך, האטרקציות שבשטחה מזכירות את תקופת תור הזהב של מגלי הארצות ויורדי הים. כיכר קורסיו היא הגדולה שבכיכרות העיר, ממנה מומלץ להתחיל את הסיור הרגלי בין הסימטאות והרובעים. למי שכבר ביקר בעבר בעיר מומלץ לנחות בליסבון ולעבור ממנה לפורטו הצפונית. מארגני התיירות הגדולים מאפשרים כיום את החזרה לארץ מפורטו, ממש אחרי שנרשמתם בקונסוליה במטרה לנסות את מזלכם לזכות בדרכון פורטוגלי.

מתי מומלץ לבקר: ליסבון היא עיר חמה וכדאי לבקר בה לפני שהטמפ' מזנקות. חודש יוני יהיה נהדר לטיולים וכך גם החודשים ספטמבר-אוקטובר.

מחיר לדוגמא: טיול מאורגן של שבעה לילות לליסבון ופורטוגל בין 17-24 ביוני ב-1,170 אירו לאדם (מונה טורס).

ליסבון פורטוגל. ShutterStock
יעד צומח אצל הישראלים. ליסבון, פורטוגל/ShutterStock

סלוניקי, יוון

העיר השנייה בגודלה ביוון היא גם המרכז התרבותי התוסס של צפון המדינה. קניות ובילויים היא רק דרך אחת להעביר בה את הזמן אך הרבה יותר נעים לקחת רכב ולנסוע שעה לכיוון דרום כדי לנחות בחופים הזהובים של חלקידיקי.

חצי האי מתחלק למעשה לשלוש "אצבעות" כאשר כל אחת מהן מאפשרת נופש בסגנון שונה: בטן-גב (קסנדרה), טיולים רגליים (סיטוניה) והיסטורי-תרבותי (אתוס). כיאה לעיר תרבות, סלוניקי מלאה בפסיטבלים ומופעי אמנים לכל אורך השנה. חלק מהם מתקיימים גם בקיץ כמו Urban Picnic Festival ופסטיבל ההיפ-הופ המסורתי. כל מה שנדרש הוא רק להתעדכן.

מתי מומלץ לבקר: יולי-אוגוסט הם החודשים המבוקשים ביותר אבל גודלה של סלוניקי ואפשרויות התיור שלה מטשטשות את הצפיפות.

מחיר חבילה לדוגמא: ארבעה לילות במלון פורטו-קראס, המפואר באזור כולו על בסיס הכל כלול בין 23-24 ביולי מ-688 דולר לאדם בחדר משפחה (השטיח המעופף).

עוד באותו נושא

גרגולימנו, יוון: הרעיון הוא להתנתק מהארנק ברגע שהגעת

לכתבה המלאה
קסנדרה חצי האי כלקידיקי יוון. ShutterStock
ה-מקום לבטן-גב באזור סלניקי. אזור קסנדרה בחצי האי כלקידיקי, יוון/ShutterStock

אנטוורפן, בלגיה

במבט ראשון קשה להבחין בכך, אבל עיר היהלומים הבלגית היא יעד תיירות מרתק. 45 דקות נסיעה מהבירה בריסל, נמצאות כמה פנינות אירופיות שלא תגלו בשום מקום. גן החיות הענקי הממוקם במרחק כמה צעדים ממרכז העיר ומתחנת הרכבת המרהיבה הוא יעד חובה בעיר, אבל בכל אלה מומלץ לבקר רק אחרי שחוויתם אקסטזה אדירה בפסטיבל המוסיקה Tomorrowland, שמתקיים מדי שנה בעיירה בום הסמוכה לאנטוורפן ב-27-24 ביולי. כמאה אלף משתתפים מגיעים מדי שנה כדי להתנועע ולרקוד לצלילי הדאנס האלקטרוניים שמפיקים אמנים כמו דיוויד גואטה, ארמין וואן ביוריין, פול וואן דייק ועוד רבים.

מתי מומלץ לבקר: אנטוורפן נחשבת לעיר ידידותית לכל אורך השנה, אולם בחודשי הקיץ עולה קרנה ותיירים מכל העולם מציפים את חנויות השוקולד והיהלומים שבשטחה. בימי הפסטיבל יהיה קשה למצוא מלון במחיר שפוי אזי כדאי להזדרז.

מחיר לדוגמא: טיסות לבריסל עם אל על או בריסל איירליינס במחיר 515 דולר בממוצע ו-5 לילות במלון Antwerp City Center Hotel במחיר ממוצע של 90-100 אירו ללילה לזוג.

בית עיריית אנטוורפן. ShutterStock
ידידותית לכל אורך השנה. כיכר עיריית אנטוורפן/ShutterStock

קופנהאגן, דנמרק

למי שטרם ביקר, בירת ממלכת דנמרק היא אופציה קיצית נהדרת. העיר שוקקת מתיירים, הנמל עמוס באוניות נופש מכל רחבי אירופה והרציפים צבעוניים תמיד. תוסיפו לזה מזג אוויר נהדר ושקיעה מאוחרת והנה קיבלתם תמורה מלאה לכסף.

באופן מפתיע, טיסה לקופנהאגן היא החלק הזול בסיפור הזה. השהייה בעיר יכולה להיות יקרה לעתים גם עבור הישראלים אך יש כמה דרכים להוזיל אותה. שכירת אופניים מהמלון ורכישת 'קופנהאגן-כארד' המקנה כניסה חינם לאטרקציות המרכזיות בעיר ולתחבורה הציבורית, יבטיחו לכם עוד כמה שקלים בכיס. מלבד זאת, מחכים שם פארק השעשועים גני טיבולי, פסל בת הים הקטנה המקורי (אם תצליחו למצוא עמדת צילום בין מאות התיירים שפוקדים את שפת הנמל בכל רגע נתון), מדרחוב קניות הארוך בעולם וכמובן מסעדת "נומה" המהוללת.

מתי מומלץ לבקר: מזג האוויר החמים מתחיל ממאי-יוני ונמשך עד ספטמבר. השמש שוקעת בעשר בלילה וזורחת מוקדם בבוקר, כלומר קשה להירדם אבל יש יותר זמן לטייל.

מחיר לדוגמא: ארבעה לילות במלון First Hotel Excelsior בין 23-27 ביולי כולל טיסות ישירות עם סקנדינביאן איירליינס מ-750 דולר לאדם (סקנדינביאן טרוול).

תעלת ניהבן קופנהגן דנמרק. ShutterStock
הנמל עמוס באוניות נופש מכל רחבי אירופה. קופנהאגן/ShutterStock

פרייבורג, גרמניה

בירת היער השחור היא לעתים יעד מוחמץ עבור כל אלה שנוחתים בבאדן-באדן או פרנקפורט וטסים על הכביש המהיר לפארקים המוריקים של דרום-מערב גרמניה. הסוד הגדול של פרייבורג הוא דווקא האקלים החמים שלה שמאפשר לבקר בה גם בחודשי הסתיו או האביב.

העיר עצמה, שהוקמה כאזור סחר חופשי, דאגה להציב במרכזה שוק איכרים מפורסם עם משאיות מזון, שריח הנקניקיות שבהן לא מותיר יותר מדי ברירות חוץ מלהצטרף לתורים הארוכים. לא רחוק משם, נמצאת הקתדרלה המפורסמת ובמרחק כמה צעדים ממנה נמצא גם מבנה היסטורי מרהיב שמשמש כקניון המקומי.

ההגעה לפרייבורג היא קלה מבזל או שטרסבורג הצרפתית ומהווה גם שער כניסה לעיירות היער השחור, בראשן העיירות טודנאו, טיטיזה, פלדברג והכפר ג'וסטל. ואולם, כדי לצפות בתעלות המקסימות לא צריך להרחיק דרך. מרכז העיר פרייבורג חרוץ כולו בתעלות מים מלאות באוניות צעצועים שמחולקות לילדים בימי הקיץ.

מתי מומלץ לבקר: חודשי הקיץ הם החמים ביותר אך גם העמוסים ביותר. אם נמאס לכם להצטופף בתור לשוק הענק ולמתחם הענק של H&M כדאי להגיע בסוף יוני ובספטמבר. מזג האוויר עדיין חם והתור לקופות חצי ריק.

מחיר לדוגמא: חבילת חמישה לילות בפרייבורג בין 21-26 ביוני כולל טיסות מ-780 אירו לאדם בחדר משפחתי (ביס גרמניה).

פרייבורג, בירת היער השחור. ShutterStock
בירת היער השחור. פרייבורג/ShutterStock

פלמה דה מיורקה, ספרד

גם אם אין לכם עניין של ממש לחזור לשנות ה-90, פלמה דה מיורקה היא סיבה מספיק טובה לכך. היעד שפרץ אי שם כאלטרנטיבה לטורקיה וקפריסין, חוזר למפת הנופש עם חופשות הכל כלול ואתרי תיירות מרתקים. הצעירים שבינינו יעלו ודאי חיוך, הרי מיורקה מעולם לא נעלמה מהמפה ולך תשיג כרטיס כניסה לאחת המסיבות המתקיימות בחופיה.

אבל עבור מי שנולד ממש בתחילת המילניום פלמה היא "טבולה ראסה" של אתרים היסטוריים, חופים בתוליים, כפרים עתיקים, מסלולי אופניים ועיירות ציוריות ושוקקות. אחת מהן היא פוליינסה, שמציעה גם מנעד קולינרי מנצח.

מתי מומלץ לבקר: מזג האוויר בפלמה ידידותי לתיירים כמעט כל השנה. ביולי יהיה פחות צפוף שכן באוגוסט הספרדים מגיעים וקשה להשיג חדרים.

מחיר לדוגמא: חבילת שישה לילות במלון JAVA בין 9-16 ביולי ע"ב חצי פנסיון מ-965 דולר לאדם כולל טיסות (איסתא).

האי מגלוף פלמה דה מיורקה חופשת צעירים. אמיר  צומר,
יעד שחוזר למפת הנופש עם חופשות הכל כלול. חוף בפלמה דה מיורקה/אמיר צומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully