וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגולימנו, יוון: הרעיון הוא להתנתק מהארנק ברגע שהגעת

איתי שבו

28.5.2015 / 9:05

שלוש שעות נסיעה צפונית לאתונה, נמצא כפר הנופש גרגולימנו של קלאב מד, עם חוף פרטי שאורכו כקילומטר, ספורט ימי בשילוב ה"א-ג-דודו" המוכר ואפילו G.O ישראלית כדי שתרגישו בבית. הכל כלול, נוסח יוון

צילום וידאו ועריכה: איתי שבו סטילס: קלאב מד יח"צ

אין הרבה תיירם ונופשים שלא שמעו על צמד המילים "קלאב מד" - רעיון שהגו שני יהודים לפני יותר מ-60 שנים - שמטרתו ליצור עולם מושלם ומנותק לנופשים. הקונספט של השניים עדיין פועם בחוזקה ומוכר חוויה אחרת, גן עדן מושלם עם נגיעות ספורטיביות.


עוד על חופשת הקיץ שלכם:
לנפוש עם הילדים בקיץ: הדברים שחשוב לדעת
איפה הכי כדאי לשכור רכב לחופשה בחו"ל?
האב, הבן ורוח החופש: אטרקציות מגניבות למשפחה בחו"ל
משופינג ועד לינה בזול: ישראלים ממליצים בחו"ל


שיטת הנופש הגאונית זוכה לאלפי מעריצים בכל העולם, בעיקר צרפתים שנהנים להתמסר בקלות לעולם התוכן שהקלאב מציע. חלק מהתפריט מוגש כמובן בגרסאות שונות ומשונות ל"א-ג-דודו" המוכר מה שנראה לנופש הישראלי לעיתים תמוה ומיושן.

קלאב מד גרגולימנו הוא כפר נופש במזרח יוון על חוף האי יוביאה (Eubea), כשלוש שעות נסיעה מצפון לאתונה. המלון שופץ לאחרונה לחלוטין ומיועד למשפחות עם ילדים בגיל שנתיים או יותר. כאשר מגיעים לרצועת החוף שבה הקלאב נמצא, מבינים שמדובר בעולם פרטי, סגור ורחב ידיים. אין שום דבר אחר מלבד הקלאב ברדיוס לא קטן, מה שטורם לתחושת הניתוק וההתמסרות לקונספט של הכפר. לקלאב חוף פרטי שאורכו כקילומטר והוא מתמחה בפעילויות ספורט ימי, כמו סקי מים ושיט. הכל כמובן בשיטת הכל כלול. כן, אפשר לעשות סקי מים כמה שרוצים בלי לשלם אקסטרא.

קלאב מד גרגולימנו יוון. מערכת וואלה! NEWS
גן עדן מושלם עם נגיעות ספורטיביות. קלאב מד גרגולימנו/מערכת וואלה! NEWS

הקשר הישראלי

עוד מאפיין בולט בקלאב, זה כמובן הצוות המסור של הכפר שנמצא בכל מקום, ה-G.O - Gentil Organisateur ("מארגן נחמד") כך הם מכונים. כולם עברו הכשרה ארוכה ומיוחדת שמכניסה אותם לרוח הקונספט של הקלאב. את פקידת הקבלה אפשר למצוא אחר הצהריים מרקידה את הקהל בבר ואפילו מציגה את הבגדים של חנות הבוטיק במקום. רוב הנופשים מגיעים בדרך כלל עם הילדים, והצוות יבטיח להורים שקט מוחלט כמעט לכל היום אם ירצו...כמובן, הכל כלול!

כמיטב המסורת של הקלאב, בין ה-GO יהיו מספיק דוברי שפות כדי להקל על קהל הנופשים. ואם מדובר בקלאב מד גרגולימנו שמבוקש ביותר על-ידי הישראלים - איך אפשר בלי עברית?! דנה מיטשניק, היא G.O שעובדת בקבלה בקלאב ופה ושם גם חוטאת בריקודי הקלאב המפורסמים. "הקלאב טוב בעיקר למשפחות, כי יש מיני קלאב ואפשר להשאיר שם את הילדים כל היום. כל ערב יש מסיבות, מוזיקה, אלכוהול חופשי וזה יכול לדבר לתייר הישראלי".

בשונה מהתפיסה הרווחת לגבי הכל כלול גרסת אנטליה, שבדרך כלל מסתכמת בצלחות עמוסות אוכל ללא הגבלה, הדגש בכפר הוא על פעילויות הספורט שכלולות במחיר. הרעיון להתנתק מהארנק ברגע שהגעת ולמצוא פעילויות לכל המשפחה כל היום, בהחלט עוזרות לתחושת החופש המושלם.

עוד באותו נושא

לידיעת הרוחצים: למה מסוכן להשתין בבריכה?

לכתבה המלאה
קלאב מד גרגולימנו יוון. צילום: איתי שבו,
פעילויות לכל המשפחה ולכל היום. חוף הים בקלאב מד גרגולימנו/צילום: איתי שבו

אין דקה אחת שמישהו ירגיש רעב או צמא

החדרים בקלאב הם לא הסיפור כאן. פה לא תמצאו ג'קוזי, מקלחת זרמים או סלסילת פירות שתחכה לכם. הרעיון הגדול זה הנוחות ולא הפאר. החדרים עונים על הצרכים הבסיסיים של זוגות וגם משפחות גדולות. אין סיבה שתרצו להישאר בחדר, כאשר המיקוד של הקלאב הוא בפעילויות שבחוץ וחיי החברה.

האוכל מגוון וברמה סבירה ביותר, יחסית לקלאב שאמור להאכיל מאות אנשים שלוש פעמים ביום. לא נראה שמישהו מתלונן פה, אין דקה אחת שמישהו ירגיש רעב או צמא. ברור, גם האלכוהול כלול. כשיורד הערב, כולם מתאספים להם על הבר, כשהאוזו הפופולרי מרים את המצב רוח ומעביר את הנופשים לאירועי הלילה, הופעות, ריקודים וכמובן עוד ועוד אוזו.

חופשה ב"קלאב מד" אומנם יקרה מעט לעומת חופשות מקבילות, אך מכילה הרבה יותר פעילויות באיכות גבוהה יותר. שהות בת שבוע בכפר היווני תעלה כ-1,300 אירו למבוגר וכ-900 אירו לילד, כולל טיסות וחבילת נופש מלאה.

באוגוסט הקרוב ייתכן שכבר לא תוכלו למצוא כאן מקום, אז אם אתם בקטע של חופשה בנוסח הצרפתי המסורתי, מומלץ להזמין מקום לקיץ כמה שיותר מוקדם, או ליהנות ממחירים אטרקטיביים ולהזמין בתקופות הפחות מבוקשות. כך או כך, תקבלו חופשה במלוא מובן המילה, ספורטיבית יותר או פחות, זה כבר אתם תחליטו.

קלאב מד גרגולימנו יוון. צילום: איתי שבו,
לא נראה שמישהו מתלונן פה. מאכלי ים בקלאב/צילום: איתי שבו

* הכותב היה אורח של קלאב מד ביוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully