וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה מציעה: מאירופה לארה"ב ב-15 דולר

הלואוקוסט מתרחב גם לטיסות טרנס-אטלנטיות, כשחברת ריינאייר האירית, הנחשבת לחברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, תחל לטוס לארה"ב. הבשורה הטובה: מחיר כיוון טיסה משוער יעלה 15 דולר. הבשורה הרעה: זה יקרה לפחות עוד 4 שנים

מטוס חברת ריינאייר. AP
רוצה לשבור את שוק הטיסות לאמריקה. ריינאייר/AP

חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, ריינאייר, שגם עושה קולות בנוגע לפתוח קו לישראל, תפעיל טיסות מאירופה לארה"ב ב-15 דולרים, כך לפי האייריש טיימס. לטענת האתר, חבר המנהלים בחברת התעופה אישר את תוכניותיו להרחיב את הפעילות לשוק האמריקאי, במסגרת תוכנית החומש של החברה. בעוד ראשי החברה בוחנים אילו קווים בדיוק להפעיל, בגרדיאן הבריטי פירסמו שתעריפי כיוון טיסה יחלו מ-10 ליש"ט (כ-15 דולרים).


עוד על לואוקוסט בוואלה! תיירות:
לואוקוסט "כחול-לבן": אל על משתלטת על ארה"ב
טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?
180 אירו לכיוון בטיסת לואו-קוסט לארה"ב?


על כוונותיה של ריינאייר לטוס לארה"ב פורסם כבר לפני מספר חודשים בוואלה!, ואילו המהלך הנוכחי מגיע בעקבות כמה חברות לואוקוסט אירופיות אחרות, כמו נורווג'יאן אייר שאטל ו-Wowair, שבחודשים האחרונים הרחיבו את פעילותן לשוק התעופה האמריקאי ומציעות מחירי טיסה זולים במיוחד. חברת הלואוקוסט הנורווגית, למשל, רכשה בחודשים האחרונים לא פחות מ-18 מטוסי דרימליינר כדי להפעילם בעלות של 150 אירו לכיוון בקו לונדון-ניו יורק.

ריינאייר, כמו גם חברת לואוקוסט אחרות, מצליחות לשרוד את המחירים הזולים שהן מציעות בזכות היצע של תפריט מכירות לנוסע ביום הטיסה, למשל, תשלום על הדפסת כרטיס טיסה, ארוחות, שליחת מזוודות בבטן המטוס ואפילו צ'ק-אין בשדה.

שופינג הארלד סקוור ניו יורק מנהטן. ShutterStock
האם תוכלו להגיע לכאן מאירופה בכלום כסף? מנהטן, ניו יורק/ShutterStock

חברות התעופה יילכו בעקובת ריינאייר?

עם זאת, ייתכן ותפריט המכירות של חברות התעופה יישאר יתום, היות ומרבית הנוסעים פשוט רוצים לטוס בדרך הכי זולה שיש ולוותר על מותרות, כמו ארוחות, כרטיס טיסה מודפס ושאר שירותי טיסה שניתנים בדרך כלל ללא עלות בחברות תעופה סדירות.

אין ספק שבמחירי הרצפה שמציעה ריינאייר לארה"ב הנוסעים יעמדו אצלה בתור, אולם היא כנראה תשתמש בטריק ידוע אצל חברות התעופה, ותקצה רק מעט כרטיס לארה"ב במחיר של 15 דולרים, בעוד שאר הכרטיסים יימכרו במחיר גבוה בהרבה ואף קרוב למחירי הטיסות של החברות הסדירות.

עם זאת, הצהרת המחיר המוזל לארה"ב של ריינאייר יצריך גם חברות תעופה אחרות לפתות את הנוסעים במחירים אטרקטיביים משלהם בתקופה הקרובה, ומי שירוויח מכך הוא לבטח ציבור הנוסעים שפשוט יצטרך לעקוב אחרי הפרסומים ולנסות למצוא טיסה מאירופה לארה"ב במחיר מציאה.

לפי הגרדיאן הבריטי, הטיסות מתוכננות לצאת לדרכן בארבע או החמש השנים הקרובות - תלוי במהירות שבו תשקיע חברת הלואוקוסט במטוס שבנוי לטיסות ארוכות טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully