וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוסו מהעיניים: הטיפוסים הכי שנואים בשדות תעופה

23.2.2015 / 0:05

בכל שדה תעופה תיתקלו בהם: אנשים עצבניים, רעשנים, חסרי התחשבות בזולת, או בקיצור אנשים בלתי נסבלים שיכולים לחרב לכם את השעות שלפני הטיסה. קבלו אותם והישמרו מהם, בעיקר מחובבי השוקולד...

אילוסטרציה. ShutterStock
לחץ, תנו לו לצאת. שדה תעופה/ShutterStock

לא רק במטוס אנשים מתנהגים כמו חיות. גם שדה תעופה הוא גם מקום מלא מתח ועצבים, שבו אנשים ממהרים ולחוצים, אחרי מסע ארוך, לפני מסע ארוך, והדבר האחרון שמתחשק להם הוא להתמודד עם אנשים עצבניים כמוהם.


עוד על נוסעים בוואלה! תיירות:
צפו: נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום
משפילים דיילים? זה הזמן לנקום ב"פילוסים"!
נוסעי אומן: הנוסעים הישראלים הגרועים שיש
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה


אז מיהם הטיפוסים הכי בלתי נסבלים בשדות תעופה? איך תזהו אותם? ולמה הם מאוסים? הנה רשימה של הנוסעים שלא תרצו לפגוש בטרמינל. ואגב, אם אתם אחד מהם - אנא טפלו בכך בזריזות.

1. השיכורים

זה בסדר לשתות דרינק אחד או שניים, מי לא זקוק להסחת דעת קלה מהסיוט המתמשך, אבל אם אדם מגיע למצב שבו הוא מתנדנד, צועק, מסריח, עושה מהומה ומטריד, מדובר בעוד סיפור שהתחיל ב"השתכר בשדה תעופה" וייגמר ב"לווה על ידי המשטרה".

שוטר עוצר גבר. ShutterStock
דרינק שמונח על השולחן במערכה הראשונה יהפוך לשוטר במערכה השלישית/ShutterStock

2. האנשים שעדיין לא יודעים מה לעשות בבדיקה הביטחונית

בחייאת אנשים, עוד לא למדתם? פעם ראשונה שלכם פה? זה כבר עשר שנים ככה. עוד פעם אתם מופתעים שצריך לחלוץ נעליים? למה לא הורדתם את החגורה? וכן, את הלפטופ בקופסה. ולא, הוא לא ייהרס. אנא, רוקנו את הכיסים. כן, גם את המטבעות. ולא, בלי בדיחות. תודה. באמת תודה.

תיק במכונת שיקוף בשדה תעופה. ShutterStock
הנייד בתיק שלי, זה בסדר?/ShutterStock

3. האנשים שחוסמים את שבילי ההליכה הנעים

אם אתם בשאנטי ולא ממהרים, אם אתם עייפים ותשושים ורוצים לנצל את השירות, זה בסדר, אתם יכולים לעמוד, תנו למשטח הנע לשאת אתכם קדימה ללא מאמץ. אבל אנא, אל תחסמו את הדרך, אל תאחזו במעקה משני צדדיו ואל תעמידו את המזוודה לצדכם. תתייחסו לשביל הנע כאילו היה כביש מהיר, היצמדו לימין, ותנו לאנשים משמאל לעקוף אתכם. תודה.

עוד באותו נושא

המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה

לכתבה המלאה
שדה תעופה. ShutterStock
תרגישו בנוח לחסום את המעבר/ShutterStock

4. המתלהבים עם הסלפי

בסדר, אתם עולים למטוס. ביג דיל. אתם בשדה תעופה. לא ייאמן. זו סיבה לצלם את עצמכם בכזו שביעות רצון? זה לא מעניין את העוקבים והחברים המשועממים שלכם, וזה מעורר סלידה בנוסעים שמסביבכם.

שני גברים מצלמים סלפי בשדה תעופה. ShutterStock
אויש, המתלהבים באים/ShutterStock

5. הורים שלא משתלטים על הילדים שלהם

אתם מכירים אותם, את ההורים המתירנים האלה, שנותנים לילדים "לגלות את עצמם" ולחקור את קצה גבול היכולת שלהם, ובעיקר את גבול הסבלנות של סביבתם. והילדים האלה צועקים ומשתוללים, ודורכים לכם על הרגל, ומפריעים לכם לנוח, ומפילים לכם את המזוודה. מה ביקשנו? קצת משמעת וכבוד לזולת?

ילד צורח. ShutterStock
אני לא עולה על המטוס בלי במבה!/ShutterStock

6. המקדימים והנדחפים

הכוונה ללחוצים האלה שמגיעים חמש שעות לפני הצ'ק אין. לפעמים דייל הקרקע קורא בכריזה ל"שורות 25 עד 30 לעלות למטוס", ואז אתם רואים אותם, את אלה מהשורות 5 עד 24, נדחפים ומתגנבים בתור, רק כדי להרוויח כמה דקות במטוס, לתפוס את כל התאים העליונים ולגנוב את הכריות הקטנות.

שדה התעופה הבינלאומי בשיקגו. AP
אין כמו להגיע שעתיים לפני פתיחת דלתות. נוסעים בתור/AP

7. המשתלטים על שקעי החשמל

לכולנו יש בטרייה שאוטוטו נגמרת, כולנו לחוצים עם המטענים, אבל הם, המשתלטים, תופסים את כל שקעי החשמל הציבוריים עם כל המכשירים האלקטרוניים שלהם ולא משאירים כלום לשאר. אז הנה הצעת חוק: אדם שיייתפס משתמש ביותר משקע חשמל אחד, ייאלץ לשבת במושב האמצעי בין שני אנשים עבי כרס ועצבניים אחרי שלא זכו להטעין את הסלולרי.

יד מחזיקה טלפון סלולרי עם בטרייה ריקה. ShutterStock
למה לטלפון שלך מגיע לחיות ולשלי לא?/ShutterStock

8. אנשים ששמים מזוודה על המושב שלידם

אדוני, הטרמינל מלא. אין איפה לשבת. אז אלא אם כן גם המזוודה שלך קנתה כרטיס טיסה, כמוני, כדאי שהיא תונח על הקרקע ותיתן לי לשבת. אני מבטיח שאדע להעריך את זה יותר ממנה.

נוסעת ממתינה בשדה התעופה. ShutterStock
אתם יודעים איזו טינופת יש על הרצפה?/ShutterStock

9. אנשים שרואים סרטים/משחקים במשחקים ללא אוזניות

איזה מין בן אדם חושב שכל מי שמסביבו רוצה לשמוע מה קורה לו באייפד, איזה סרט הוא רואה או באיזה שלב הוא במשחק המזורגג שלו? גם ככה האוזן שלך מתפוצצת ממגוון הרעשים, למה צריך להוסיף לזה פיצוצים, צפצופים וצלצולים ממכשירים אלקטרוניים. אוזניות בבקשה, תודה.

טלפון סלולרי. ShutterStock
שואלים בסודן באיזה שלב אתה במשחק/ShutterStock

10. אנשים שצועקים על דיילי קרקע

יש אנשים שמרגישים צורך להוציא את כל העצבים שלהם על נותן השירות שמולם, בין אם הוא דייל קרקע או סתם איש מנהלה, כאילו שלשאוג עליו ולהאשים אותו בכל תחלואי העולם יעזור. זאת לא אשמתו, הוא רק במקרה שם, זה לא בגללו, זו לא אחריותו. ואתם?

צעקה. ShutterStock
תגידי לטייס שיעצור את המטוס עכשיו/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully