וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוש: נפתחה רשת מלונות המריחואנה הראשונה בעולם

סיגריות חשיש שמוגשות לצד ארוחת הבוקר, happy hour של התנסויות בסוגי גראס שונים וקופונים לרכישת קנאביס בזול - הכירו את "באד אנד ברקפאסט" - רשת בתי המלון הידידותית למריחואנה, שפתחה סניף ראשון בקולורדו, ארה"ב. להיות ב"היי" מהחופשה שלכם

מלון הגראס באד אנד ברקפסט בארה"ב. צילום: Bud+Breakfast, מערכת וואלה! NEWS
עלה ירוק או עלה לחדר. ממוצרי מלון Bud+Breakfast/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Bud+Breakfast

מחפשים כיוון? במדינת קולורדו בארצות הברית, נפתחה לאחרונה רשת בתי מלון הגראס הידידותית הראשונה בעולם וכל חובבי המריחואנה צפויים להרגיש באחד משלושת המלונות שלה בבית. "באד אנד ברקפסט" (Bud+Breakfast - "ניצן וארוחת בוקר", על משקל מיטה וארוחת בוקר באנגלית) היא רשת בתי מלון קטנה, שכוללת כרגע שני בתי מלון בלבד: בית ויקטוריאני של ארבעה חדרים בעיר דנבר, ארה"ב, שהושק באפריל 2014, ומרכז של שישה חדרי שינה בעיירה סילברסטון בקולורדו, המציע גישה לאתרי סקי.


עוד על מלונות מיוחדים בוואלה! תיירות:
טישו וסרטים רגשניים: מלון מציע חדר לנשים בכייניות
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים
איזה מגניב: המלון שהחליף את המעלית במגלשה


בניגוד לשאר בתי המלון הסטנדרטים, בארוחת הבוקר, לצד המאפים, החביתות וכוס מיץ התפוזים, מוגשות סיגריות חשיש המכונות "התרוממות", שאמורות להרים את האורחים לעננים. לאורך היום האורחים נהנים מחטיפים שונים, שעוזרים להם להתמודד עם התקפות המאנצ'יס המלווה את השימוש במריחואנה. בחדרים ובסוויטות עומדים באנגים ושפע של מכשירי עישון. "אנו מסוגלים לספק את כל ציוד העישון שאתם זקוקים לו", נכתב באתר האינטרנט של המלון.

בשעה 16:20 אחרי הצהריים וכן בשעה 4:20 לפנות בוקר מתקיים במלון Happy Hour - זמן שבו האורחים חופשים להתנסות בזנים שונים של קנאביס, ביחד עם מבחר של בירות ויינות. אם אתם רוצים להתפנק, בבאד אנד ברקפסט תמצאו עיסויי גוף, הכוללים שמנים המכילים ריכוזים גבוהים של מריחואנה, שלפי הבטחת המלון עשויים להפחית דלקות, להגביר את זרימת הדם ולהקטין נפיחויות וכאב. בנוסף לכך, צוות המלון מציע מידע וייעוץ לאורחים לגבי שימוש וצריכת מריחואנה וכן שוברים וקופונים לרכישת קנאביס במחירים מוזלים.

מלון הגראס באד אנד ברקפסט בארה"ב. צילום: Bud+Breakfast, מערכת וואלה! NEWS
"מסוגלים לספק את כל ציוד העישון שאתם זקוקים לו". מלון Bud+Breakfast/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Bud+Breakfast
מלון הגראס באד אנד ברקפסט בארה"ב. צילום: Bud+Breakfast, מערכת וואלה! NEWS
עומדים באנגים ושפע של מכשירי עישון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Bud+Breakfast

בעלי המלון: "מריחואנה אמורה להיות חלק ממסיבה גדולה"

בעל המלון הוא ג'ואל שניידר, שעסק בעבר כעורך דין לניירות ערך. שניידר עבר עם אשתו ליסה מניו יורק לקולורדו, המדינה הראשונה בארצות הברית שבה המריחואנה חוקית מעל גיל 21, והחליט לפתוח בה גן עדן ירוק. "בעבר, כשלנתי בבתי מלון במרכז העיר ורציתי לעשן, הייתי מסתגר בחדר האמבטיה, מדליק את הברז ומאפר לתוך האסלה", אמר שניידר בן ה-55 ל"טלגרף" הבריטי. "זאת לא הייתה הנאה גדולה, כי פספסתי את העניין החברתי. מריחואנה אמורה להתחלק עם אנשים ולהיות חלק ממסיבה גדולה, ולכך אנחנו דואגים במלון שלנו".

למרבה ההפתעה, לא תמצאו במלון רק צעירים פרועים. הגיל הממוצע של האורחים נע בין 25 ל-75 והם מגיעים ממדינות שונות כמו יפן, ניו זילנד ואנגליה. שניידר טוען, כי גם סלבריטאים ומוזיקאים פקדו את המלון. "האורחים שלנו הם לא היפים, סטלנים ומנותקים מהמציאות, להפך. קהל הלקוחות כולל אנשי מקצוע שמגיעים לפגישות עסקים ומחפשים לאחר מכן מקום שבו יוכלו לנוח ולהירגע", אומר שניידר. המלון גם מציע את עצמו כמרכז לאירועים של 60-50 איש, כשלצד הקייטרינג המסורתי וההרצאה המשעממת יוגש למשתתפים חשיש חופשי כיד המלך.

ואיך המחירים? במלון הממוקם בעיירה סילברסטון, חדר סטנדרטי מתחיל מ-149 דולרים ומגיע עד 199 דולרים לסוויטה מפוארת עם נוף עוצר נשימה להרים המושלגים. במלון הממוקם בדנבר, מחיר חדר סטנדרטי מתחיל מ-249 דולרים ומגיע ל-399 דולרים לסוויטה הכוללת מיטת אפיריון, אח, סלון מעוצב וג'קוזי. העלות כוללת את הארוחות וה"צ'ופרים".

לאור ההצלחה של בתי המלון, שניידר מתכנן להקים חווה של 172 דונים בדרום מערב קולורדו שכולה בסימן מריחואנה, שתזכה לשם "קאנה-קאמפ" (משחק מילים בין קנאביס למחנה): "זאת תהיה חווה שתציע חוויות ייחודיות לאורחים. הם יוכלו להשתתף בשיעורי גננות ובישול עם חשיש ובעוד הרצאות שונות העוסקות במריחואנה. בנוסף, במקום יהיו בריכה וג'קוזי, ומכיוון שהחווה צפויה להיות ממוקמת בסמוך לאגם גדול, יוצעו שלל פעילויות של ספורט מים".

מלון הגראס באד אנד ברקפסט בארה"ב. צילום: Bud+Breakfast, מערכת וואלה! NEWS
גן עדן ירוק. מבט לחצר המלון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Bud+Breakfast

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully