וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה לחגוג את ערב השנה האזרחית החדשה

ערן אלדר

23.12.2004 / 15:21

מי בולע 12 ענבים לכבוד השנה החדשה, איפה תמצאו את מופע הזיקוקים המרהיב ביותר, ולמה בקיוטו מצלצלים 108 פעמים בפעמוני נחושת. חגיגות הסילבסטר ברחבי העולם

איפה לחגוג את ערב השנה האזרחית החדשה? מספר רעיונות לקבל את פני השנה החדשה ולא בטיימס סקוור:

אדינבורו, סקוטלנד:
סקוטלנד תקבל את השנה החדשה ב-31 בדצמבר, בחגיגות ה"הוגמאניי" – הכינוי הסקוטי ליום האחרון בשנה. הפסטיבל הגדול ביותר יתקיים באדינבורו – כ-100,000 איש יצטופפו ברחובות, כשהאמיצים ביניהם יפגיו את ההאנגאובר של הבוקר שלמחרת בקפיצה למים הקפואים של ה- Firth of Forth, שפך נהר הנמצא 12 ק"מ מזרחית לעיר. החגיגה כוללת מסיבות וקונצרטים.

פילדלפיה, ארצות הברית

כבר מאה שנה מתקיים בפילדלפיה מצעד ביום האחרון של כל שנה. 25,000 ליצנים ומוזיקאים, מקושטים בתלבושות זוהרות וראוותניות, יצעדו בתהלוכה ססגונית באזור הדאון טאון של העיר.

קיוטו, יפן

בחצות הליל שבין ה-31 בדצמבר ל-1 בינואר, יקבלו תושבי קיוטו את פני השנה החדשה בהבערת מדורות בכ-1,600 מקדשים ברחבי העיר וצלצול 108 פעמים בפעמוני הנחושת - מספר החטאים האנושיים, לפי האמונה הבודהיסטית.

סידני, אוסטרליה

חגיגות ראש השנה בסידני יתקיימו, כבכל שנה, בנמל העיר. יותר ממיליון איש יהיו הראשונים על פני כדור הארץ לקבל את פני השנה החדשה, כשהם צופים במופע זיקוקים מרהיב.
מופע הזיקוקים כולל שתי סדרות: בתשע בערב תתקיים תצוגת זיקוקים של 9 דקות משתי אסדות בנמל, ובחצות תתקיים תצוגת הזיקוקים המרכזית מגשר הנמל. מארגני הארוע מתחייבים לשפר את תצוגת הזיקוקים כל שנה, והפעם הם מתחייבים למופע שכמותו טרם נראה, עם אפקטים מרשימים במיוחד המלווים בסאונד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ריו דה ז'נרו, ברזיל

בריו דה ז'נרו חוגגים בסוף השנה את חגה של ימאנז'ה, אלת המים והים, בחוף קופהקבנה. אלפים עוטים בגדים בצבעי לבן וכחול, ויורדים לחוף עם מתנות שהביאו לכבוד האלה: פרחים, נרות, שמפניה, פרות, בשמים, קוסמטיקה ואורז. קצת לפני חצות, מושלכות המתנות למים בליווי תיפופים ושירים. לאחר מכן הכל הופך לחגיגה "רגילה" – זיקוקים, ריקודי סמבה סוחפים ו-4 בימות בידור שיוקמו לאורך החוף, בהן ינגנו מוזיקה ברזילאית פופולארית, רוק ופופ. נשפים ומסיבות יתקיימו גם בבתי המלון הגדולים לאורך קופהקבאנה. כרטיסי הכניסה לארועים במלונות נעים מ-50 דולר לאדם ועד ל-1500 דולר. את הכרטיסים אפשר לקנות בסוכנויות הנסיעות השונות.

מדריד, ספרד

תושבי מדריד יקבלו את השנה החדשה בכיכר Puerta del Sol ובחצות יקיימו את המסורת של בליעת 12 ענבים – ענב אחד עם כל צילצול של הפעמון. המנהג הומצא על ידי בעלי יקבים, בתקווה שזה יעזור להם להיפטר מהיבול העודף של הענבים.

ליסבון, פורטוגל

מרכז מסיבות ראש השנה בליסבון נמצא באזור המבצר העתיק Torre deBelem. החגיגות יחלו בשעה 22:00 לערך, והן יכללו מסיבת רחוב בהשתתפות תקליטנים עד שעות הבוקר המוקדמות, תזמורות פורטוגליות וזיקוקים על רקע נהר טאחו. גם בבתי המלון של העיר יוצעו ארוחות חג מפוארות ומסיבות עד אור הבוקר.

רומא, איטליה

ארועי הסילבסטר מתרכזים ברומא, באופן מסורתי, בכיכר דל פופולו (Piazza del Popolo). התוכנית תכלול מופע זיקוקי דינור וקונצרטים של מוזיקת רוק ומוזיקה קלאסית שיימשכו עד סוף הלילה. בבוקר שלמרת יאכלסו את הכיכר המוני ילדים שיחגגו את ראש השנה עם ליצנים, אקרובטים, אוכלי אש ולולייני קרקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully