וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות טעות: ישראלים רכשו טיסה למלטה ב-29$

19.3.2015 / 13:29

כמה עשרות ישראלים שחיפשו טיסה באפליקציית החופשות "חוליו", הופתעו לגלות שמחיר טיסה למלטה עמד על 29 דולרים. בעלי החברה: "היתה טעות הקלדה והמחיר הנכון הוא 229 דולרים. עם זאת, למרות הפסד של כמה עשרות אלפי שקלים, נעמוד מאחורי המכירה"

טעות הקלדה של חוליו למלטה. פייסבוק, צילום מסך
יש כמה ישראלים שמחייכים עכשיו. הטעות באפליקציית חוליו/צילום מסך, פייסבוק

34 ישראלים מאושרים רכשו היום כרטיס טיסה לאי הים-תיכוני מלטה, במחיר של 29 דולרים בלבד באפליקציית הטיסות הישראלית "חוליו", לאחר שאחד העובדים ביצע טעות הקלדה, ובמקום מחיר של 229 דולרים, פורסמה הטיסה בעלות של 29 דולר בלבד.


עוד בוואלה! תיירות:
צפו: תייר צילם את נחיתת המטוס המפחידה ביותר
טינדר פלוס: האפליקציה שתכיר לכם פרטנר לסקס בחופשה
האשה בגדה עם הבוס במלון, הבעל נקם בדרכו המיוחדת


זו לא הפעם הראשונה שמקרים כאלו קורים בארץ ובעולם. חברת אל על, למשל, מכרה בטעות בשנת 2012 כרטיסים מניו יורק לתל אביב ב-350 דולרים (שליש מהמחיר המקורי) באמצעות האתר האמריקאי של החברה. חברת התעופה "עלתה" על הטעות רק לאחר שמאות אנשים רכשו את הכרטיסים המוזלים.

גם חברת יונייטד איירליינס מכרה בטעות ב-2013 כרטיסי טיסה באפס (!!) דולרים באתר האינטרנט שלה, וכיבדה את הכרטיסים שנרכשו, אולם לא ציינה כמה נוסעים ניצלו את התקלה.

באתר הפייסבוק של חוליו נכתב בעקבות הטעות: "היום נעשתה בחוליו טעות, 34 אנשים מאושרים ביצעו הזמנה במחיר שגוי של 29$ למלטה. בהתאם לאמנת השירות שחוליו מחויבת לה ההזמנות אושרו ללקוחות ברי המזל. טיסה נעימה, צוות חוליו".

"חוליו עובדת כבר שלוש שנים ואנו משתדלים לתת שירות טוב", אמר בראיון לוואלה! גיורא מנדל, המנכ"ל והבעלים של חוליו. לדבריו, המחיר הנכון לטיסה הוא 229 דולרים, ו"מישהו הקליד ידנית 29 דולרים בטעות ועד שעלינו על התקלה והשרתים התחברו לקח כמה דקות", הסביר מנדל את התקלה. הוא הוסיף, כי לכל הרוכשים המאושרים נשלחה הודעת אי-מייל על כך שהיתה טעות, וכי מדובר בהפסד של כמה עשרות אלפי שקלים בודדים. "אבל אנחנו עומדים מאחורי הטעויות שלנו, ואולי חברת התעופה אולי תעזור לנו לקזז את ההפסדים. עם זאת, אנחנו לא מתלוננים ותודה לאל מרווחים די טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully