וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק תשובה מקים מלון במיקום מפתיע מאוד בארץ. הנה כל הפרטים

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 17:35

הפרויקט החדש בעיר ימים בנתניה צפוי לכלול שני בתי מלון של 600 חדרים. המלון הראשון יהיה מלון ספא יוקרתי ואילו השני ישמש כמלון כנסים, עם מרכז כנסים ואירועים בינלאומי הכולל גן אירועים מפואר

הדמיה של פרויקט המלונאות והפנאי של יצחק תשובה בעיר ימים, נתניה. הצלמניה של שרונה,
הדמיה של פרויקט המלונאות והפנאי של יצחק תשובה בעיר ימים, נתניה/הצלמניה של שרונה

יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת תשובה ובקבוצת דלק, הניח היום (שני) את אבן הפינה למתחם המלונאות, העסקים והכנסים החדש בעיר ימים, חוף פולג בנתניה. בטקס מרגש בהשתתפות שר התיירות חיים כץ ומאות אורחים, מוזמנים, בני משפחה וחברים שכיבדו בנוכחותם את האירוע המרגש.

המתחם הוא ריזורט חוף ייחודי המתפרש על פני כ-80,000 מ"ר אשר צפוי לכלול שני בתי מלון של 600 חדרים. המלון הראשון יהיה מלון ספא יוקרתי הכולל מרחצאות וחמאמים טיפוליים בקומת הגג, המאפשרים נוף פנורמי לים התיכון. המלון השני ישמש כמלון כנסים, עם מרכז כנסים ואירועים בינלאומי הכולל גן אירועים מפואר הממוקם בין שני בתי המלון. הפרויקט יכלול גם רצועת מסחר בשטח של 4,500 מ"ר, שבה מגוון בוטיקים, ברים ומסעדות, אשר יתרמו לחיי התרבות והפנאי באזור.

יצחק תשובה, חיה תשובה וגל נאור. הצלמניה של שרונה,
יצחק תשובה, חיה תשובה וגל נאור, היום/הצלמניה של שרונה

בדבריו, יצחק תשובה הדגיש את נחישותו להמשיך לבנות ולפתח את מדינת ישראל: "זהו רגע של אמונה עמוקה לתפארת מדינת ישראל, המענה שלנו לכל מבקשי רעתנו - להמשיך לצמוח, ליצור ולבנות. אנחנו מסוגלים לכך, ובעזרת השם נצליח, האמונה שלנו במדינת ישראל ובכלכלת ישראל היא בלתי מעורערת ובלתי ניתנת לפשרה! אנו בטוחים שישראל היא המקום הבטוח ביותר עבור העם היהודי והמקום הטוב ביותר להשקיע בו. לא ניתן לאף אחד לערער את ביטחוננו כאן!"

תשובה הוסיף, שהתרומה הצפויה של הפרויקט תחזק את כלכלת ישראל ותשפר את מעמדה כיעד תיירותי מוביל: "ההשקעות שאנו עושים כאן היום הן סמל לעוצמה של ישראל וליכולת שלה לשגשג גם בזמנים קשים. הפרויקט הזה לא רק יספק מעל 1,200 מקומות עבודה, אלא גם יתרום לתיירות ולכלכלה ויחזק את העיר נתניה והתיירות הישראלית".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
פרויקט המלונאות והפנאי בעיר ימים, נתניה, של יצחק תשובה. הצלמניה של שרונה,
הפרויקט בעיר ימים: ריזורט חוף ייחודי המתפרש על פני כ-80,000 מ"ר/הצלמניה של שרונה

האדריכלית גל נאור, בתו של יצחק תשובה ויזמית הפרויקט, הדגישה את הייחודיות של המיזם: "המיזם שאנו משיקים היום לא יהיה עוד פרויקט תיירות רגיל. זהו חלום שהופך למציאות - פנינה אדריכלית ברמה שטרם נראתה בישראל. הפרויקט הזה לא רק שנבנה מתוך מחויבות עמוקה ואמונה חזקה, אלא גם יהיה מוקד משיכה ברמה של המקומות היוקרתיים והנחשבים ביותר בעולם. אבן שואבת שתזמין אליה אנשים מכל קצוות תבל - מוקד של יופי, מצוינות וגאווה לאומית".

נאור ציינה את התקופה המאתגרת שקדמה לפרויקט: "חצי שנה אל תוך המלחמה, כאשר כל כך הרבה מאיתנו חוו רגעים של חוסר וודאות, כשהעננים הכבדים נראו בלתי ניתנים לפיזור, אבא שלי עמד מול כולנו ואמר בביטחון ובנחישות: 'אני מאמין במדינת ישראל. אני מאמין בכלכלה שלנו, ואני אמשיך להשקיע במדינה שלנו.' באותם רגעים קשים, המילים הללו זרחו כמו זרקור בחשיכה, נוגעות בלבבות של כל מי שחיפש תקווה, כשהיא נראתה רחוקה כל כך. ועכשיו, כשזמן חלף, אנו רואים איך אותה אמונה מתחילה להתגשם. אנו לא רק זוכרים את מה שעברנו, אלא מביטים קדימה בתקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully