וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת הטירוף: עירום, וודקה, עישון ומלחמת כריות

נוסעים שטסו מאמסטרדם לנבאדה, ארה"ב, עישנו, שתו אלכוהול, זרקו כריות זה על זה ואחד גם התפשט כולו, הלך על המושבים והטיל את מימיו על שחקן הוליוודי מפורסם. וכל זאת במשך 14 שעות, כדי להשתתף במרוץ מכוניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לך על זה בן אדם! מתיו פריצ'רד, הנוסע שהתפשט והשתין על דולף לונדגרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הטיסה הזו לא ישכחו הנוסעים מאמסטרדם לרינו, נבאדה, הרבה זמן: במשך 14 שעות הם שתו אלכוהול, עישנו סיגריות, רקדו, השתתפו במלחמת כריות ואחד מהם אפילו התפשט כולו והתחיל לטפס על המושבים.


עוד על טיסות וואלה! תיירות:
צפו: הדליקה סיגריה במושב והאשימה את הנוסע שלידה
איים שיהרוג את הדיילת בטיסה, ונכלא לחצי שנה
צפו: נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום
נוסעת ילדה תינוקת באמצע טיסה. הא?ם תטוס חינם כל חייה?


המסיבה הזו נערכה בגובה 37 אלף רגל במסגרת טיסה של מירוץ גאמבל 3000 (Gumball 3000) שנערך במקומות שונים בעולם. מדובר במירוץ בריטי של מכוניות שאורכו 3,000 מייל (4,800 ק"מ), שנקרא על-שם סרט מ-1976 שעוסק במרוץ מכוניות מחוף לחוף בארה"ב.

נחזור לטיסה המטורפת. בתמונות שצולמו במסיבה האווירית שנערכה ביום רביעי שעבר על ידי אוון בייני (Owen Beiny) מאתר WENN.com, נראה שהנוסעים עישנו בטיסה, שתו וודקה וזרקו זה על זה את כריות המושב, כשגם אחד הטייסים השתתף במלחמת הכריות. כמו כן, אחד מהנוסעים הניף אל על נוסעת כשהוא מתכוון להכניס אותו לתא האכסון העליון במטוס.

העובדה המדאיגה יותר, היא שאחרי הטיסה הארוכה והאלכוהול שזרם ללא הפסקה לדם הנוסעים, הם היו צריכים לנהוג במכוניות כחלק מהמירוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלאי העשן כנראה לא עבד. מעשנים בטיסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלאגן! מלחמת הכריות במטוס, גם הטייס השתתף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיילות פתחו בר והגישו אלכוהול

אחד מהנוסעים, מתיו פריצ'רד (Matthew Pritchard), שהוא דמות עבר מפורסמת בתחנת MTV הבריטית ומשתתף ב"תוכנית פעלולנים ידועה בשם דירטי סאנצ'ז", הרגיש שזה הזמן להסיר את בגדיו בטיסה והלך עירום כביום היוולדו במטוס. הסלב הוולשי נשאר עם כובע מצחייה וגרביים בלבד, כשהוא שר, רוקד והולך על מושבים בטיסה. לבסוף האלכוהול עשה את שלו והוא נרדם באחת מפינות המטוס.

ואם אתם חושבים שזה הכל, אז חכו לזה: השחקן ההוליוודי דולף לונדגרן, שמוכר לנו בעיקר מהסרט "רוקי 4", נכח גם הוא בטיסה וחווה מפגש לא נעים עם הפעלולן השיכור. פריצ'רד השתין על השחקן האמריקני בטיסה, כפי שפרסם אתר ה-bbc, אולם התנצל על כך מאוחר יותר. בעמוד הטוויטר שלו כתב פריצ'רד: "הגעתי הרגע לארה"ב ואיזו טיסה זו היתה. מצאו אותי משתין על הרצפה ליד דולף לונדגרן, והתעוררתי במושב אחר משלי. אני חושב שזה הזמן להתייחס לבעיות האלכוהול שלי".

המסורת של מסיבות אלכוהול בקרב נהגי המירוץ ידועה זה שנים, החל מיום תחילתו ב-1999. הדיילות, כך נראה בתמונות, נאלצו לשתף פעולה עם דרישות הנוסעים לשתייה, ופתחו מעין בר על עגלות השירות ומזגו אלכוהול לא דורש.

השנה החל המירוץ, שנמשך שישה ימים, בשטוקהולם, שבדיה, משם עבר לאוסלו, נורבגיה וקופנהגן בדנמרק ואז הגיע לפסטיבל גדול באמסטרדם. שם, כאמור, יצאו הנוסעים לטיסה המטורפת לארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully