וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכה בחו"ל: דילים לטיולים מיוחדים עם הילדים

4.12.2014 / 7:52

אם טרם מצאתם מה לעשות בחופשת חנוכה עם הילדים, הנה ההצעות הכי אטרקטיביות שיש לחופשה משפחתית בחו"ל: מטיול אופנועי שלג ברומניה, דרך בטן-גב בזנזיבר ועד מופעי דולפינים בתאילנד. חופשים עם הילדים

בונגלו על המים בחוף ים בצבע תכלת בזנזיבר, אפריקה. ספארי קומפני,
יש מקומות בעולם שהחורף לא מגיע אליהם. זנזיבר/ספארי קומפני

חופשת החנוכה משמשת לרוב כמפגש עונתי של חובבי סקי, אבל לא רק. בישראל, מזג האוויר הידידותי ואווירת החג מעודדים נסיעה לאילת או לצפון, אבל המחירים לא מזמינים במיוחד.

גם בבירות אירופה הקפואות כבר ביקרתם לא מעט ולמי יש זמן לסיילים של חג המולג כשהילדים צועקים ברקע. אז מה עושים? מחפשים טיולים לא שגרתיים שיסבו הנאה משפחתית מושלמת. אתר Monitour מצא כמה המלצות טובות לנופש שגם הילדים ייהנו בו. מישהו אמר ספארי?

טיול מורשת יהודית בספרד

מתי יוצאים: 18 בדצמבר
כמה לילות: שבעה
מה עושים: את המסורות היהודיות של חג החנוכה יהיה קשה למצוא בטנזניה או רומניה, אבל במדריד, טולדו או קורדובה, החנוכיות כבר יחכו לכם על אדני החלונות. חבל אנדלוסיה התברך במספר לא קטן של אתרי מורשת יהודית כמו פסל הרמב"ם, כיכר טבריה, בית הכנסת הגדול מהמאה ה-15, המוזיאון היהודי ועוד, שהביקור בהם מתאים גם לילדים שעברו את גיל הבר מצווה.
כמה עולה: 1,265 אירו לאדם
איפה קונים: אופקים תיירות

ספארי בטנזניה ונופש בזנזיבר

מתי יוצאים: 17 בדצמבר
כמה לילות: שישה
מה עושים : משלבים בטיול אחד גם חוויית בטן-גב וחופים תכולים וגם צופים בסרט טבע מקרוב בשמורות הטבע ופארקים הלאומיים של טנזניה, כולל מפגש עם שבט המסאי בשמורת טארניגירי וארוחת פיקניק לגדות אגם מניארה שבשבר הסורי אפריקאי. כל זאת בטיסה ישירה של שש שעות בלי חניות ביניים.
כמה עולה: 2,869 דולר לאדם
איפה קונים: ארקיע טיולים מאורגנים

עוד באותו נושא

מה יהיה היעד החם של הישראלים ב-2015?

לכתבה המלאה

טיולי אופנועי שלג ברומניה

מתי יוצאים: 19 בדצמבר
כמה לילות: שלושה
מה עושים: מעמיסים את הילדים על אופנועי שלג מרווחים ויוצאים לדהירה ברכסי ההרים הגבוהים והמושלגים של רומניה, הנישאים לגובה של 1,200 מטרים. הרכיבה מתבצעת באזור יערות עבותים, שאם קצת מזל תזמן מפגשים עם דובים חומים. הנהיגה על אופנועי השלג מותרת לבעלי רישיון נהיגה בלבד, אך ניתן להרכיב ילדים מגיל 12 ומעלה.
כמה עולה: 910 אירו לאדם כולל ציוד רכיבה, ארוחות שטח ומדריך צמוד
איפה קונים: טיולי איילה גיאוגרפית

העיירה סיגט רומניה. ShutterStock
עם הילדים על אופנועים. שלג רומני העיירה סיגט/ShutterStock

פריז למשפחות, כולל יורודיסני

מתי יוצאים: 21 בדצמבר
כמה לילות: 4
המחיר כולל: טיסות ישירות לפריז, מיסי נמל ובטחון, 4 לילות בבתי מלון בדרגת תיירות על בסיס לינה וארוחת בוקר קונטיננטלית, אוטובוס תיירים ממוזג, סיורים וכניסות לאתרים לפי תוכנית הטיול, מלווה ישראלי מקצועי, טיפים לנותני שירותים בחו"ל ויום ביורודיסני.
כמה עולה: 979 דולר לאדם (במשפחה בת זוג + 2 ילדים)
איפה קונים: איסתא

"עולם החלומות" למשפחות בתאילנד

מתי יוצאים: 16 בדצמבר
כמה לילות: 11
מה עושים: מבקרים בבנגקוק, קנצ'אנבורי, צ'יאנג ראי, צ'יאנג מאי, נופש בפוקט, "עולם החלומות", "עיר השלג", "עולם הספארי", "עולם הים", מופע פילים, גלישת אומגות ביערות הגשם ושיט למפרץ פאנג נגה, כולל ביקור באי "ג'יימס בונד". כמה עולה: 2,979 דולר לאדם (במשפחה בת זוג + 2 ילדים)
איפה קונים: איסתא

תאילנד. זיו ריינשטין, מערכת וואלה! NEWS
לקפץ מאי לאי עם המשפוח'ה. ריילי ביץ', תאילנד/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטין

עם המשפחה לתאילנד

מתי יוצאים: 16 בדצמבר
כמה לילות: 14
מה עושים: שוכחים לרגע מהחופים השוקקים והסתלבט על קו המים ונזכרים שאתם כאן גם בשביל הילדים. בשביל זה, יש את 'דרים וורלד', פארק שעשועים ענקי במרחק 40 ק"מ מבנגקוק, ואת עולם הספארי שמציע מופעי דולפינים, אריות ים ושאר בעלי חיים מאולפים. למי שמעוניין במעט אדרנלין מומלץ לצאת לשיט משפחתי על גבי רפסודה ומסע על גשרי חבלים תלויים או גלישה באומגה בין עצים ביערות הגשם.
כמה עולה: 2,985 דולר
איפה קונים: נתור

חופשה טרופית בקובה

מתי יוצאים: 18 בדצמבר
כמה לילות: 9
מה עושים: בעיקר חוזרים אחורה בזמן. האי הקאריבי הגדול ביותר מצליח לשמר באופן קנאי למדי את השלטון הקומוניסטי, למורת רוחה של השכנה ארה"ב. זה הזמן לשכוח לכמה ימים מהסמארט-פון והאינטרנט (לכו תמצאו שם רשת אלחוטית) ולחוות את החיים בהוואנה הבירה, ויניאלס או סיאנפואגוס, תוך מבט עמוק על דיוקניהם של פידל קסטרו וצ'ה גווארה, מאבות המהפכה הקומוניסטית, הניבטים כמעט מכל מבנה ציבורי. הטיול יעבור גם בעיירת הנופש טרינידד, בעמק תחנות הסוכר, במפעל לייצור סיגרים ובמפרץ החזירים.
כמה עולה: 2,579 דולר לאדם
איפה קונים: אשת טורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully