וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כניסה חינם לחיילים במוזיאונים הפתוחים

10.1.2006 / 10:47

הנהלת המוזיאונים הפתוחים בתפן, תל חי ועומר מעודדת ביקורי חיילים ומאפשרת להם כניסה חופשית

החל מינואר 2006 תתאפשר כניסה חינם לחיילים לכל המוזיאונים הפתוחים בגני התעשייה של סטף ורטהימר. חיילים במדים בקבוצות ובבודדים, יוכלו ליהנות מכניסה חופשית לכל אחד מהמוזיאונים בגני התעשייה בתפן ותל חי בצפון או בעומר בדרום.

במוזיאונים הפתוחים מבקרים בממוצע 3500 חיילים בשנה, והנהלת המוזיאונים מקווה כי עתה יעלה ממוצע החיילים שיגיעו לביקור. "מאחר והכוונה הינה לקדם את המודעות לנושאי התעשייה והאמנות, ומאחר ותקציבי המדינה לטובת נושאים אלו הולכת ומצטמצמת , הוחלט על מתן כניסה חינם לחיילים למוזיאונים הפתוחים בגני התעשייה, בתקווה שיגיעו לביקור חיילים רבים ויטמיעו את המסרים של הגנים.החשיפה לתעשייה, לה זוכים החיילים בביקורם בגנים, היא בשלב שבו הם נותנים את דעתם על עתידם. אלו הן השנים שבהם מתקבלות החלטות גורליות לגבי המקצוע העתידי ומכאן החשיבות הגדולה שאנו רואים בביקורם בגני העשייה ובמוזיאונים" אומרת אוצרת המוזיאונים רותי אופק .

במוזיאונים בגני התעשייה ניתן לחוות את התעשייה המתקדמת במיטבה. בתפן ניתן לבקר במפעל "ישקר " ובמוזיאון אמנות התעשייה. בכל המוזיאונים בגנים מתקיימות תערוכות מתחלפות של מיטב אמני ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully