וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיי-אורגיה: התייר הישראלי והלילה הלוהט בטביליסי

חיים קוזניץ

19.5.2015 / 22:59

גברים שמעסים אחד לשני את הגב, חיוכים שנזרקים לכל עבר ושאלות כמו "פבליק" או "פרייבט" - חיים קוזניץ, מדריך טיולים בחו"ל, מספר על חוויותיו של הישראלי שבסך רצה הכל לבלות בבית מרחץ בבירת גיאורגיה

חמאם בית מרחץ טורקי. editorial use only, ShutterStock
להפתעתו הוא ראה גברים מעסים האחד לשני את הגב. בית מרחץ/ShutterStock, editorial use only

למרות השעה המאוחרת שבה חזרנו למלון, ראיתי את יונתן יושב וממתין לנו בלובי. עם כניסתנו לבניין הוא ניגש אלי, קצת חיוור וניכר היה שהוא נרגש."לא יכולתי לעלות לחדר", אמר לי נרגש, "הייתי חייב לספר לך מה עבר עלי בבית המרחץ".


עוד בוואלה! תיירות:
חובה לראות? 10 היעדים המאכזבים בעולם
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים
מטורף: צפו בהר הגעש הפעיל ביותר בכדור הארץ מתפרץ


במהלך טיול בגאורגיה הגעתי עם הקבוצה שהדרכתי לטביליסי. לאחר ארוחת הערב הצעתי לחברי הקבוצה להצטרף ולצאת איתי לפאב נחמד שהכרתי באזור. בין חברי הקבוצה היה זוג צעיר, מיטל ויהונתן. מיטל רצתה להצטרף אלינו לפאב ואילו יונתן רצה ללכת לבית המרחץ המפורסם של העיר. הצעתי להם שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, וכך היה. יונתן הזמין מונית ונסע לו לבית המרחץ, ואילו מיטל הצטרפה אלי ולשאר חברי הקבוצה ובילתה איתנו בנעימים בפאב הסימפטי.

"מה כבר קרה", שאלתי את יונתן והוא סיפר לי את שעבר עליו.
את בית המרחץ הוא מצא בקלות, זה מבנה כחול יפהפה עם פיתוחים ערבסקיים באבן. מכל עבר עלו אדים מהבילים מהכיפות המקומרות שעל הקרקע. בכניסה לבית המרחץ קיבלה אותו קופאית ששאלה באנגלית רצוצה: privet or public? "מה ההבדל?" שאל יונתן, "פרייבט - 20 דולרים, פבליק - שלושה דולרים", ענתה הגברת. יונתן ענה בביטחון "פבליק".

הוא שילם ועלה לקומה השנייה, קומת הגברים. שם קיבל את פניו בלן זקן ומשופם, שהסביר לו בשפת הסימנים מה עליו לעשות. יונתן השאיר על מדף עץ קטן את כל הבגדים, נעל כפכפיי גומי גסים ונותר עירום כביום היוולדו. הוא קיבל מהבלן חתיכת סבון ומגבת זעירה וצעד פנימה אל תוך מסך האדים שלפניו.

עם כניסתו הוא ראה להפתעתו גברים מעסים האחד לשני את הגב, מסבנים זה את זה ומשכשכים יחד בבריכות. הוא הבין שכך נהוג בגיאורגיה. הוא גם שם לב שמכל עבר מסתכלים עליו. "הרגשתי קצת נבוך מהמבטים", הוא סיפר לי, אבל אז "ירד לו האסימון". אומנם בית המרחץ נמצא בקרבת הרובע היהודי, אבל יהודים, כנראה, כבר לא ביקרו פה זמן רב ולכן המבטים על ה'אטרקציה' הייחודית, גבר שעבר ברית מילה.

גשר זכוכית, טביליסי, גיאורגיה. ShutterStock
לא עיר מתירנית כמו במערב. טיביליסי/ShutterStock

ואז, בטעות, הוא נגע למישהו

בתוך בית המרחץ עמדו במעגלים קטנים כמה קבוצות של גברים עירומים לחלוטין, שדיברו זה עם זה. יונתן הבין שזה הנוהג במקום ועל מנת שלא לבלוט כחריג בנוף, הוא החליט להצטרף לאחת הקבוצות. הוא נדחק בין שני גברים והנהן לשלום לכולם. כמה גברים פנו אליו בגיאורגית ויונתן רק הנהן בראש ואמר להם באנגלית "יס, יס".

אחד הגברים גמגם אליו באנגלית "פבליק אור פרייבט"? יונתן הופתע אבל השיב כמובן "פבליק". הוא המתין כמה דקות, לא הבין אף לא מילה אחת ואז פרש מהמעגל כדי להיכנס לבריכת המים החמים.

בזווית העין הוא ראה גבר מבוגר שמגלח בתער גבר אחר, שעיר במיוחד, שמלטף למגלח את הגב. זה נראה ליונתן כבר ממש מוזר. "רציתי לקחת את הדברים שלי ולהסתלק, אבל קול בתוכי אמר לי להירגע, שהכל בראש שלי וזה מנהג המקום", סיפר בהתרגשות.

יונתן צלל לתוך המים העכורים, הוא חש את ריח הגופרית באף. החום התפשט לו בנעימות בגוף, הוא פרס בכיף רגליים וידיים לצדדים ואז, בטעות, הוא נגע למישהו. כשעלה מן המים כדי להתנצל, חייך אליו צעיר מקומי. יונתן חייך אליו חזרה.

המקומי פנה באנגלית ליונתן ושאל אותו אם הוא בפבליק או בפרייבט. יונתן לא הבין. "שאלתי אותו", הוא סיפר לי, "אם אני רוצה מה"? המקומי השיב "לעשות את זה איתי, פה או בחדר פרטי"?

"מה לעשות בחדר פרטי?" הקשה שוב יונתן בתמימות.

"Are you Homosexsual?", שאל המקומי.

יונתן בלע מי גופרית. "Me? Why are you asking?"

התשובה לא איחרה לבוא: "Because it's a common homosexual place".

עוד באותו נושא

עלילות סלובניה הפרועה: הישראליות שצפו בפורנו במלון ולא שילמו

לכתבה המלאה
חמאם בית מרחץ טורקי. ShutterStock
כשעלה מן המים, חייך אליו צעיר מקומי/ShutterStock

גבר שעיר ועירום שמחזיק בידיו שתי כוסות משקה

הסתבר שיונתן נקלע למסיבת גייז. הצעיר הסביר ליונתן שגיאורגיה זה לא אירופה. אין מועדונים של גייז והחברה לא מתירנית כבמדינות המערב. לכן, החבר'ה באים לבית המרחץ בשעות הלילה וכאן עושים חיים. הפנייה המקובלת בין הגברים היא "פבליק" או "פרייבט". מי שרוצה 'פבליק' נכנס לבריכה עם בן הזוג ושם הם עושים זאת ומי שרוצה ב'פרייבט' הולך לחדר צדדי עם עוד כמה גברים.

יונתן זינק מתוך המים כנשוך נחש ורץ למקלחת. "התקלחתי בזריזות ורק חשבתי מה בלעתי יחד עם מי הגופרית בבריכה וטסתי לכיוון הכניסה", המשיך לתאר את שחווה. הבלן הזקן עצר אותו בכניסה מנופף בידיו וצועק "צ'צ'ה, צ'צ'ה". פתאום הגיח מאחורי הזקן הגבר השעיר שגולח בבית המרחץ, עירום כולו ומחזיק בידיו שתי כוסות משקה. גם הוא צעק "צ'צ'ה" וקירב כוס משקה לכיוונו של יונתן. יונתן אחז בכוס ואז הגבר העירום חייך אליו ובתנועת יד סימן ליונתן שהוא רוצה לעשות איתו אהבה.

"הבנתי שמשהו לא טוב עומד לקרות", נזכר יונתן. "התאמצתי בכל כוח הרצון שלי לא להסתכל במה שלא רציתי ואז עשיתי מעשה. צעקתי 'טנק יו', חטפתי את הכוס מהיד והורדתי אותה בשוט. רציתי בכל הכוח במדרגות צועק 'טנק, יו טנק יו' ומשם המשכתי ורצתי בלי להביט לאחור, עד שהגעתי חזרה למלון".

מאז, כשרוצים מטיילים שלי בגיאורגיה ללכת למרחצאות בלילה, אני מספר להם את הסיפור. אחרי שאני מספר להם, הרוב מעדיפים לצאת לפאב. אולי יש כאלה שדווקא כן מעדיפים ללכת למרחצאות, אבל אלה לא באים לספר לי אחר כך איך היה הבילוי.

חיים קוזניץ, מדריך טיולים ומספר סיפורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully