וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ הציבורי עבד: קפה בנתב"ג ב-6 שקלים

7.7.2014 / 14:11

באולם היוצאים בטרמינל 3 הוצבו ארבע מכונות אוטומטיות לממכר שתייה חמה, ובימים הקרובים יוצבו מכונות כריכים. אז כמה יעלה לכם לנשנש משהו לפני הטיסה?

נוסעים בנתב"ג. רויטרס
לא ייאלצו לשלם הרבה בשביל הקפה. נוסעים בנתב"ג/רויטרס

לאחר הסערה בשבועות המחירים על-אודות מחירי הקפה והארוחות בנמל התעופה בן-גוריון, החליטה רשות שדות התעופה לעשות מעשה ולהציב מכונות לממכר שתייה חמה וכריכים. מעתה ינוע מחיר כוס הקפה לסוגיו השונים במכונה בין 6 ל-7 שקלים ומחירה שלכוס תה יעמוד על 6.5 שקלים.


עוד בוואלה! תיירות:
תרופה לחום: עולם המים שנמצא רק 80 דקות מת”א
לאיזו מדינה יש את הדרכון הכי טוב בעולם?
10 האטרקציות הכי כיפיות לחופש הגדול


לטסים בטיסות המוזלות מטרמינל 1 (לואו-קוסט) תימכר ארוחה עסקית, שתכלול שתייה קרה ומאפה/כריך, ב-22 שקלים ואותה יוכלו לקחת למטוס. לפי הודעת רשות התעופה מהיום (ב'), כבר בימים הקרובים יוצבו מכונות אוטומטיות לממכר כריכים באולם היוצאים של טרמינל 3 במחירים מוזלים ,בהתאם לסוג הכריך.

כמו כן החליטה הנהלת רש"ת שלא לממש את תקופת האופציה הקנויה לרשות בחוזים המפורטים בהמשך, ולפרסם במקומם מכרזים להפעלת מקומות השירות. במסגרת מכרזים אלו, כמו גם במכרזים עתידיים אחרים, יקבע "סל מוצרים" בסיסי שיכלול: בקבוק מים, קפה, קרואסון וכריך, שמחירם יוכתב על-ידי הרשות ובשום מקרה לא יעלה על המחיר הממוצע שבו נמכרים מוצרים אלו ברשת הזכיין בשוק המקומי.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
עכשיו יהיה קצת יותר כסף לבזבז בדיוטי פרי/עינת מורגנשטרן

כוס קפה בשדה: בין 6 ל-18 שקלים

ענף ההסעדה בנתב"ג כולל מגוון רחב של מוצרים המוצע לקהל הנוסעים והמבקרים. תמהיל זה כולל תפריט חלבי ותפריט בשרי ומתפרס על פני 27 נקודות הסעדה המופעלות על-ידי 13 זכיינים שונים. נקודות ההסעדה והאוטומטים למזון ושתייה פרוסים ברחבי טרמינל 3 במוקדי הסעדה מרכזיים ובאולמות השונים ועומדים לרשות הנוסעים.

את אתרי ההסעדה תמצאו החל מאולם הצ'ק-אין, עבור למרכז שחקים, באולם היוצאים-(הרוטנדה), במתחם ההסעדה (ה-"food curt") ובזרועות, כמו גם באולם הנכנסים ובאולם מקבלי הפנים, וזאת על מנת לתת את המענה המיטבי לקהל הנוסעים והמבקרים בכל עת, הן מבחינת המגוון והן מבחינת המחיר.

נקודות ההסעדה והאוטומטים למזון ושתייה בנתב"ג מציעים כאמור מגוון רחב של מוצרים בטווח רחב של מחירים, כך לדוגמא, ניתן לקנות כוס קפה במחיר הנע בין 6 שקלים ועד ל-18 שקלים.

שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90 ומיוזמי מחאת הרשת "מנחיתים את המחירים" להורדת המחירים ולהצלחת המחאה, התייחס להכנסת מכונות השתייה האוטומטיות: "בשבועות האחרונים יזמנו והובלנו מאבק עיקש להורדה ופיקוח על מוצרי המזון בנתב"ג ואנחנו שמחים שלמרות ההתנגדויות בדרך, הנהלת נתב"ג ורש"ת הוכיחה שהיא מסוגלת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור. אנחנו מברכים על היוזמה הצרכנית החשובה בשיאה של עונת התיירות, שתקל על מיליוני הישראלים שיעברו בנתב"ג בקיץ הקרוב ומקווים לראות את פירותיה לאורך זמן".

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג
  • קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully