וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לשלם הון? צימרים בגליל המערבי עד 500 שקל

3.9.2014 / 4:30

עכשיו, כשהילדים חזרו לבית הספר וקצת פחות חם, אתם יכולים לפנק גם את עצמכם. ולא, לא חייבים להוציא הון על נופש בישראל. אספנו 10 צימרים איכותיים בגליל המערבי, ועל אף אחד מהם לא תשלמו מעל 500 שקלים ללילה

צימר בלב הגורן מושב גורן. אתר הצימר, אתר רשמי
להתפנק מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. צימר בלב הגורן, מושב גורן/אתר רשמי, אתר הצימר

עכשיו, עם חזרתם של הילדים לבית הספר, זה הזמן שתפנקו את עצמכם ותצאו לחופשה בסופשבוע. אבל כמה שהסופשבוע הזה מפנק - הוא יהיה הרבה פחות מפנק לחשבון הבנק שלכם.

בישראל מחירי הלינה במלונות הם מהיקרים בעולם, כפי שנחשף לראשונה אתמול (ג') בוואלה!, וגם על צימרים צריך להוציא לא מעט, לצערנו.


דו”ח: ישראל במקום ה-4 ביוקר מחירי המלונות בעולם
אפשר לנפוש גם בזול: צימרים בכל הארץ עד 500 שקל


אבל לפני שאתם מתכוננים לדחות שוב את החופשה כי המצב קצת לחוץ עכשיו, דעו שיש בישראל צימרים נפלאים במחיר סביר בהחלט. במיוחד בשבילכם, הזוג שרוצה זמן איכות אבל רוצה גם לחסוך, אספנו 10 צימרים בעלות של 350 עד 500 שקלים בלבד, כולל בסוף השבוע. הפעם בחרנו צימרים בגליל המערבי, כי אין כמו ליהנות מהנוף הירוק מתובל בכחול של הים.

פנינת הצפון, מושב חוסן

במושב חוסן תוכלו ליהנות מאירוח בבקתת עץ רומנטית. מלבד העיצוב החם בפנים, מבחוץ מחכים לכם עוד פינוקים: חצר גדולה עם טניס שולחן, פינות ישיבה, פינות ברבקיו, נדנדות, בריכה רחבה ומסביבה עצי נוי יפהפיים ונוף אל אגם מונפורט, שם תוכלו להחליק על הקרח. חוץ מזה ישנן קרוב לצימר מגוון אטרקציות אחרות: שיט קאייקים, רכיבה על סוסים, טרקטורונים, מסלולי רכיבה על אופניים ועוד.

מחירים: בעונה רגילה - לילה באמצע שבוע לזוג - 400 שקלים, לילה בסופשבוע - 500 שקלים. בעונת השיא - לילה באמצע שבוע - 450 שקלים ולילה בסופשבוע- 450 שקלים.

צימר פנינת הצפון מושב חוסן. אתר הצימר, אתר רשמי
אוהבים בקתות עץ? זה המקום בשבילכם. פנינת הצפון, מושב חוסן/אתר רשמי, אתר הצימר

עפרוני בקתות נופש, חרשים

בלב החורש, 20 דקות מהיישוב חרשים, נמצאות להן שלוש בקתות המאובזרות בג'קוזי הצופה לנוף המהמם של האזור, מערכת סטריאו, טלוויזיה וקמין. מחוץ לצימר ניתן לטייל בשמורת הטבע הר מירון, להשתכשך בנחל צלמון, לשכב על ערסל ופשוט לספוג את השקט.

מחירים: בעונה רגילה - לילה באמצע שבוע לזוג- 400 שקלים, לילה בסופשבוע- 500 שקלים. בעונת השיא - לילה באמצע שבוע - 500 שקלים ולילה בסופשבוע- 500 שקלים.


עוד על החופשה שלכם בארץ:
לא להתקרב: זהו אזור החופשות הכי מזוהם בישראל
אילת שלא הכרתם: המהפך של עיר הנופש של ישראל
כדור צינון: 10 מעיינות יפהפיים וללא תשלום

צימר עפרוני בקתות נופש חרשים. אתר הצימר, אתר רשמי
לספוג את השקט. עפרוני בקתות נופש/אתר רשמי, אתר הצימר

צליל המארח הדרוזי, בית ג'אן

אם כבר לצאת לחופש אז למה לא באווירה דרוזית אמיתית? על הר האר"י נמצא הצימר שיפנק אתכם בארוחות כיד המלך - ארוחת בוקר עמוסה במאכלים דרוזים, ארוחות צהריים וערב בשריות או חלביות לפי הזמנה וקינוחים, אלכוהול וסלטים מוגשים בנדיבות לאורחים. אחרי שתשבעו תוכלו לצאת לקטיף פירות באזור, לבקר במפעל ליצור תמרוקים ותרופות טבעיות, לרכוב על סוסים, לדהור על ג'יפים ולטפס על הר מירון.

מחירים: לילה אחד לזוג כולל ארוחת בוקר: סוף שבוע - 400 שקלים, ימים א-ד - 400 שקלים.

צימר צליל המארח הדרוזי בית ג'אן. אתר הצימר, אתר רשמי
פעילויות שונות משולבות באירוח. צליל המארח הדרוזי/אתר רשמי, אתר הצימר

צימר הגפן, ספסופה

והנה עוד צימר באירוח דרוזי אסלי. צימר הגפן בספסופה מציע ארוחת בוקר עם מטעמים תוצרת העדה הדרוזית. חוץ מזה, בשלושה מתוך 8 הצימרים מחכה לכם ג'קוזי, במרחק הליכה ישנה בריכת שחייה שאפשר להיכנס אליה ללא תשלום בעונת הרחצה, ואם תרצו איזה עיסוי מפנק, גם את זה תקבלו.

מחירים: באמצע שבוע לזוג - 450 שקלים, לילה בסופשבוע - 450 שקלים.

צימר הגפן ספסופה. אתר הצימר, אתר רשמי
להתפנק עם מטעמים תוצרת העדה הדרוזית. צימר הגפן, ספסופה/אתר רשמי, אתר הצימר

מוטל שפאן, מושב בצת

בין אכזיב לראש הנקרה, במושב בצת, נמצא מוטל שפאן הכולל 8 יחידות אירוח משפחתיות וסוויטות מפוארות וממוזגות. מחוץ לצימר מדשאות רחבות ופינות מנגל, ובמרחק נסיעה קצר בלבד שפע של בילויים: חופי בראשית המציעים אפשרות של צלילה ושייט, מערת הקשת, רכבל ראש הנקרה, מסעדות מצוינות ועוד ועוד.

מחירים: באמצע שבוע לזוג - 500 שקלים, לילה בסופשבוע - 500 שקלים.

מטל שפאן מושב לימן. אתר הצימר, אתר רשמי
לא רק לזוגות - תביאו את כל המשפוח'ה. מוטל שפאן/אתר רשמי, אתר הצימר

אורחן בכליל אצל תרצה, כליל

אצל תרצה מי פז מצימר כליל, אפשר לא רק ליהנות מאווירה שקטה אלא גם לטפל בנפש - תרצה היא מטפלת הוליסטית כבר 20 שנה ומבצעת עיסויים, שיאצו, רייקי ורפלקסולוגיה. בעלת המקום מעבירה גם סדנאות זוגיות כך שתצאו עם טיפים. עוד בצימר: בריכת שכשכוך גדולה, פינות מנגל ואמבטיה בחצר הצופה לנוף הגליל במערבי.

מחירים: באמצע שבוע לזוג - 350 שקלים, לילה בסופשבוע - 450 שקלים.

צימר אירוח בכליל. אתר הצימר, אתר רשמי
ה-מקום לטפל בעצמכם. צימר אירוח בכליל/אתר רשמי, אתר הצימר

צימר סבתא ויטה, כפר ורדים

ממש כמו אצל סבתא שלכם, גם בצימר סבתא ויטה בבכפר ורדים, תזכו לקבל אירוח חם ולבבי. בדירת הנופש הצופה לים, תמצאו מטבח מאובזר, אך ניתן להזמין ארוחת בוקר, כולל ארוחת בוקר טבעונית שתשמח את טל גלבוע, זוכת "האח הגדול". כאורחי הצימר תקבלו הנחה מיוחדת לבריכה ולקאנטרי באזור, ותוכלו לבקר בבתי בד, יקבים ושווקים ססגוניים.

מחירים: בעונה רגילה - לילה באמצע שבוע לזוג - 375 שקלים, לילה בסופשבוע - 425 שקלים. בעונת השיא - לילה באמצע שבוע- 425 שקלים ולילה בסופשבוע - 425 שקלים.

צימר סבתא ויטה כפר ורדים. אתר הצימר, אתר רשמי
החום של סבתא, האירוח של אמא. צימר סבתא ויטה בכפר ורדים/אתר רשמי, אתר הצימר

הפינה של יפה, נוה זיו

גולת הכותרת של הצימר הזה, הנמצא במרחק נסיעה של רבע שעה מנהריה בישוב נוה זיו, הוא הג'קוזי העצום שבו, שמיד יפתה אתכם להיכנס אליו. חוץ מהג'קוזי, יש בצימר מטבח מאובזר, פינת אוכל, טלוויזיה בלווין, פינות ישיבה, נדנדת עץ ובריכת שחייה שהכניסה אליה היא במחיר סמלי של 20 שקלים.

מחירים: באמצע שבוע לזוג - 420 שקלים, לילה בסופשבוע - 500 שקלים.

צימר הפינה של יפה נווה זיו. אתר הצימר, אתר רשמי
ג'קוזי עצום למי שאוהב לטבול. הפינה של יפה, נוה זיו/אתר רשמי, אתר הצימר

בלב הגורן, מושב גורן

אם אתם חובבי רכיבה על אופניים חשמליים אתם חייבים להגיע לצימר שבמושב לב הגורן שנמצא, איך לא, במושב גורן. במקום ישנו מתחם להשכרת אופניים חשמליים מגיל 14. הרכיבה ללא מאמץ או הגבלת מהירות, והצימר מוקף במסלולי טבע אידיאליים לרכיבה. חוץ מזה, בצימר ישנם סאונות, ג'קוזי, טלוויזיית פלזמה ופינות מנגל.

מחירים: סופשבוע ללא ארוחת בוקר - 500 שקלים.

צימר בלב הגורן מושב גורן. אתר הצימר, אתר רשמי
קחו לכם אופניים בין מנוחה לרביצה. בלב הגורן/אתר רשמי, אתר הצימר

מקום לנוח, כפר ינוח

כל פינה במקום לנוח, בכפר הדרוזי ינוח, נראית כאילו עוצבה בידי אומן. המזרקה שבחוץ, התאורה הלילית והשבילים המקיפים את בקתות העץ יכניסו אתכם לאווירה כפרית, שלווה ונעימה. בצימר עצמו ממתינים לכם מטבחון, חלוקי רחצה, טלוויזיה בלווין וג'קוזי.

מחירים: באמצע שבוע ללילה אחד כולל ארוחת בוקר- 400 שקלים, לילה אחד בסופשבוע כולל ארוחת בוקר- 500 שקלים.

צימר מקום לנוח. אתר הצימר, אתר רשמי
כל פינה נראית כאילו עוצבה בידי אומן. מקום לנוח/אתר רשמי, אתר הצימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully