וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה תעלה לכם ארוחת חג במלונות בארץ?

10.9.2014 / 5:09

לא מתחשק לכם לסדר את כל הבית ולעמוד ולבשל לאורחים? למה שלא תפתחו את השנה במלון. בדקנו כמה יעלה לכם לקיים את ארוחת ערב ראש השנה במלונות בארץ ומה יציעו לכם בתפריט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפתוח שנה בלי מאמצים. ארוחת ראש השנה במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזה שנים מאפשרים לעצמם ישראלים רבים להשתחרר מהטרחה של הכנת ארוחת חג, ולהיפגש לסעודה החגיגית בבית מלון. בשנים רגילות מצטרפים אליהם גם לא מעט תיירים, אולם השנה, כך לפחות נראה, החליטו חלק מהם לוותר על חווייה. בתעשיית המלונאות חשים בירידה במספר התיירים שיבואו לעשות את ראש השנה בישראל, ובטוחים שזו רק ההתחלה ומימדי הירידה יתבהרו יותר בחודשים הקרובים.

לדברי רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן, אשתקד חל ראש השנה בסוף השבוע הראשון של ספטמבר ולחלק מהישראלים זה היה סמוך מדי לסוף החופש הגדול באוגוסט. "לעומת זאת, השנה ערב חג ראש השנה חל ביום רביעי, מה שמעניק הזדמנות אידאלית לחופשה משפחתית של 4-3 לילות".


עוד בוואלה! תיירות:
תופעה: ישראלים שוכרים אולם ועושים ערב חג פרטי במלון
עוד לא הזמנתם? הדילים הכי חמים לראש השנה
אפשר לנפוש גם בזול: צימרים בכל הארץ עד 500 שקל


לדברי רוני אלוני, סמנכ"ל שיווק רשת פתאל, כמדי שנה התפוסות באילת גבוהות מאד, אך תל אביב וירושלים, שמושפעות מתיירות נכנסת בראש השנה, נמצאות בתפוסות נמוכות במעט לעומת השנה שעברה בגלל ביטולי הזמנות התיירים בתקופת "צוק איתן". מנכ"ל מלונות רשת רימונים, ערן קויאטק, מוסיף ש"בדרך כלל בחגים, התפוסות הן בעיקר של ישראלים".

אז כמה יעלה לכם לקיים את ארוחת ערב ראש השנה בבית מלון ומה יציעו לכם שם? אתר Monitour בדק.

דן אכדיה, הרצליה

על השולחן: צלחת סמלי חג מוגשת למרכז שולחן, מזנון מנות ראשונות, סלטים, מרקים, מרקים.
מזנון מנות עיקריות ובהן פילה בקר - ציר בקר ויין אדום מרוכז, עוף ממולא פריקי וירקות שורש, בצלים חרוכים ועשבי תבלין, שוק אווז קונפי, תבשיל בשר ראש תפוחי אדמה כוסברה וגרגירי חומוס, מוסר ים בראגו של שלל עגבניות שרי שומר וריחן, סלמון בגלייז סויה דבש וג?ינג?ר, תוספות, עמדת ילדים ומנות אחרונות.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: 450 שקלים למבוגר, ילדים עד גיל 12 - 25% הנחה ממחיר מבוגר.

מלונות קראון פלזה והולידיי אין

על השולחן: צלחת ברכות מסורתית, מזנון סלטים קר, כתף עגל במילוי תאנים מקורמלות ואנטריקוט מיושן הנפרסים לעיני האורחים בשילוב רטבים נלויים, תבשיל בשר ראש וגרגירי חומוס רכים, קונפישוק ברוטב שזיפים וניחוח אסייתיות פוזסיני, כתף בקר ברוטב יין אדום ופטריות פורטבלו, רול פרגית במילוי פירות יבשים, מבחר דגים מבחר תוספות, פינת ילדים, מבחר מרקים עם תוספות. מזנון קינוחים פלטות פירות העונה, טרפלס שוקולד, מבחר עוגות קרם וגלידות.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: משתנה ממלון למלון.
קראון פלזה תל אביב: מבוגר - 400 שקלים, ילד- 300 שקלים.
קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב: מבוגר - 260 שקלים, ילד - 250 שקלים.
קראון פלזה חיפה: מבוגר - 350 שקלים, ילד - 220 שקלים.
קראון פלזה ירושלים: מבוגר - 350 שקלים, ילד - 250 שקלים.
הולידיי-אין אשקלון: מבוגר - 350 שקלים, ילד - 220 שקלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מלון קראון פלזה חיפה ארוחת חג. רמי סולומון,
ממזנון סלטים ועד מבחר דגים. שולחן החג במלון קראון פלזה, חיפה/רמי סולומון

מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב

על השולחן: בופה חג שהורכב על ידי השף אלפרד ג'בניסק. הארוחה מתקיימת באולם האירועים של המלון וכוללת שתיה קלה, יינות יקב רמת הגולן ומזנון קינוחים של רוני פרדי מרדכי. כמו כן, קיימת אפשרות לארוחה פרטית בהגשה עם שולחן מעוצב וצוות צמוד.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: 450 שקלים למבוגר, 315 שקלים לילד (עד גיל 13) כולל חניה בחניון המלון.

מלון שרתון תל אביב

על השולחן: צלחת סמלי החג, מנות ראשונות, מרקים, חזה עגל חלב מעושן מוגש עם מרמלדה של תפוח עץ וזנגביל, פרגית במילוי כבדי עוף, רוטב טבעי ותפוחי עץ מזוגגים, ברווז צלוי עם קרמל ורוטב רימונים, אנטריקוט מיושן עם רוטב פטריות יער ויין אדום, פילה בורי מדליוני סלמון צלויים, תוספת מזנון ילדים, מנות אחרונות.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: 450 שקלים לאדם. ילדים עד גיל 3 - ללא תשלום. ילדים בני 3-12: 225 שקלים.

מלון רימונים גלי כנרת

על השולחן: מזנון ברכות החג, מגוון דגים, מנות בשריות כמו אוסובוקו כבש עם ירקות שורש, צלי בקר ברוטב יין, רוסטביף עגל חלב, עופיונים צרובים על מצע עלי מנגולד ולימונים. לקינוח יוגשו מבחר קינוחים, פירות ועוגות.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: 250 שקל למבוגר ו-150 שקלים לילד, על בסיס מקום פנוי ובהזמנה מראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה לרחוץ כלים אחרי הארוחה? הכל מוכן לסעודת חג במלון רימונים גלי כנרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאונרדו פלזה, טבריה

על השולחן: מזנון מנות ראשונות, סלטים ומרקים לפתיחה, דג פורל מהדן אפוי בתנור ברוטב שקדים, נתחי אנטריקוט מיושן על הגריל, חזה אווז פרוס על מצע של פירה בטטה ברוטב רימונים, עופיונים ממולאים בפירות יבשים ואורז, שוק טלה עם עצם, מתובל בגרגירי חרדל, פלפל לבן, שום ותאנים, תוספות, פינת ילדים, קינוחים ובהם גם קינוח הבית מיוחד לחג - פרחי תפוח עץ פרוס מגולגל עם בצק וקינמון.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: 180 שקלים למבוגר, 140 שקלים לילד.

מלון דניאל הרצליה מרשת טמרס

על השולחן: מגוון מרקים, מזנון קר, סלטים, פלטות קרות, בעיקריות - מזנון חם של בשרים עם נתח אנטריקוט מיושן עם רוטב בקר, ברווז פקין, תבשיל מוח עגל עם שום קונפי, פפריקה מרוקאית ושמן ארגן, צלי כבש טרי בניחוח רוזמרין פילה לברק על מצע פלפלים וגרעיני חומוס וכוסברה ומגוון תוספות חמות, מגוון מנות ילדים ומזנון קינוחים עשיר.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: 540 שקלים למבוקר, 405 שקלים לילד (3-12).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת חג כשרה במלון דניאל הרצליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון רימונים טאואר, רמת גן

על השולחן: יין, פרגיות עוף צלויות בגריל במרינדת שום ודבש, לבבות ארטישוק במילוי בשר וברוטב ירקות שורש, שוק אווז ברוטב פירות יבשים ותבלינים ארומטיים, פילה לברק במשרה עשבי תיבול על מצע רוטב עגבניות פיקנטי. מנות לילדים וקינוחים.
השתתפות: על בסיס מקום פנוי, קדימות לאורחי המלון.
מחיר לאורח: 250 שקלים למבוגר, 170 שקלים לילד.

הגושרים מלון בטבע

על השולחן: בר סלטים מזנון אנטי פסטי ומרקים לפתיחה, בעיקריות - כרעי עוף במילוי פירות יבשים ברוטב מנגו ודבש, קדרת כבש עם ארטישוק ירושלמי וחומוס, טנזיה מרוקאית, תבשיל כבדי עוף עם דבש ויין אדום, צוואר כבש עם ירקות שורש, קערת קוסקוס עם ירקות שורש ונתחי אסאדו, צלעות עגל בחרדל מפולפל, פילה לברק מטוגן בבלילת פסטו, דג מושט מזרחי פיקנטי מבושל עם פול ירוק, מנות לילדים ולצמחונים וקינוחים.
השתתפות: לאורחי המלון בלבד.
מחיר לאורח: 185 שקלים למבוגר, 95 שקלים לילד. הארוחה מתקיימת בגן האירועים.

מלון הגושרים, מלון בטבע. רוני בלחסן,
לחגוג את החג גם בצפון. מלון הגושרים/רוני בלחסן

ישרוטל המלך שלמה באילת

על השולחן: מגש ברכות לחג ומרקים לפתיחה, בעיקריות – שוק אווז ברוטב יין אדום, פרגית על מצע בצל ותפוחי עץ, צוואר כבש ברוטב קרמולטה, נזיד בשר ראש וגרגרי חומוס, דג מזרחי, תוספות, מזנון קינוחים ופירות העונה.
השתתפות: לאורחי המלון בלבד.
מחיר לאורח: 240 שקלים למבוגר, 120 שקלים לילד.

מלון מונטפיורי ומלון אייל בירושלים

על השולחן: מגוון רחב של סלטים, מרק, גפילטע פיש, כבד קצוץ, מנה צמחונית, דג בורי, פרגיות, כתף עגל ברוטב פטריות יער, שוק אווז ברוטב תאנים, ירקות בגריל, פירות ומבחר עוגות
השתתפות: לאורחי המלון
מחיר לאורח: 250 שקלים.

מלון כפר גלעדי המחודש

על השולחן: סלט עוף אסייאתי מוגש בכוס מהודרת, כבד קצוץ בניחוח טימין מוגש בצנצנת בליווי קונפיטורה תאנים, קציצות גפילטע-פיש וחזרת. עיקריות - מאפינס פרגית ממולא עם דוקסל פטריות מוגש ברוטב סילאן, "חריימה" מדג בורי, מבושם בכוסברה טרייה ופלפל שטה שלם, קדרת צוואר טלה מוגש ברוטב ארטישוק ירושלמי ועוד. לסיום, מבחר קינוחים ופירות העונה.
השתתפות: לא רק אורחי המלון
מחיר לאורח: 250 שקלים, מבוגר, 150 שקלים לילד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמק החולה נשקף ממלון כפר גלעדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון קרלטון תל אביב

על השולחן: אסאדו עגל חלב בחיתוך בליווי רוטב יין ורוטב ירקות שורש, צוואר טלה במילוי אורז ופירות יבשים, פרגית עוף בצלייה איטית ברוטב טריאקי צ'ילי, קונפי ברווז בסילאן ,חלב קוקוס, שומשום ומרווה, פילה מוסר ים ברוטב ירקות שורש וזעפרן (על בסיס ציר דגים), תפו"א צלוי, קונפי שום, פלפלים וטימין, אורז עם רימונים וצימוקים, אורז לבן מאודה, חיטה עם עשבי תיבול.
השתתפות: לא רק אורחי המלון.
מחיר לאורח: 650 שקלים. הארוחה השנה תתקיים במסעדת "קרלטון על הים", הממוקמת מול המלון ושוכנת על חוף הים, ותלווה בשירת חזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully