וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אסור לרשום כתובת על המזוודה, ושאר טיפים להצלת הכבודה

9.5.2017 / 9:47

לעולם אל תכתבו את כתובתכם על תג הזיהוי של המזוודה, תמיד כדאי לצלם את התיק שלכם ומומלץ לקחת את הפריטים הכבדים דווקא בתיק היד. קבלו כמה עצות לאריזה חכמה שיצילו לכם את המזוודה (ואת החופשה)

מזוודה עם מדפים/צילום: ShelfPack

בווידאו: צפו במזוודה שהופכת לארון עם מדפים

ימי הקיץ מתקרבים, והמוני נופשים צפויים לגדוש את נתב"ג בדרכם אל החופשה החלומית שלהם. כולם כמובן מעוניינים שהחופשה תהיה מהנה עד כמה שניתן, אך כדי למנוע תקלות פוטנציאליות, בעיקר בנושא הכבודה שלכם, מומלץ לנקוט בכמה פעולות שיפחיתו את רמת המתח ויאפשרו לכם לנסוע בראש שקט יותר.


עוד טיפים לפני שאתם ממריאים:
טיסות לחו"ל בזול: המדריך לחיפוש נכון
מהטיסה הכי זולה ועד מציאת ווי-פיי: האפליקציות שאסור לטוס בלעדיהן
סודות השדרוג: לטוס ביזנס במחיר של מחלקת תיירים


בפורום הטיולים האמריקני הפופולרי Quora העלו באחרונה מספר גולשים שלל טיפים מעולים בנושא אריזה חכמה ובטוחה. הנה כמה מהם.

אל תכתבו את כתובת ביתכם על תג המזוודה שלכם

ברגע שאתם כותבים את כתובתכם, אתם בעצם כותבים "הבית הזה ריק. נא לפרוץ אליו - וקחו את הזמן שלכם". גם השיטה של ציון כתובת של חבר אינה מומלצת. הפורצים הרי לא יודעים שהחבר נותר בבית, וינסו לפרוץ דווקא אליו. הפתרון הוא לציין את כתובת מקום העבודה ולכתוב את מספר הטלפון הנייד שלכם.

עוד באותו נושא

הזולה, הקלה והמעולה: אלה המזוודות שהכי כדאי לטוס איתן בקיץ

לכתבה המלאה

צלמו את המזוודה שלכם

כדאי לצלם את התיקים שלכם, לצרף את התמונה לתוך מסמך וורד (או כל קובץ טקסט אחר), לכתוב את פרטי ההתקשרות עמכם וגם את המידות של התיקים - ולהדפיס. כך, אם במקרה שהמטען שלכם ילך לאיבוד בדרך והגעתם ליעד שבו מי שאמור לסייע לכם אינו דובר אנגלית (או שאתם עצמכם אינכם דוברי אנגלית טובה) - תוכלו להסתדר בקלות. פשוט הציגו בפני אנשי השירות בשדה התעופה את הקובץ, שבו מצוי כל המידע שעליהם לדעת כדי לאתר את הכבודה שלכם.

השאירו כרטיס ביקור

מומלץ לתחוב אל המזוודה כרטיס ביקור שלכם. כך יהיה קל יותר לאנשי חברת התעופה לוודא שהמזוודה האבודה היא אכן שלכם. על כרטיס הביקור יהיה כמובן השם שלכם, מספר הטלפון וכתובת האימייל.

מזוודה טיסה. ShutterStock
אל תרשמו את הכתובת בדירה שלכם/ShutterStock

בדקו את משקל הכבודה שלכם

זה אולי נשמע מובן מאליו, אך רבים לא עושים זאת. לכן, תמיד בדקו מראש את משקל הכבודה שחברת התעופה שלכם מאפשרת לכם לעלות לבטן המטוס מבלי לשלם תוספות. כדאי כמובן לעשות זאת עוד לפני שמגיעים אל נמל התעופה.

הצטיידו בתיק למחשב הנייד

במקרים מסוימים, העלאת תיק ייעודי למחשב הנייד למטוס אינה באה על חשבון תיק היד הרגיל שעמו מותר לעלות למטוס. במילים אחרות, תוכלו לעלות עם שני תיקי יד.

העבירו את הפריטים הכבדים לתיק היד

אם אין לכן ברירה ואתם כבר מצויים מעבר למגבלת המשקל שלכם, פשוט העבירו את הפריטים הכבדים ביותר אל תיק היד, שעמו ניתן לעלות למטוס. נכון, לפעמים גם יבדקו לכם את משקל תיק היד, אך הדבר מתרחש לעיתים רחוקות מאוד.

מזוודה טיסה. ShutterStock
הוציאו מהטרולי את הפריטים הכבדים והעבירו לתיק גב/ShutterStock

החליפו את הטרולי בתיק גב

יש מי שממליצים להעדיף תיק גב גדול על פני מזוודה עם גלגלים. הסיבה: תיק על הגב משחרר לכם את הידיים, ופשוט יותר להתנייע איתו בשדות תעופה, במיוחד אם אתם רצים אל עבר טאיסת הקונקשן שלכם ברגע האחרון...

השיגו מדבקת "שביר"

יש הטוענים כי מדבקת "שביר" המוצמדת למזוודה שלכם, תעניק לה יחס עדין יותר בקרב מעמיסי המזוודות. שווה להתאמץ ולהשיג אחת כזו.


כאן תמצאו קישור לרשימת הטיפים המלאה בפורום Quora

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully