וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תיפלו בה: המתיחה המרגיזה ש"מתרוצצת" בשדות תעופה

22.10.2018 / 8:32

זה קורה בשדות תעופה ברחבי העולם: נוסעים מיואשים שרק מחפשים שקע חשמלי לטעינת הסמאטרפון שלהם, נופלים בפח מביך ומכעיס במיוחד

מתיחת המטען המרגיזה ש"מתרוצצת" בשדות תעופה/Reddit

נוסעים תמימים נופלים בה שוב ושוב בנמלי תעופה ברחבי העולם: מתיחה שגורמת למבוכה במקרה הטוב וזעם במקרה הפחות נעים. מסתבר שרבים מחקים את המתיחה הזו, שמנצלת את תמימותם של נוסעים עייפים ומרוטי עצבים.

במה בעצם מדובר? רבים מגיעים אל שער הטיסה שלהם, לקראת ההמתנה לטיסתם, ומיד מחפשים אחר מקור אנרגיה זמין לסמאטרפון או לטאבלט שלהם. הם תרים בעיניהם אחר שקעים פנויים, ועטים עליהם רגע לפני שהמכשיר "מתייבש", רק כדי לזכות בעוד שעה קלה של שימוש במהלך הטיסה. כך, שקעי החשמל בנמלי התעופה נדמים לרבים כנווה מדבר: הם נדירים וגם חיוניים.

אתר News.com מדווח כי למורת רוחם של רבים, יש חובבי מתיחות שמנצלים זאת ומבצעים תעלול גאוני ברשעותו: הם מצמידים אל משטחים שונים ברחבי הטרמינל מדבקות עם איור של שקע חשמלי. כאשר מגיע נוסע תמים ועט על השקע המזויף, הם צופים בו בחדווה בעודו מנסה לתחוב את התקע אל... כלום.

צפו במתיחה המצחיקה והמרושעת :)

היוטיוב מתמלא בשקעים מזויפים

השקעים הללו נראים כה אמיתיים, והמיקומים שלהם נדמים כה טבעיים, עד שרבים נופלים בפח הזה, ובייאושם אף מנסים את מזלם שוב ושוב. ללא הצלחה, כמובן. נרשמו אפילו מקרים של שקעים מזויפים שהודבקו על פחי זבל (אם כי מי שנפל בפח הזה, היה צריך לצפות זאת מראש).

המעניין הוא שהדבר מתרחש בנמלי תעופה ברחבי העולם. את המדבקות האלו קל מאוד לרכוש במחיר זול באופן מקוון, מה שרק מגביר את היקף התופעה.

"מי שמעולל דברים כאלו ברחבי נמל התעופה הוא האויב שלי לכל החיים", צייץ גולש-נוסע כעוס בטוויטר. ואחר הוסיף: "הלוואי שמי שעשה זאת ימות. תודה". באופן טבעי, גם היוטיוב החל לאכלס סרטונים שמנציחים את הרגעים המתסכלים הללו, וזוכים לצפיות רבות.

עוד באותו נושא

באיזו מדינה גונבים הכי הרבה מכשירי סלולר לישראלים?

לכתבה המלאה

והנה עוד אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully