וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנריף, האי המטריף

ליאור מורד

31.10.2010 / 12:05

מחופי נודיסטים, דרך חנויות פטורות ממכס ועד חיי לילה בוערים. כל מטייל ישמח להגיע יעד אקזוטי כמו טנריף, אך התייר הגאה יהיה מבסוט אש

כשקר, חורפי וגשום, כל מה שאנחנו רוצים זה לברוח כמה שיותר רחוק. לנסוע אל ארץ שטופת שמש שבה חולות נעימים שמדגדגים ברגליים וים רומנטי לאור שקיעה - מקום שאפשר לשתות בו קוקטייל אקזוטי, ועדיף עם תפאורת רקע של עשרות בחורים שווים במיוחד. ואז אתה מתעורר מהחלום, לובש את הסוודר ונוסע לעבודה.

ובכן, יש לנו חדשות מרעננות בשבילכם: גם עכשיו, בתקופה הקרה הקרבה ובאה, אפשר להגשים את החלום ולהתחמם ביעד אקזוטי גאה, חדש ומטריף - בואו לטנריף!

טנריף, ספרד. ShutterStock
חופי ים כובשים עם חולות שחורים/ShutterStock

האי הספרדי טנריף שוכן ממערב ליבשת השחורה, ממש מול חופי מרוקו. זהו האי העיקרי בארכיפלג הקנארי והוא מציע מזג אוויר חמים, נעים ושטוף שמש במשך כל השנה, ונופים מרהיבים ומגוונים, של חופי ים כובשים עם חולות שחורים, הר געש אדיר וגם צמחייה טרופית. בנסיעה אחת על האוטוסטראדה החוצה את האי הקטן, תרגישו שאתם חוצים עולמות.

כל מטייל ישמח להגיע יעד אקזוטי כמו טנריף, אך התייר הגאה ישמח אף יותר. חיי הקהילה הגאה באי פורחים בשנים האחרונות ומציעים אטרקציות שגייז אוהבים באווירה המיוחדת של האי. עיקר הפעילות הגאה היא באזור הצפוני והחמים יותר של האי, בעיר הבירה סנטה קרוז, בפוארטו דה לה קרוז ובלה לגונה, אך גם בחלק הדרומי יש ביקוש לחיי לילה גאים ולאט לאט מתפתחת שם תרבות של קרוזינג וקלאבינג. הבליינים יכולים ליהנות מחופי נודיסטים, פארקים לקרוזינג, ברים סקסיים, מגרש גולף מדליק לגייז ואפילו סאונות.

הסצינה אינה גדולה, אך היא טובה וייחודית. חיי הלילה מתחילים ב-23:00 בברים הנחשבים כמו Geminis, Cellar Bar, Chaplins Bar ו-Punto Zero. בסופי השבוע מתקיימת מסיבת גייז שלא מביישת את הגדולות שבאירופה, במועדון ה-GAYSHA. אלה נמצאים ברובם באזור מסחרי שנקרא Salytien. זה האזור לבלות וליהנות בו, אשר מציע חוץ מחיי לילה תוססים, גם חנויות שוות. כל החנויות באי, אגב, הן פטורות ממכס.

פוארטו דה לה קרוז. טנריף, ספרד. ShutterStock
עיקר הפעילות הגאה מתרכזת כאן. פוארטו דה לה קרוז/ShutterStock

עדות נוספת לפריחת התרבות הגאה באי, הן אופציות הלינה המוצעות במיוחד לקהל הגייז. אחד הריזורטים (בית נופש) הגאים הפופולריים והמומלצים באי הוא "Playaflor". לא רק שהמקום מנוהל על ידי זוג הומואים, הוא גם מגדיר את עצמו כ"סטרייט פרינדלי", כלומר עיקרו מיועד לשירותם של הלקוחות הגאים מכל העולם. הריזורט ממוקם במרכז Playa de las Americas, האזור המתוייר ביותר בדרום האי, והוא מוקף בחופים יפים, מסעדות, בתי קפה, חנויות ואפילו קזינו. כפר הנופש הזה מציע למעשה 23 בתי אירוח בעלי 3 קומות המעוצבים בסגנון ערבי-ספרדי ומעט השפעות אפריקניות שבטיות המשולבות עם נגיעות קולוניאליות. בקומת הקרקע תיהנו מחדר שינה מפנק (למי שלא מתאפק ולא מסתפק - יש הקרנה של סרטי פורנו לגייז בתשלום), וממטבח מצוייד היטב. בקומה השנייה ממוקמים חדרי השירותים והמקלחת, ובקומה העליונה - מרפסת שמש פרטית לשיזוף כל פיסה לבנבנה של גופכם.

אזור הבריכה שמח במיוחד. שם תוכלו להתמנגל עם תיירים בבגדי ים זעירים מכל העולם, להזמין דרינק מהבר, לפזז לצלילי צ'יל אאוט אקזוטיים ואפילו לגלוש באינטרנט אלחוטי. מדי פעם ניתן ליהנות גם ממסיבת ברביקיו על המים. המקום לא היה יכול להיות מושלם ללא בר גייז משל עצמו - זה המקום לפגוש בחורים, לרקוד במסיבות עם די ג'ייז אורחים ולבלות לילה של כיף אמיתי. אחד היתרונות הגדולים של המקום הוא הגישה הליברלית המעודדת את האפשרות להסתובב בעירום מלא מבלי שאף אחד יגיד לכם מילה. או שכן יגיד מילה, אבל כזו שתשמחו לשמוע.

באדיבות Gayway - מלונות בחו"ל וחבילות ייחודיות לגייז וללסביות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully