וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוצאים לאנטליה: הקלאבים החדשים שמחכים לכם הקיץ

29.6.2014 / 9:13

מתחילת השנה ביקרו בטורקיה 71.7 אלף ישראלים - עלייה של 65%. אז מה מחכה לאלו שבכל זאת יבחרו באנטליה הקיץ? ממלון 6 כוכבים ועד לריזורט האולטימטיבי למשפחות עם ילדים - קבלו הצצה לקלאבים החדשים שנפתחו השנה

מלון באנטליה טורקיה. Anatolia, Riza Ozel, AP
לא מפסיקים להתחדש עבור הישראלים. נופשת במלון באנטליה/AP, Anatolia, Riza Ozel

כל הסימנים מראים שאנטליה שבה למקומה הטבעי בראש רשימת יעדי הנופש של הישראלים בקיץ הקרוב. נכון, מחאת ועדי העובדים עדיין נמשכת וגם הטוקבקים נושכים, אבל נתוני משרד התיירות הטורקי וצבר ההזמנות המצוי בידי מארגני הנסיעות בישראל מוכיחים אחרת.

בחודש מאי, למשל, יצאו לטורקיה 16.5 אלף ישראלים, לעומת 13 אלף ב-2013 ו-6.4 אלף במאי 2012. מדובר בעלייה של 27% שהגיעה בעקבות עלייה של 100% במאי 2013 לעומת מאי 2012. זאת מכיון שבמאי 2013 חל חג השבועות בחודש מאי, ואילו השנה חל שבועות ביוני. מתחילת השנה ביקרו בטורקיה 71.7 אלף ישראלים, לעומת 43.3 אלף באותה תקופה ב-2013 - עלייה של 65.3%.


עוד על טורקיה בוואלה! תיירות:
הסכם עם טורקיה? הישראלים יציפו את אנטליה בקיץ
טורקיה: הסכם הפיצויים עם ישראל ייחתם בקרוב
תיירים נוהרים לראות סלעים בצורת איבר מין בטורקיה


המספרים הללו מלמדים שהישראלים לא מחכים לפיוס בין נתניהו לארדואן כדי לכבוש את הקלאבים של אנטליה, שבשנים האחרונות נפתחים בקצב מרשים ביחס למדינות אחרות בעולם. כולנו כבר מכירים את הקווין אליזבת', הריקסוס פרימיום או הלארה ביץ', אך מי מכיר את Eftalia Aqua Resort? או את Aska Lara Resort & Spa?

לדברי דודי גוטמן, ראש אגף השיווק בקשרי תעופה, עיקר המאמץ של מארגני הנסיעות מתמקד בהשגת חדרים נוספים בקיץ הקרוב כדי לענות על הביקוש. "המלונאים באנטליה לא חיכו לנו ומילאו את החדרים זמן רב מראש. הקלאבים החדשים טרם מוכרים בישראל, אך רמת האירוח בהם עולה ברוב המקרים על אלה הישנים. הטורקים לא רק בונים קלאבים מפוארים במהירות שיא, אלא גם משכללים את רמת המתקנים והתמורה לכסף למקסימום".

גם אילן שלו, מנהל השיווק של קווי חופשה, מסכים שאנטליה עברה מהפכה. "הקלאבים החדשים שנפתחו עיירות הנופש של אנטליה מציעים נופש ברמה שהישראלים טרם הכירו. גם מחוץ לקלאב נפתחו אטרקציות חדשות, כמו מרכז ימי חדש עם אקוואריום עצום, רכבל באורך 4.5 ק"מ ומרכזי קניות חדשים".

מחפשים קלאב באנטליה לקיץ הקרוב? אתר Monitour בדק מה חדש במלונות וכמה זה עולה:

Kaya Palazzo Golf Resort

קלאב מפואר הבנוי בסגנון מועדון גולף ומציע אירוח ברמת שישה כוכבים. נפתח ביולי אשתקד.
איפה: רצועת החוף של העיירה בלק, אנטליה, כ-6 ק"מ נסיעה ממרכז העיר
כמה חדרים: 650 חדרים, מתוכם, חדרים עם בריכה פרטית, סוויטות משפחתיות, סוויטות גן ושלוש וילות עם רצועת חוף פרטית, שירות באטלר ורכב גולף צמוד.
מה עושים בקלאב: משחקים גולף ב-18 המגרשים הפתוחים לאורחים, אך לא רק. חובבי הספורט ימצאו בו לא פחות מחמישה מגרשי כדורגל (שלושה מהם מקצועיים ממש), מתחם ספורט מקורה עם מועדון כושר, מגרש כדורסל, מגרש כדורעף ומתחם ספא ענקי. אה כן, ועשרה מגרשי טניס. כמו כן, תמצאו שם פעילויות כמו טניס שולחן, ביליארד, מיני גולף, בית ספר לצלילה, רכיבה על אופניים, קיאקים, סקי מים, מצנחי רחיפה ועוד. בזמן שאתם שורפים קלוריות, צוות הקלאב יפעיל את הילדים שלכם במועדוני ילדים, שיעורי טניס ומשחקים בשלוש בריכות שחייה.
הספורט עשה אתכם רעבים? מלבד המסעדה המרכזית הענקית, יחכו לכם חמש מסעדות בהזמנה אישית על טהרת המטבחים הטורקיים, הלבנוניים, האיטלקיים ואפילו סטייק האוס ומספר ברים הפזורים בקלאב ומציעים חטיפים ומזון לילדים. לא הספקתם לאכול? שירות 24/7 יגיש לכם את הארוחה ישירות לחדר.
מי משווק בארץ: קשרי תעופה.
מחיר: החל מ-1,100 דולר לאדם ביולי.

קלאב קאיה פלאציו אנטליה. מתוך אתר המלון, צילום מסך
אירוח ברמת שישה כוכבים. מלון Kaya Palazzo Golf Resort/צילום מסך, מתוך אתר המלון

Eftalia Aqua Resort

קלאב אולטימטיבי למשפחות עם ילדים. כמו לנפוש בתוך פארק מים שלא נגמר אף פעם.
איפה: 18 ק"מ מהעיירה אלניה.
כמה חדרים: 470 חדרים בתוך שבעה בניינים.
מה עושים בקלאב: בקלאב הזה כמעט ולא תרגישו את הילדים. שבע בריכות שחיה וארבעה מתחמים של מגלשות ענק ישאירו לכם זמן איכות בחוף הים או בשדירת הקניות הסמוכה ללובי (אזהרה: לא זול שם). מועדון הילדים נחשב אף הוא אטרקציה מבוקשת בקרב האורחים, שרובם רוסים או גרמנים. ה- Eftalia Aqua Resort מדורג כארבעה כוכבים אך מציע את כל השפע הקולינרי של מלונות הכל-כלול הגדולים באנטליה.
מי משווק בארץ: קווי חופשה.
מחיר: מ-525 דולרים לאדם ביולי.

קלאב אנטליה הכל כלול Eftalia Aqua Resort. מתוך אתר המלון,
אולטימטיבי למשפחות עם ילדים. מלון Eftalia Aqua Resort/מתוך אתר המלון

Premier Palace Hotel

קלאב רחה ידיים ששוכן על חוף הים בבלדיבי. הישראלים יאהבו אותו בעיקר בשל החושות הפרטיות והפסטורליות שפזורות על קו החוף.
איפה: בעיירה בלדיבי, 40 ק"מ מנמל התעופה של אנטליה
כמה חדרים: 573.
מה עושים בקלאב: שבע בריכות שחיה ופארק מים ענקי לילדים. להורים מוצעת מדי ערב תוכנית אמנותית, הכוללת הופעות רוק חיות ואפילו קונצרטים. מיקומו של הקלאב על קו החוף מבטיח שלל פעילויות ספורט ימי ובעיקר פינות הירגעות וחושות של ממש על קו המים. בתחום הקולינרי, מציעים כאן חמש מסעדות בהזמנה אישית בסגנונות שונים, ביניהם מסעדת דגים מתמחה ופאב אירי.
מי משווק בישראל: השטיח המעופף.
מחיר: החל מ-920 דולר לאדם ביולי.

קלאב אנטליה הכל כלול Hotel Premier Palace. מתוך פייסבוק המלון, צילום מסך
מספק תחושות פרטיות ופסטורליות. מלון Hotel Premier Palace/צילום מסך, מתוך פייסבוק המלון

Crystal Sunset Luxury Resort

הקלאב החדש של רשת "קריסטל" בעיירת הנופש סידה. הישראלים מכירים את רמת האירוח מהקלאבים האחרים של הרשת בבלק, קמר ובודרום.
איפה: סידה, 65 ק"מ מנמל התעופה של אנטליה
כמה חדרים: 584.
מה יש בקלאב: המון מתקנים למשפחות עם ילדים. מי שמכיר את רמת האירוח של רשת קריסטל, משלים עם העובדה שמיד עם החזרה לישראל פונים לדיאטנית. שבע מסעדות בהזמנה אישית מגישות כמעט את כל סוגי המזון, כולל מסעדת שף. בנוסף, בקלאב הזה מגישים מזון ומשקאות כמעט בכל רגע ביממה ובכל אזור במלון. המלצה: לא כדאי לעלות על המגלשה הגבוהה באנטליה בגובה 80 מטר אחרי ארוחת הצהריים.
מי משווק בישראל: קווי חופשה.
מחיר: החל מ-780 דולרים לאדם.

קלאב אנטליה הכל כלול Crystal Sunset Luxury Resort & Spa. צילום: מתוך פייסבוק המלון, צילום מסך
שבע מסעדות בהזמנה אישית. מלון Crystal Sunset Luxury Resort & Spa/צילום מסך, צילום: מתוך פייסבוק המלון

Port Nature Luxury Resort & Spa

מלון חדש שנפתח לפני חודשיים בלבד ועיצובו מזכיר שמורת טבע. בין שטחיו הציבוריים (כן, גם בתוך הלובי) נשתלו גינות ענקיות ומרבצי דשא ועליהן פינות מרגוע לרווחת האורחים.
איפה: העיירה בלק, במרחק 40 ק"מ מנמל התעופה של אנטליה
כמה חדרים: 597.
מה עושים בקלאב: נהנים מהתפאורה שלו שכוללת עצי דקל ותמרים כמעט בכל מקום. שלושת מתחמי הבריכות שלו כוללים 18 מגלשות מים, מגרשי טניס. בתחום הקולינרי, פועלות שלוש מסעדות בהזמנה אישית, בר המתמחה רק בהכנת גלידות ואפילו פטיסרי.
מי משווק בישראל: קשרי תעופה.
מחיר: החל מ-650 דולרים לאדם ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully