וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה לכם לטוס לפיינל פור במילאנו?

24.4.2014 / 10:02

כמה שעות לאחר עלייתה של מכבי תל אביב ל-4 הגדולות של אירופה בכדורסל, כבר הציפו הישראלים את מרכזי ההזמנות של חברות הנסיעות בבקשות לחבילות פיינל פור. אז כמה יעלה לכם סופ"ש יורוליג במילאנו? בדקנו

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עלייה לפיינל פור. ברני ארדוב
רוצים להיות שם איתם? מכבי חוגגת את העפלה לפיניל פור, אמש/ברני ארדוב

כולם יודעים שאירופה צהובה, אך האם יודעים הם כמה תעלה חבילת פיינל פור למילאנו בחודש הבא? עם העפלתה של מכבי תל אביב לארבע הגדולות של היורוליג, החל טירוף של התעניינות בחבילות למשחקים שייערכו בין ה-16 ל-19 במאי 2014 בבירת האופנה של איטליה. "מהבוקר אנו מקבלים עשרות פניות מלקוחות, שרוצים ללוות את הקבוצה ואף תגברנו את עמדות המרכזיה לשם כך", אומרת מנהלת השיווק בחברת "גוליבר", רויטל קנטור.

ואם כבר באיטליה...
חבל אברוצו: יהלום לא מלוטש לאוהבי טבע
טיבולי: גנים וארמונות יפהפיים חמש דקות מרומא
דרום איטליה: עשרת המקומות הכי מומלצים

בחברות הנסיעות משערים כי מעל 5,000 ישראלים עשויים לצבוע את מילאנו בצהוב בתקופה הקרובה. "שנים שלא היה טירוף כזה לאירוע ספורט", מתאר סמנכ"ל התפעול של "איסתא ספורט", עידו ווג, את המצב. לדבריו, הטירוף נובע, בין השאר, מהעובדה ששנים לא העפילה נבחרת או קבוצה ישראלית לאירוע חשוב ומרתק. "הפיינל פור האחרון שאליו העפילה מכבי היה בברצלונה לפני שלוש שנים, בעונת 2010-11", הוא מוסיף.

במרכזי ההזמנות של חברות הנסיעות מאמינים שמרבית האוהדים יגיעו מהארץ, חלקם בחבילות פיינל פור ואחרים באופן עצמאי. "באופן מסורתי לאירוע כזה מגיעים גם יהודים רבים מרחבי אירופה", מסביר ווג.

מילאנו היא יעד נסיעה אטרקטיבי לישראלים, ומעבר לפיינל פור ייהנו הישראלים מהאטרקציות הרבות בעיר האיטלקית, ביניהן ביקור בכיכר קתדרלת הדומו, שוודאי תיצבע בצהוב, ושופינג אקסקלוסיבי כמו שיש רק לאנשי ארץ המגף. גם העובדה שהמשחקים "נופלים" על סוף השבוע, ולא על ימי עבודה, תעודד ודאי ישראלים רבים לצאת לחבילת סופ"ש במילאנו.

קתדרלת מילאנו הדומו דומו הדואומו. ShutterStock
הכיכר הזו הולכת להיות צבועה בצהוב. קתדרלת הדומו במילאנו/ShutterStock

צהוב עולה, אבל כמה?

אז כמה תעלה לכם חבילת סופ"ש של טיסות וכניסה למשחקי חצי הגמר והגמר?

בחברת "איסתא ספורט" מחירי החבילות נעים סביב 1,249 אירו כולל טיסות, 3 לילות במלון וכרטיסים למשחק. החבילות כוללות: טיסות ישירות למילאנו, מלונות מרכזיים, העברות משדה התעופה למלון וכרטיסים רשמיים לכל משחקי הפיינל פור.

בחברת "קשרי תעופה" מציעים לכם חבילה החל מ-1,129 אירו לאדם בחדר זוגי (1,299 אירו לאדם בחדר יחיד). בנוסף, לראשונה תציע החברה חבילה משולבת וייחודית לאוהדי הספורט, שתכלול מלבד כרטיסים לפיינל פור גם כרטיס לגמר הליגה האירופית בכדורגל בטורינו שנערך יומיים לפני הפיינל 4. עלות החבילה הזו החל מ-1,699 אירו לאדם בחדר זוגי.

"בכל המקרים בהם העפילה מכבי תל אביב לפיינל פור, הגיעו אלפי אוהדים צהובים לעודד אותה", אומר מנהל השיווק בקשרי תעופה, ניר מזור. לדבריו, מניסיון העבר הכרטיסים למשחקים אוזלים ובמהירות רבה ולכן כדאי למהר ולהזמין מראש על מנת להבטיח את מקומכם, שכן מספר הכרטיסים שניתנים לאוהדי מכבי מוגבלים והביקושים גבוהים במיוחד. גם קנטור מאיצה בכם לשריין מקום: "מי שלא יזדרז להיות בין הראשונים לקנות, עלול לשלם מחיר גבוה יותר ואף ייאלץ לקנות כרטיסים למשחק בשוק האפור".

בחברת "הדקה ה-90" מוסרים שבשביל להיות במילאנו עם הצהובים, תשלמו 1,150 אירו לחבילה שבה טיסות הלוך ושוב, מלון 4* ע"ב א. בוקר וכרטיסים למשחקים. חבילה משודרגת יותר, הכוללת גם העברות ומלון במקום מרכזי יותר בעיר, תעלה לכם 1,260 אירו. מי שירצה רק לטוס, ולדאוג לעצמו ללינה וכרטיסים, יישלם 420 דולרים לטיסות עם קונקשן ו-990 דולרים לטיסה ישירה.

בחברת "גוליבר" מציעים ארבע חבילות שונות הכוללות טיסה, מלון וכרטיסים לארבעת המשחקים. מחיר החבילה נע בין 1,272 אירו ל- 1,343 אירו. למשל חבילה ל-3 לילות ב-15.5 במלון רדיסון 4 כוכבים, הכוללת כרטיס למשחק תעלה 1,272 אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully