וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה מציעה: 700 דולר ואתם בניו יורק

2.11.2014 / 10:40

חברת התעופה הירדנית מחזרת אחרי הנוסעים הישראלים ומציעה לכם לטוס עד מרץ 2015 ב-700 דולרים בלבד ל"תפוח הגדול". גם מחירן של טיסות לשאר יעדים בארה"ב, כמו לוס אנג'לס, שיקגו ומיאמי יעמוד על החל מ-820 לכרטיס

מטוס דרימליינר רויאל ג'ורדניאן. RJ,
הירדנים מחזרים אחרי הישראלים. מטוס דרימליינר של רויאל ג'ורדניאן/RJ

חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן מנסה להשיב את אמונם של הנוסעים מישראל. הבוקר (א') החלה להציע טיסות בקו תל אביב-עמאן-ניו יורק החל ממחיר של 700 דולרים. המחיר תקף לכרטוס עד 30 בנובמבר ולהמראות עד סוף חודש מארס 2015.

מלבד ניו יורק, מצבת היעדים של רויאל ג'ורדניאן בצפון אמריקה כוללת את ניו יורק, שיקגו, דטרויט, מונטריאול, מיאמי, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, ומחירי הטיסות אליהם ינועו מ-820 דולר ל-1,100 דולרים - מחירים הנחשבים נמוכים יותר ממרבית חברות התעופה האירופיות.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
חברת תעופה מציעה: 79 אירו ואתם בברלין
האם אנשים עושים סקס בשדה התעופה? כנראה שכן
אשה טוענת: "מטוס חירבן על הבית שלי"


רויאל ג'ורדניאן אף תאפשר לנוסעיה לכלול בכרטיס הטיסה שתי מזוודות ללא תוספת תשלום, בניגוד לנהוג בשאר חברות התעופה הגובות תשלום עבור מזוודה שנייה. עם זאת, יצוין כי חלק מהטיסות כוללות המתנה של 6-4 שעות בנמל התעופה של עמאן, ולעיתים גם 8 שעות בדרך ליעדן הסופי.

בענף התעופה מעריכים כי הרעיון מאחורי המבצע החדש הוא לשפר את מעמדה של החברה הירדנית, שנפגע בעקבות אירועי 'צוק איתן' וההפסקה הזמנית של הטיסות לנתב"ג. סיבה נוספת, היא למצב עצמה כאלטרנטיבה זולה בשוק הטיסות לצפון אמריקה ולא רק למזרח הרחוק ,עשמו היא מזוהה לאורך השנים.

באחרונה יצאה גם אל על במבצע חורף משלה, במסגרתו הציעה טיסות למשך יממה במחיר של 869 דולר למימוש במהלך החורף. ככל הנראה, בתקופה הקרובה חברות התעופה האמריקניות צפויות אף הן להשיק בקרוב מבצעי מכירות לניו יורק ויעדים נוספים.

רויאל ג'ורדניאן מפעילה שתי טיסות יומיות בקו עמאן-תל אביב ומתחילת השנה הטיסה 56,600 נוסעים - ירידה של 17.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ארה"ב היא היעד המוביל בטיסות מנתב"ג ומתחילת השנה טסו אליה וממנה כ-118 אלף נוסעים - עליה של 2% לעומת אשתקד.

  • עוד באותו נושא:
  • ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully