וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה נעימה? הסודות שלא מספרים לכם על חדרי המלון

למה אסור לכם לשתות מהכוסות באמבטיה? למה מסוכן לעשות קפה במכונת האספרסו בחדר שלכם? ולמה לא מומלץ לכבות את האור עם האצבע - דברים שכדאי שתדעו על המלון שלכם בחופשה הבאה

חדרנית חדר מלון. ShutterStock
יש דברים שצוות המלון לא מספר לנו על החדר שלנו/ShutterStock

חדר המלון תמיד נראה לנו כמפנק. אין כמו לרחוץ באמבטיה, לישון במיטה הזוגית הגדולה ולשתות משקאות מהמיני בר. אבל האמת המכוערת היא שחדרי המלון לא מקסימים כמו שאתם חושבים, אלא הרבה יותר מלוכלכים מכפי שנדמה לכם.


עוד על החופשה שלכם במלון:
קצת שקט אחרי הסערה: מלונות למבוגרים בלבד
5 הונאות מלון שכל ישראלי חייב להכיר
לקראת החופשה: מהו הדבר הכי מלוכלך בחדר המלון?


האתר MailOnline Travel חשף כמה מהסודות שצוות המלון לעולם לא יספר לנו, התיירים. אז לפני שאתם יוצאים לחופשה בארץ ובחו"ל - כדאי שתדעו את הדברים (הנוראים) הבאים.

כוסות מלוכלכות בחדר האמבטיה

צמאים? לפני שאתם מתפתים לשתות מים מהכוסות המונחות בחדר האמבטיה, אולי כדאי שתחשבו שוב. Fox News חשף באמצעות מצלמה נסתרת, שהחדרניות לא נוהגות לקרצף את הכוסות עם סבון, אלא רק לשטוף אותן עם מים או לנגב עם מטלית. אם אתם לא ממש אוהבים חיידקים, כדאי שתשתו מכוסות פלסטיק או ישירות מבקבוקי מים.

שלט טלוויזיה ומתגי אור מטונפים

מחקר של אוניברסיטת יוסטון מצא, כי שלט הטלוויזיה ומתגי האור במלונות הם האזורים הכי מלוכלכים בחדר, ולמעשה בשלט יש יותר בקטריות מאשר על מושב האסלה! לכן, מומלץ להעביר על מתגי האור והשלט מגבון לח לפני שאתם נוגעים בהם בידיים חשופות.

עוד באותו נושא

הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון

לכתבה המלאה
שלט רחוק חדר מלון. ShutterStock
פשוט אל תגעו ישירות. שלט טלוויזיה במלון/ShutterStock

שמיכות מזוהמות

המיטה היא המקום שבו האורחים נוהגים לא רק לישון, אלא גם לעשות סקס, לאכול ואפילו להחליף חיתולים לתינוק. בעוד שהחדרניות מחליפות לעיתים קרובות את המצעים, השמיכות לא תמיד עוברות כביסה. לכן כדאי לקרוא באינטרנט ביקורות וחוויות של אורחים ששהו במלון לפני שאתם מתכרבלים לכם בשמיכה.

לא הכל בחינם

כולנו אוהבים מתנות, אבל דעו שאתם לא אמורים לקחת את כל הפריטים בחדר כמזכרות. תרגישו חופשי לאמץ את העטים, כובע המקלחת והשמפו, אבל תשאירו את חלוק הרחצה ונעלי הבית והמגבות, כי מבחינת המלון מדובר בגניבה לכל דבר.

שקילה אחמד (Shakila Ahmed) דוברת Travelodge (אתר להזמנת מלונות), אמרה לדיילי מייל כי ישנה עלייה בגניבת כריות, שמיכות פוך ויצירות אומות עכשווית. אחמד אף טוענת, כי היו מספר נסיונות להבריח מיטת קינג סייז. מעניין איך התיירים במקום ציפו לקחת את המיטה מבלי שאיש ישים לב.

מגבת חדר מלון. ShutterStock
תשאירו את החלוקים והמגבות. זה לא "מתנה"/ShutterStock

אל תעופו על המיני בר

זה יכול להיות מאוד מפתה לרוקן את המיני בר שלכם, אבל לרוב מדובר על מוצרים במחירים מופקעים שישאירו אתכם עם חור גדול בכיס. סקר של האתר TripAdvisor מצא כי מחיר ממוצע לנשנוש אגוזים בחדרי מלון בשוויץ, צרפת, ניו יורק, קנדה, סינגפור ושוודיה עמד על לא פחות מ-10 דולרים. ואם חשבתם שזה מוגזם, אז דעו שטורנטו שברה שיאים, כשמלונות בעיר מציעים שקית אגוזים במיני בר במחיר הזוי של 18 דולרים.

בהקשר הזה, עדיף שגם לא תכניסו לתוך המיני בר פריטים שרכשתם במקום אחר. מחקר של אוניברסיטת ניו יורק מצא, כי ישנם בתי מלון שגובים עמלה על כך. נשמע מגוחך, אך זאת האמת.

מכונת קפה דוחה

חקירה של "ABC News" חשפה, כי צוות המלון לא נוהג לנקות כמו שצריך את מכונות הקפה - דבר שמוביל להצטברות חיידקים. בסינסינטי, אוהיו, נתפסה חדרנית שניקתה את המכונה עם אותה מטלית שאיתה נקתה את רצפת חדר האמבטיה. אז לפני שאתם שותים איזה אספרסו, נקו בעצמכם את המכונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully