וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין ליצנים לאיכות הסביבה?

26.3.2015 / 8:10

בלי פילים או אריות, הקרקס הירוק משלב בין מופע מסעיר של אקרובטיקה, לוליינות וחישוקי אש, לערכים של איכות הסביבה ומחזור. בפסח הקרוב הוא יופיע במפעל מחזור המים הגדול במזרח התיכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חווייתי וחינוכי. הקרקס הירוק בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא בטוח שזה הדבר הראשון שהיה קופץ לכם לראש כשהיו אומרים לכם קרקס, אבל חברי ה"קרקס הירוק", משתמשים ביכולות שלהם כדי להעביר לילדים, בני נוער ומבוגרים, את חשיבות המחזור ואיכות הסביבה. והכל תוך כדי נשיפת אש, קפיצות, להטוטים ומופעי ליצנות.

"הקרקס הירוק" נולד מתוך שיתוף פעולה בין אמנים מענפי קרקס שונים, מחנכים ופעילי סביבה שהאמינו ועדיין מאמינים ביכולת לחולל שינוי באמצעות אמנות, בדרך חווייתית ומהנה. את השינוי יוצרים האמנים דרך פעילויות חינוכיות, סדנאות ומופעים המשלבים את אומנויות הקרקס, המשחק והמוזיקה. המופעים שלהם לא רק מהנים אלא גם מעבירים מסרים חשובים בנושאים כמו שימוש חוזר, מחזור, הפחתת צריכה וקיימות.

צפו: הקרקס הירוק בפעולה

בפסח הקרוב תוכלו לפגוש את חברי הקרקס במרכז המבקרים איגודן שבראשון לציון, שם יציגו מופע ג'אגלינג, ליצנות ועוד. הדמויות במופע עומדות להתמודד עם כמויות הולכות וגדלות של פסולת, ונאלצות למצוא פתרונות יצירתיים לבעיה. הקהל מלווה את הדמויות ועל הדרך מגלה כיצד הפרדת הפסולת לסוגים השונים מאפשרת להשתמש בה באופן יצירתי במיוחד.

במרכז המבקרים תוכלו גם לערוך סיור מרתק בשפד"ן - מפעל מחזור המים הגדול במזרח התיכון. בסיור תגלו את סיפור מסעם של המים, מרגע השימוש ועד החזרה אל הטבע. תוכלו לצפות בעבודה החשובה שתורמים החיידקים הטובים לתהליך הניקוי ובמופע אור-קולי, ולערוך סיור תת-קרקעי בצינור דמה שגובהו יותר משני מטרים. אפשר גם לבקר בבריכות הטיהור עצמן, שמטהרות מאות אלפי קוב מים של שפכים למים באיכות מי שתייה, מה שחוסך לנו שאיבה של מטר מים מהכינרת מדי שנה בשנה.

בואו לבקר אותו במרכז המבקרים איגודן שבראשון לציון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרו בצינור תת-קרקעי. מרכז המבקרים במפעל שפד"ן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז המבקרים של איגודן פתוח בחול המועד פסח בימים א'-ד' (5-8/4) בין השעות 09:00 –16:00. וביום חמישי 9/4 בין השעות: 9:00-12:00. סיורים נערכים בתיאום מראש בלבד בטלפון 03-9555222. הסיור בפסח הינו חינם לכל המשפחה בחסות בנק הפועלים ומותנה בהרשמה מראש.

מועדי מופעי הקרקס: ימים א'-ד' בשעות: 10:30, 11:30, 12:30, 14:30, 15:30 ,16:30. יום חמישי 9.4: 10:30, 11:30, 12:30.

  • עוד באותו נושא:
  • קרקס
  • שפד"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully