וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה הלואוקוסט החדש? טוס כפי יכולתך

8.12.2014 / 10:41

אחרי שנדמה שראינו כבר הכל בענף הטיסות המוזלות, מגיע טרנד חדש: רכבות אוויריות יומיות באירופה - רק שלמו 1,650 אירו או 2,052 דולר לחודש ימים וטוסו ללא הגבלה. חופשי חודשי באוויר

נוסעים טיסה. ShutterStock
רכבות אוויריות מפריז ואנטוורפן ללונדון וציריך. טיסה/ShutterStock

אחרי המצאת מודל טיסות הצ'רטר, הלואוקוסט ומחלקת הביניים, נראה שתעשיית התעופה העולמית בדרך לאמץ מודל עסקי נוסף: טוס כפי יכולתך. אב טיפוס ראשוני כבר יש, חברת Surf Air האמריקנית, שאליה תצטרף במרץ 2015 חברת תעופה בלגית חדשה בשם Take Air, שתפעיל רכבות אוויריות יומיות מנמלי התעופה של פריז ואנטוורפן ללונדון וציריך בהתאמה, תחילה באמצעות מטוסי עסקים מדגם קינג-אייר 200 ו-300.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
ריינאייר מתכננת: טיסות לואו-קוסט לארה"ב
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה
טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?


המודל פשוט: שלמו 1,650 אירו או 2,052 דולר לחודש ימים וטוסו ללא הגבלה. ב-Take Air מבטיחים שלא יהיו תוספות נסתרות למחיר החודשי, מה שכנראה יוביל לחיסכון ענקי בזמן שמושקע האיתור המחיר האטרקטיבי ביותר של טיסות באינטרנט ואצל סוכני הנסיעות.

"Take Air היא חברת התעופה הראשונה באירופה שמציעה מודל של טוס כפי יכולתך", אמר המייסד מתיו דארדן, שגם הבטיח לחסוך זמן והפתעות לא נעימות הכרוכות בהחלפה ניכרת של חברות תעופה.

אם יצליח דארדן להחדיר את המודל שלו לתודעת הנוסעים באירופה, לא מן הנמנע ש-Take Air תרכוש מטוסי נוסעים גדולים יותר ותפתח קווים חדשים, מי יודע, אולי גם לתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully