וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפס ג'וב! העבודות הכי טובות בשביל לטייל בעולם

22.1.2015 / 9:07

רוצים לטייל בחו"ל ועוד לקבל על זה כסף? כל מה שתצטרכו לעשות זה קצת לעבוד. הנה כמה מהאפשרויות הכי טובות למי שרוצה לקבל תלוש משכורת בשפה זרה וגם לראות עולם

ג'וב טוב: העבודות הכי טובות בשביל לטייל בעולם

דייל אוויר חופשה. ShutterStock
לראות עולם וגם לקבל על זה כסף. זה אפשרי/ShutterStock

כמעט לכולנו יש אותו חלום: לעסוק בעבודה שבמסגרתה נטייל בעולם ושעוד ישלמו לנו על התענוג הזה משכורת. מתברר שיש כמה מקצועות שמגשימים את הפנטזיה הזו. אמנם התחרות בתחומים האלה קשה והמשכורת לא תמיד גבוהה, אבל אתם זוכים להפוך את החלום שלכם למציאות. אז איפה נרשמים?


עוד טיולים בעולם בוואלה! תיירות:
תחזיקו חזק וצפו: המפלים הכי מטורפים בעולם
10 היעדים החדשים שאתם לא מכירים ל-2015
אסקפיזם מהחורף: הבריכות המדהימות בעולם שיצר הטבע

דיילי אוויר

דיילי אוויר נהנים מגיחות קצרות ביעדים שונים סביב העולם, בין טיסה אחת לשנייה. אם הם עובדים אצל חברות טיסה המפעילות קווים ליעדים רחוקים, הם גם זוכים לבלות כמה ימים על חוף תאילנדי או לחקור את הונג קונג. בנוסף לכך, הדיילים מקבלים הטבות והנחות בטיסות, כך שהם ובני משפחתם יכולים לטוס במחירים מופחתים.

דרישות המקצוע הן אגלית רהוטה, שירותיות וכמובן את הנכונות לטוס לעתים קרובות. איך מגיעים למקצוע? חברות התעופה לרוב מפרסמות מודעות דרושים ואם תצלחו את הראיונות תצטרכו לעבור קורס הנמשך כשישה שבועות.

עוד באותו נושא

מקומות מדהימים בעולם שלא תאמינו שקיימים

לכתבה המלאה
דיילת שירות בטיסה אירופלוט דיילים מטוס. ShutterStock
ורק שרהל'ה נדפקה. דיילות אוויר/ShutterStock

הוראת אנגלית

אם התברכתם באנגלית ברמת שפת אם, תוכלו לעבוד כמורים כמעט בכל מקום בעולם. השכר טוב, העבודה כוללת טיסות ולינה, היא מאפשרת לכם להכיר היטב את המקומיים ויש די זמן לספוג תרבות אחרת. חוזי העסקה לרוב נמשכים מספר חודשים, אך יכולים גם להתארך למעל שנה, ולמשרות הטובות ביותר דרוש תואר בתוספת תעודת הוראת אנגלית. יש מספר חברות השמה המקשרות בין מורים לבתי ספר ברחבי העולם, אחת מהן היא tefl.

מורה. ShutterStock
שמעתי שיש פה פארק מקסים, אז היום שיעור שמש. מורה לאנגלית בחו"ל/ShutterStock

איש צוות בספינת תענוגות

רוצים לבלות את החורף בשיט סביב הוואי ובקיץ לחקור את הפיורדים בנורבגיה? בספינות תענוגות יש עבודה לכולם, החל מטבחים, מנקים, חדרנים, נגנים, מדריכי כושר ומטפלי יופי. אם יש לכם הסמכה מוכרת וניסיון בשירות לקוחות או אירוח, יש לכם סיכוי גבוה להתקבל לעבודה כאנשי צוות בספינה השטה מסביב לעולם. חברות ספנות רבות מפרסמות מודעות על משרות פנויות באתרים שלהם או באתרים כללים של מודעות דרושים.

ספינת תענוגות בנמל נסאו בהאמאס. ShutterStock
מושיקו לקומה שלוש, מישהו הקיא על הסיפון. עבודה על ספינת תענוגות/ShutterStock

מדריך טיולים

עבודה כמדריך טיולים מספקת הזדמנויות נפלאות לראות את העולם. בין אם אתם חולמים על הדרכה בטוסקנה או מסע יבשתי ברחבי אסיה, כמדריכים תצטרכו שפע של התלהבות וסבלנות, כישורי מנהיגות חזקים והרבה ניסיון בנסיעות. בנוסף, כישורים מכאניים, מתן עזרה ראשונה, שפה זרה, ידע בהיסטוריה או גאוגרפיה ורשיון רכב יכולים להיות שימושיים. ניתן לפנות ישירות לחברות טיולים ולברר אם הן מחפשות מדריכים. בהצלחה.

קרחון ענקי, אנטארקטיקה. Pablo H Caridad, ShutterStock
חבר'ה, יש לכם עשר דקות לפיפי. הדרכת טיולים/ShutterStock, Pablo H Caridad

מתורגמן

אם אתם שולטים בלפחות שתי שפות באופן מושלם, תוכלו לעבוד כמתורגמנים ברחבי העולם. יש צורך במתורגמנים בפגישות פוליטיות ועסקיות, בכנסים בינלאומיים, בחדרי בית משפט ובתי חולים, במחנות פליטים ובחברות רב לאומיות. על אף שישנה אפשרות להישאר רק במקום אחד, ניתן בהחלט להסתובב בארצות שונות באמצעות חוזים קצרי טווח. הדרישות הן תואר בשפה, הסמכה בפרשנות וידע במדע, פוליטיקה, חוק או כלכלה. מידע נוסף תוכלו לקבל מאגודת המתרגמים בישראל.

פגישת עסקים. Dmitriy Shironosov, ShutterStock
תגיד לו לדבר יותר לאט. מתורגמנות/ShutterStock, Dmitriy Shironosov

טכנאי קול או תאורן

אז נכון שעבודה כטכנאי קול או תאורן בהופעות מוזיקה, לא תספק לכם קרוב לוודאי מעריצות פרועות, אך עדיין מדובר בג'וב מגניב. אם תתחברו לאמן בסדר גודל בינלאומי, תוכלו לבקר בערים גדולות ביבשות שונות, אם כי קחו בחשבון שיש יותר זמן בנסיעה הכביש מאשר זמן לחקור את המדינות אליהן תגיעו. קורס טכנאי תאורה וסאונד נמשכים בין שנה לשלוש שנים, אבל תצטרכו הרבה ניסיון, מזל וקשרים טובים כדי להתקבל. ברחבי הארץ ישנם בתי ספר שונים המפעילים קורסים כאלה, ולאחר שתעברו את הקורס נסו לפנות לסוכנויות אמנים ולברר אם הם זקוקים לאנשים עם כישורים כמו שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
ויהי אור, אם אפשר בחו"ל. תאורת הופעות/ShutterStock

צלם

זו לא הדרך הקלה להתפרנס והפרנסה מעולם לא מובטחת, אבל צלמי נוף וצלמי עיתונות זוכים לראות כמה מהאזורים היפים ביותר של העולם בזמן העבודה. אפשרויות ההעסקה מגוונות, ורבים מהצלמים עובדים לפי פרוייקטים ועמלות. תואר בצילום לוקח שלוש שנים אבל תעודות פחות חשובות מעין טובה ומכישרון מוכח. עיתונים ומגזינים לרוב מפרסמים מודעות דרושים, וניתן גם לקחת יוזמה ולשלוח להם את התמונות הטובות ביותר שלכם כדי להשיג עבודה.

צלם טבע אקסטרים. ShutterStock
תן לי את זה, טרוף את המצלמה. צילום טבע/ShutterStock

מטפלת

הנה דרך קלאסית לנסוע, ללמוד שפה ולחוות תרבות חדשה. עבודה כמטפלת (אופר) לא תניב לכן כסף גדול אבל תספק גג מעל הראש, אוכל והרבה זמן לחקור את המדינה הזרה. בכל העולם ישנם זוגות המחפשים מטפלת עבור ילדיהם, ולרוב מדובר במשרה חלקית. מעט ניסיון בטיפול בילדים הוא מועיל אבל גישה חיוביות ויחסי אנוש הרבה יותר יעזרו לכן במציאת עבודה. אתרים כמו זה מפרסמים משרות מטפלות במדינות רבות, כך שתוכלו לבחור את היעד שתמיד חלמתם לבקר בו.

אילוסטרציה. ShutterStock
מה חשבתי לעצמי? טיפול בילדים/ShutterStock

מדריך סקי או צלילה

אם האדרנלין זורם בדמכם, תוכלו לעבוד כמדריכי סקי או צלילה באתרים שונים בעולם. באתרי סקי כמו בשוויץ או אתרי צלילות בתאילנד, מחפשים תמיד מדריכים ואתם מוזמנים לקפוץ על ההזדמנויות, בעיקר אם יש לכם עבר צבאי בתחום. אם לא, בררו בהתאחדות הישראלית לצלילה על קורסי הדרכה (תצטרכו בין השאר לעבור 120 צלילות לפני שתקבלו תעודה) ואיגוד מדריכי הסקי בישראל יספק לכם מידע על קורס מדריכי סקי.

סקי קלאב מד. קלאב מד,
המדריכה, תראי, בלי ידיים! הדרכת סקי/קלאב מד

עבודה הומניטרית

סוכנויות סיוע בינלאומיות תמיד מחפשות צוות מוסמך שיסייע לפליטים במדינות שנפגעו מאסון. העבודה לרוב ממוקמת באזורים כפריים והתנאים לרוב בסיסיים ולמטה מכך. אנשי צוות רפואי, תזונאים, רוקחים, מדענים ובקרים פיננסיים מתקבלים כולם בברכה בעבודה קשה אך מספקת ביותר. בררו פרטים באתר סיוע הומוניטרי בחו"ל.

ילד ממלא בקבוק מים בעיר טקלובן שנפגעה מהטייפון "האיאן" בפיליפינים, 11 בנובמבר 2013. רויטרס
תמיד דרושות ידיים עוזרות. עבודה הומניטרית באזורים עניים ומוכי אסון/רויטרס

ברמנים

רוצים להכין סקס על החוף בחופי הים של תאילנד? לברמנים יש אפשרות לעבוד בחו"ל, בין אם מדובר על מזיגת בירה בפאב אירי או הגשת קוקטיילים במלונות חמישה כוכבים. למרות השעות הלא נוחות והשכר הנמוך, זאת יכולה להיות דרך טובה לבקר בארצות שונות ולהתחבר למקומיים. ברחבי הארץ ישנם קורסים לברמנים, הנמשכים לרוב בין חודש לשלושה חודשים.

אילוסטרציה. ShutterStock
כמה כוסות אפשר לשבור לפני שמעיפים אותך? עבודה כברמן/ShutterStock

קוסמטיקאים, מאפרים ומעצבי שיער

החיפוש אחר יופי הוא אוניברסלי, וכקוסמטיקאיים, מאפרים ומעצבי שיער תוכלו לעבוד במדינות שונות, מקליפורניה ועד הודו. מלבד סלוני יופי, ניתן לעבוד גם בספינות יוקרה, במלונות ובכפרי נופש. יש קורסים רבים לקוסמטיקה ועיצוב שיער, ומומלץ לצבור ניסיון עשיר לפני שאתם אורזים את המזוודות.

תסרוקת של של ליאונל מסי. רויטרס
כשיש מספיק משוגעים, יש עבודה לכולם. מעצב שיער דור 4/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully