וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסתן ספרדי: טיסה ישירה לפירנאים מהקיץ

27.4.2014 / 14:21

בקרוב יהפוך אחד היעדים החמים שצובר תאוצה בקרב הישראלים לנגיש מאוד, לאחר שחברת ארקיע תפעיל טיסות ישירות להרי הפירנאים שבספרד כבר מהקיץ הזה. כמה יעלה לכם להגיע לשם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה ספורט אתגרי מחכה לכם שם. ריחוף בהרי הפירנאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם בעבר הייתם צריכים לטוס לברצלונה וממנה לנסוע מספר שעות כדי כדי לנפוש בהרי הפירנאים המרהיבים של ספרד ואנדורה, מהקיץ הקרוב תוכלו לנחות כבר שם בטיסה ישירה.

חברת ארקיע תחל להפעיל טיסות ישירות לשדה התעופה של העיר לרידה (Lleida), בירת מחוז לרידה הקטלוני, שבלב הפירינאים הספרדיים. הטיסה הראשונה תצא לדרכה ב-27 ביוני 2014 והאחרונה ב-31 באוגוסט. הטיסות יחזרו לפעול ככל הנראה בחודש ינואר 2015.


עוד על ספרד בוואלה! תיירות:
טנריף, האי המטריף
שופינג במדריד: המסלול האידאלי


אזור הפירינאים הספרדיים ידוע בנופים ההררים, בנהרות החוצים אותו, בשמורות הטבע הייחודיות, באגמים נסתרים ובפסגות מושלגות גם בקיץ. מזג האוויר הנוח המאפיין את האזור גם בתקופת הקיץ הופך את הפירינאים לאטרקטיבי לטיולים בתקופה זו.

באזור ניתן למצוא מגוון פעילויות דוגמת ראפטינג ברמות קושי שונות, קניוניג (השתלשלות מאובטחת לערוצי נחלים ונהרות), צניחה חופשית, מגוון מסלולי 4X4, מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות ושאר פעילויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטרקים היפים באירופה. פארק איגואס טורטס בהרי הפירנאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה יעלה לכם להגיע לשם?

הנסיכות הזעירה אנדורה, הידועה בנופיה הקסומים כמו גם בעובדת היותה מדינה פטורה ממכס (בה ניתן להשיג מגוון מוצרים במחירים נמוכים משמעותית ממחיריהם בכל מקום אחר בעולם) נמצאת במרחק נסיעה של כשעה משדה התעופה של לרידה.

מחיר טיסה ישירה עם ארקיע לאזור יעמוד על החל מ-439 דולרים. מי שמעוניין יוכל לרכוש חבילות "טוס וסע" במחיר של החל מ-580 דולרים, וחבילות הכוללות לינה במחיר של החל מ-799 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully