וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטהנזה וחברות הבנות שלה מבטלות טיסות כמעט עד דצמבר

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 13:14

חברת התעופה הגרמנית, שכוללת תחתיה גם את חברות אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, יורוווינגס וסוויס איירליינס, הודיעה כי לא תטוס לארץ עד ה-25 בנובמבר, ובעצם האריכה בשבועיים את הפסקת הפעילות לארץ וממנה

הכל על לואוקוסט/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אנחנו רגילים כבר שתאגיד חברות התעופה הגרמני לופטהנזה מבטל טיסות בעקבות המלחמה בעזה ובלבנון, אולם עתה הודיעה חברת התעופה הגרמנית, שתחתיה פועלות גם אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, יורוווינגס (עד 30 בנובמבר) וסוויס איירליינס, כי הן לא ישובו להפעיל את טיסותיהן לארץ וממנה עד ה-25 בנובמבר.

יצויין כי טיסות חברות התעופה הושהו עד היום עד ה-10 בנובמבר, כפי שפרסמנו כאן מוקדם יותר החודש, אולם עתה הוארך זמן הפסקת הפעילות בשבועיים נוספים.

קבוצת לופטהנזה. יחצ,
לא ישובו עד כמעט סוף דצמבר. קבוצת לופטהנזה/יחצ

מי עוד לא טסה?

חברות נוספות שיחזרו לכאן רק בדצמבר הן אייר באלטיק, איבריה אקספרס ו-ITA האיטלקית. כמו כן, גם חברת הלואוקוסט ההונגרית וויז אייר לא תחזור לטוס לכאן עד ה-14 בינואר 2025.

עוד חברות שהודיעו כי הן משהות טיסות לארץ: לוט ואגיאן עד 13 בנובמבר. גם אזרבייג'ן איירליינס לא תשוב עד 5 בנובמבר, ואייר פראנס וטראנסאוויה הצרפתיות עד ה-6 בנובמבר.

גם חברות התעופה האמריקניות דלתא איירליינס אמריקן איירליינס, יחזרו לישראל רק בסוף מרץ 2025 כמו גם חברות התעופה הבריטיות גם וירג'ין אטלנטיק ובריטיש איירווייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully