וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TripAdvisor בחר: המלונות הכי טובים בעולם השנה

14.12.2014 / 9:40

וילות במלדיביים שניתן להגיע אליהן רק בסירה פרטית, חדר שמשקיף על הר הגעש פעיל, מלון שמספק שירותי סקי בחינם ועוד לא מעט פינוקים ב-10 המלונות הטובים של 2014 שבחר אתר TripAdvisor. לשמור במקרה שאתם זקוקים לפינוק

מלון Gili Lankanfushi לנקנפושי האיים המלדיביים. צילום: פייסבוק המלון,
7 וילות שניתן להגיע אליהן רק בסירה. מלון לנקנפושי, האיים המלדיביים/צילום: פייסבוק המלון

כולנו נהנים לצאת לחופשה. לברוח מהשגרה ולטייל במקומות שזרים לנו, לחזות בתרבות אחרת, להשאיר את הצרות בישראל ולהירגע. אבל מה שעשוי להפוך חופשה נחמדה לחופשה מהחלומות, הוא בית המלון.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
דו"ח: ישראל במקום ה-4 ביוקר מחירי המלונות בעולם
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
איזה מלון באילת נבחר בין 5 הטובים במזה"ת?


בין אם מדובר בחדרים מעוצבים, מיטה נוחה, שירות מצוין או אוכל גורמה - בית המלון שבו בחרתם ללון ישפיע על הנופש שלכם. אתר האינטרנט TripAdvisor בחר את 10 המלונות הטובים ביותר בעולם לשנת 2014, ואם אתם מחפשים להתפנק כדאי שתציצו ברשימה הבאה.

1. Grand Hotel Kronenhof, פונטרסינה, שווייץ

מלון Grand Hotel Kronenhof, השוכן בפונטרסינה (Pontresina) שבשווייץ, שייך לרשת מלונות הדלוקס השווייצרים והדירוג שלו הוא חמישה כוכבים. המלון נבנה במאה ה-19 בסגנון הבארוק והוא עשיר בהיסטוריה. החדרים מרוהטים בפאר והידור, כוללים גישה לאינטרנט בחינם ומשקיפים על קרחוני ברנינה (Bernina) והרי אנגדין (Engadine).

בנוסף, הוא כולל ספא מפואר, בריכת שחייה מקורה, מכון כושר ומסעדת גורמה משובחת שגרפה פרסים רבים. המלון גם מציע שירות לימוד סקי והשכרת ציוד סקי, השכרת אופניים, חדרי משחקים לילדים וספרייה.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-1,323 שקלים.

מלון Grand Hotel Kronenhof פונטרסינה שווייץ. פייסבוק המלון, צילום מסך
ספא מפואר ובריכת שחייה מקורה. מלון Grand Hotel Kronenhof, פונטרסינה, שווייץ/צילום מסך, פייסבוק המלון

2. The Upper House, הונג קונג

מלון "The Upper House" (הבית העליון) בהונג קונג, הוא מלון בוטיק יוקרתי שתוכנן על ידי האדריכל ההונג קונגי, אנדרה פו. הוא נמצא במיקום מרכזי על האי וממוקם מעל לקניון "Pacific Place" הנחשב ביותר בעיר. בבית המלון ישנם 117 חדרים (כולל 21 סוויטות ו-2 פנטהאוזים), שנועדו לספק תחושה של רוגע, חמימות ויוקרה, ומציעים נוף פנורמי לנמל ויקטוריה. הם כוללים חדר אמבטיה מרווח להפליא עם מקלחת ואמבטיה, אזורי הלבשה, טלוויזיה גדולה בעלת מסך שטוח, מיני בר המציע כיבוד מגוון בחינם ובכל החדרים ישנו אייפוד טאץ' המספק מידע תיירותי.

בנוסף, תמצאו מכון כושר מודרני ושיעורי יוגה בחינם, מסעדה המגישה מנות אירופאיות, בר, גלישה חינם באינטרנט בכל רחבי המלון, שירות חדרים 24 שעות ביממה, ואם הגעתם עם ילדים תוכלו להשתמש בשירות הבייביסיטר שמציע המלון.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-2,671 שקלים.

מלון  The Upper Houseהונג קונג. פייסבוק המלון, צילום מסך
בוטיק יוקרתי בסגנון אסייתי. מלון The Upper House, הונג קונג/צילום מסך, פייסבוק המלון

3. Gili Lankanfushi, לנקנפושי, האיים המלדיביים

מלון Gili Lankanfushi, השוכן באי לאנקנפושי (Lankanfushi) נמצא במרחק של 20 דקות שיט ממאלה (Male), בירת האיים המלדיביים. על אי האלמוגים ממוקמות 44 וילות מרווחות בעלות מבנה בסגנון מסורתי, המציעות גג ומרפסות שיזוף מעל פני המים, כוללות חדרי אמבטיה מפוארים, מיטות גדולות וטלוויזיה עם מרכז בידור אישי.

המלון מציע שבע וילות פרטיות שניתן להגיע אליהן רק באמצעות סירה אישית, כך שתוכלו ליהנות מפרטיות. ארוחת הערב מוגשת בתוך הוילה וכוללת תפריט אוכל ויינות מגוון. בנוסף, המלון מציע אתר שנורקלינג פרטי, בו תוכלו לחזות בשונית אלמוגים יפהפייה. בקיצור, גן עדן זה כאן.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-5,651 שקלים.

מלון Gili Lankanfushi לנקנפושי האיים המלדיביים. פייסבוק המלון, צילום מסך
44 וילות מרווחות בעלות מבנה בסגנון מסורתי. מלון לנקנפושי, האיים המלדיביים/צילום מסך, פייסבוק המלון

4. Nayara Hotel, Spa & Gardens, לה פורטונה דה סאן קרלוס, קוסטה ריקה

מלון Nayara Hotel, Spa & Gardens הממוקם בעיר לה פורטונה דה סאן קרוס (La Fortuna de San Carlos) בקוסטה ריקה, הוא מלון בוטיק יוקרתי של חמישה כוכבים, שידוע בשירות האישי שהוא מספק ובמחירים הסבירים והמפתיעים שלו. הוא ממוקם בפאתי הר הגעש ארנל, ומוקף ביערות גשם טרופים שופעים. כך אתם יכולים ליהנות מהיוקרה שמציע המלון לצד התחברות לטבע.

ישנם 50 ביתנים מרווחים (בגודל של 855, מ"ר), וכל ביתן כולל רהיטי עץ בעבודות יד, dvd, אינטרנט, תחנת עגינה לאייפד, גן מבודד עם מקלחת חיצונית, ג'קוזי אינטימי לשניים ומרפסת יפהפייה המשקיפה על הר הגעש. מסעדת המלון הצופה לגן מקסים, תפנק אתכם בתבשילים בנוסח קוסטה ריקה ויינות דרום אמריקאיים.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-1,135 שקלים.

מלון Nayara Hotel, Spa & Gardens לה פורטונה דה סאן קרלוס קוסטה ריקה. פייסבוק המלון, צילום מסך
ממש בפאתי הר הגעש ארנל. מלון Nayara Hotel, Spa & Gardens, קוסטה ריקה/צילום מסך, פייסבוק המלון

5. The Oberoi Udaivilas, אודייפור, הודו

מלו The Oberoi Udaivilas הממוקם באודייפור (Udaipur), הודו, צופה לאגם פיצ'ולה (Pichola) ולארמון העיר, ונראה בעצמו כארמון מפואר. הגנים המעוצבים, החצרות המוצלות, המזרקות הדקורטיביות, הבריכות הגדולות ועיצוב הפנים המרשים יוצרים כולם אווירה של ימים עברו.

חדרי השינה הענקיים עם מרפסות פרטיות, סוויטות מפוארות עם בריכת שחייה פרטית, חדרי האמבטיה משיש, חדרי ארונות ושירות אישי 24 שעות ביממה יגרמו לכם להרגיש כמו מלכים. בנוסף תמצאו במלון שתי בריכות שחייה גדולות, ספא יוקרתי המציע מגוון טיפולים ומסעדות המגישות מאכלים בינלאומיים והודים.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-2,391 שקלים.

עוד באותו נושא

מחקר: היכן תמצאו את המלונות הטובים בעולם?

לכתבה המלאה
מלון The Oberoi Udaivilas אודייפור הודו. פייסבוק המלון, צילום מסך
להרגיש כמו מלכים. מלון The Oberoi Udaivilas, אודייפור, הודו/צילום מסך, פייסבוק המלון

6. Casa Gangotena, קיטו, אקוודור

המלון Casa Gangotena, השוכן בתוך אחוזה היסטורית בסגנון קולוניאלי ששוחזרה, ממוקם בקיטו (Quito), בירת אקוואדור, ומתגאה בנוף פנורמי של המרכז ההיסטורי. הוא מציע לאורחים ארוחת בוקר אמריקאית ללא תשלום וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. 31 החדרים הממוזגים והאלגנטיים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה וחדר אמבטיה פרטי עם אמבט ספא.


מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-2,008 שקלים.

מלון Casa Gangotena קיטו אקוודור. פייסבוק המלון, צילום מסך
31 חדרים ממוזגים ואלגנטיים. מלון Casa Gangotena, קיטו, אקוודור/צילום מסך, פייסבוק המלון

7. Lindos Blu, רודוס, יוון

מלון Lindos Blu, הנמא ברודוס, יוון, הוא מלון יוקרתי המיועד למבוגרים בלבד. הוא נשען על צלע ההר המרהיב של מפרץ וליכה (Vlycha) ומתגאה בנוף עוצר נשימה של הים התיכון.הוא מאופיין בארכיטקטורה בהשראה מסורתית ומציע שירות אישי 24 שעות ביממה.

במלון תמצאו מרכז בריאות וספא מפנק, בר בריכה המגיש קוקטיילים ומגוון משקאות, מסעדת גורמה, שתי בריכות עם מים מתוקים, מגרש טניס וגישה ישירה לחוף פרטי. החדרים, הסוויטות והווילות כוללים חצרות פטיו פרטיות, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ונגן dvd.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-1,248 שקלים.

מלון Lindos Blu רודוס. פייסבוק המלון, צילום מסך
שתי בריכות ועיצוב מסורתי. מלון Lindos Blu ברודוס/צילום מסך, פייסבוק המלון

8. The St. Regis Punta Mita Resort, פונטה דה מיטה, מקסיקו

מול האוקיינוס השקט, מלון The St. Regis Punta Mita Resort השוכן בעיר פונטה דה מיטה (Punta de Mita) במקסיקו, מציע חווית אירוח מפנקת בדירוג של חמישה כוכבים. הוא כולל 120 חדרים מפוארים עם טרסות פרטיות, תחנת עגינה לאייפוד, מיני בר, וטלוויזיה בלווין בעלת מסך שטוח עם סרטים בחינם.

עוד במלון: טיפולי ספא, מסלולי גולף, 3 בריכות שחייה חיצוניות, מועדון ילדים ומגרשי טניס. מסעדת הדגל של המלון Carolina מציעה פירות ים טריים, ומסעדת Las Marietas מגישה מאכלים מקסיקניים מסורתיים. אם תתקשו לעזוב את החדר המפנק, תוכלו להזמין שירות חדרים 24 שעות ביממה.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-2,783 שקלים.

מלון The St. Regis Punta Mita Resort פונטה דה מיטה מקסיקו. פייסבוק המלון, צילום מסך
מקסיקו - מה עוד צריך לומר? מלון The St. Regis Punta Mita Resort בפונטה דה מיטה/צילום מסך, פייסבוק המלון

9. The Oberoi Mumbai, מומבאי, הודו

והנה מלון נוסף בהודו שנכנס לרשימת 10 המלונות הטובים ביותר - מלון אוברוי מומבאי, הממוקם במרכז העסקים של העיר מומבאי שבהודו ובסמוך לאזורי בידור וקניות. החדרים הכוללים רצפת עץ, מאובזרים בטלוויזיית במסך שטוח, תחנת עגינה לאייפוד, עיתונים ללא תשלום וחלונות גדולים המשקיפים לנוף מרהיב. בספא המלון תוכלו ליהנות ממגוון עיסויים, לטבול בבריכה החיצונית או המחוממת, או להתעמל בחדר הכושר הפתוח 24 שעות ביממה.

ישנן אופציות רבות לסעודה במלון: מסעדה המציעה מנות אסיאתיות, הודיות ויפניות, לצד מסעדה אחרת המגישה מנות איטלקיות ומסעדה שלישית המגישה מנות הודיות מסורתיות. בנוסף, מדי ערב ניתן לצפות בהופעה של להקת ג'אז, ואם תרצו להשאיר את הילדים בחדר בזמן שאתם קורעים את מומבאי, תוכלו להשתמש בשירותי השמרטפות שהמלון מציע.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-967 שקלים.


מלון The Oberoi Mumbai מומבאי. פייסבוק המלון, צילום מסך
מגוון אופציות לרעב שלכם. המסעדה במלון The Oberoi Mumbai, מומבאי/צילום מסך, פייסבוק המלון

10. Trump International Hotel & Tower Toronto, טורנטו, קנדה

המלון בעל דירוג חמישה כוכבים, Trump International Hotel & Tower Toronto נמצא במרכז הפיננסי של טורנטו בקנדה. החדרים המפוארים משקיפים לקו הרקיע של טורנטו, וכוללים חדר רחצה מרווח, בקבוקי מים ללא תשלום, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ותחנת עגינה לאייפוד. ספא המלון מספק מגוון טיפולי גוף ותרפיות, וישנם סאונה, בר מיצים, חדר כושר מאובזר ובריכה מקורה.

המלון מציע אפשרויות קולינרויות רבות: מסעדת America המגישה תפריט עשיר, קוקטליים ויין בשעות הערב ומשקיפה על הנוף הפנורמי של העיר, ובבר Calvin הממוקם בקומבת הלובי תוכלו להזמין משקאות וחטיפים.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-1,231 שקלים.

מלון Trump International Hotel & Tower Toronto טורנטו. פייסבוק המלון, צילום מסך
החדרים משקיפים לקו הרקיע. מלון Trump International Hotel & Towerבקנדה/צילום מסך, פייסבוק המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully