וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שטייל ב-115 מדינות מגלה: כך תמצאו טיסות זולות

פלג כהן

27.12.2015 / 0:01

פלג כהן מטייל מזה יותר מ-10 שנים בעולם וביקר ביותר מ-115 מדינות. איך הוא עושה את זה מבלי להוציא על כך הרבה כסף? הנה הסודות שלו שיעזרו לכם לראות עולם מבלי להיכנס ל"הרפתקה" כלכלית. מדור חדש

צלמים זמניים מורשים

אחרי מעל עשור בדרכים ויותר מ-115 מדינות שבהם טייל וביקר פלג כהן, הידוע גם כ"לונלי פלג", הוא החל להרצות ולשתף בחוויותיו ובסיפור החיים המרתק שלו ישראלים רבים, שמבקשים לדעת: איך הוא עושה את זה ובעיקר מאיפה, לעזאזל, יש לו את הכסף לטוס כל כך הרבה (ולא, הוא לא עשיר)?!

אז במדור חדש: "העולם על-פי פלג" הוא יכתוב במיוחד עבור גולשי וואלה! מדור של הטיפים הכי מועילים, מיוחדים וכאלו שיחסכו לכם כסף בטיול או בחופשה הבאה שלכם בעולם. מתחילים עם הדבר שהכי חשוב לכולנו: איך למצוא טיסות זולות?

seperator

הרבה אנשים שואלים אותי איך ניתן למצוא טיסות זולות, איפה לחפש, לאן ומתי? לדוגמא: מצאתי טיסה מהארץ לברזיל בעונה ב 340 דולרים בכיוון אחד. איך עושים זאת? מיד ההסברים.


עוד מסעות מדהימים מסביב לעולם:
להגשים חלום: האיש שביקר בכל המדינות בעולם עד גיל 37
צפו: האם זה הזוג הכי סקסי שמטייל בעולם? כנראה שכן
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם


חשוב לזכור - הדרך הזו יותר מתאימה למטיילים שגמישים בבחירת תאריך ויעד, הזמן לא מהווה עבורם פונקציה ולילה בשדה התעופה זה לא סיפור עבורם.

כדי למצוא טיסה, אני משתמש במנוע החיפוש של "סקיי סקנר" (Skyscanner), כיוון שהוא שהוא נותן לך את האפשרות לחפש טיסה מהיכן שאתה נמצא אל כל מקום בעולם, ומספק את היעדים לפי מחיר מהזול אל היקר ביותר (ניתן גם לחפש במנוע חיפוש אחר, זה לא ממש משנה).

חשוב לדעת! אם תחפשו את אותה הטיסה כמה פעמים המחיר שלה יקפוץ, רק מפני שחברת התעופה יודעת שאתם מחפשים טיסה ליעד המבוקש. ולכן מומלץ לא לחפש את אותה הטיסה כמה פעמים. לאחר שמצאתם את הטיסה שאתם רוצים, רישמו את הפרטים של כרטיס הטיסה ובידקו את המחיר באתר הרשמי של חברת התעופה (לפעמים זה טיפה יותר זול).

הסוד לטיסות זולות, כמו הרבה דברים אחרים בחיים, הוא להיות גמישים - כאן זה בא לידי ביטוי בתאריך וביעד. כלומר, אם תחפשו טיסה בסוף שבוע של השנה החדשה לברלין, סביר להניח שזה יהיה כמעט בלתי אפשרי למצוא משהו זול עקב הביקוש ועקב הרצון לטיסה ביום ספציפי.

עוד באותו נושא

מקל הנדודים: הישראלי שביקר ב-115 מדינות מלמד איך לטייל בלי כסף

לכתבה המלאה
פלג כהן. צילום: פלג כהן, מערכת וואלה! NEWS
הכי חשוב להיות גמיש - ואז חו"ל בהישג יד. פלג באחד ממסעותיו/מערכת וואלה! NEWS, צילום: פלג כהן

לטוס אל "כל מקום בעולם"

אחרי טיול ארוך במזרח הרחוק שהסתיים ביפן, רציתי לטוס בזול לאירופה. חיפשתי טיסה מטוקיו אל "כל מקום בעולם" בתאריכים שונים. הטיסה הכי זולה שמצאתי לאירופה הייתה לשוויץ, כמעט יומיים בדרכים עם עצירה של כמה שעות בדובאי (כן זה אפשרי, ויש לי רק דרכון ישראלי). אז נכון, זה היה קצת ארוך ולא הכי נוח, אבל הטיסה הייתה זולה מאוד - אי אפשר לקבל הכל בחיים. לאחר שוויץ, המשכתי לטיול בצרפת ומשם לברלין.


עוד טיפים לפני שאתם טסים לחו"ל:
מדריך לישראלים: כך תתגברו על התור הארוך בנתב"ג ובדיוטי פרי
אאוץ': 10 הונאות המטיילים הנפוצות בעולם ואיך להימנע מהן
איך לארוז לחופשה של שבוע במזוודת טרולי קטנה


מקרה דומה היה בשנה שעברה כשטיילתי במרכז אסיה. לאחר שהגעתי לקזחסטן, רציתי לטוס למקום שעדיין אף פעם לא ביקרתי בו. חיפשתי טיסה מקזחסטן אל "כל מקום בעולם", והיעד הראשון שעלה בחיפוש ולא הייתי בו היה מלטה. אז פשוט הזמנתי טיסה למלטה.

הטיסה הכי זולה שטסתי בה היתה מאיטליה להולנד ב-6 אירו בלבד! חשוב לזכור שכאשר טסים בחברת תעופה מוזלות (לואו-קוסט), אתם בדרך כלל מוגבלים להעלות לטיסה תיק יד של עד 10 קילו, וכמובן שארוחה ושתייה אינם כלול במחיר.

חלק מהמדינות לא מאפשרות כניסה עם "כרטיס בכיוון אחד", ולכן פתרון שאני השתמשתי בו פעם אחת הוא פשוט לקנות כרטיס טיסה בחזרה לארץ שהוא - "fully refundable flight ticket", כלומר: כרטיס טיסה בהחזר מלא. הכרטיסים האלה בדרך כלל מאוד יקרים, אבל כשמבטלים אותם מקבלים את כל הכסף במלואו.

כמובן שאם יש לכם חבר שהוא סוכן נסיעות, או סוכן נסיעות שהוא חבר, גם הם יכולים לעזור לכם בנושא.

זהו להפעם, אז לסיכום:
- נסו את חיפוש הטיסה כשאתם מקלידים בחלונית Anywhere ("כל מקום בעולם").
- אל תחפשו באותו אתר כמה פעמים את אותה טיסה או אותו יעד.
- וחשוב מכל - היו גמישים ביעד ובתאריך. חו"ל ממש בהישג יד, ובזול. בהצלחה.

seperator

רוצים לעקוב אחר פלג ומסעו בעולם? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully