וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הנשיאה של 7 יבשות": שכחה את הנייד בגייט ודרשה שהטייס יחזור להביאו

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 12:22

מטוס של חברת פרונטייר איירליינס היה בדרך להמריא, כשנוסעת הבינה ששכחה את הסלולר שלה בגייט. היא דרשה מהדיילת שהטייס יסתובב, אך לשווא. אז היא צעקה שהיא "נשיאה ששולטת על 7 יבשות" ואיימה לסלק אנשים מהמטוס בסירה. צפו בהזייה

נוסעת של חברת פרונטייר איירליינס (Frontier Airlines) שטסה מסן דייגו ללאס וגאס, השאירה את הטלפון הנייד שלה באזור שער העלייה למטוס, אולם היא גילתה זאת כשהיא וכל שאר הנוסעים כבר עלו למטוס, שנדחף לאחור לקראת המראה. הנוסעת רצתה שהקברניט יחזור לגייט כדי לקחת את הטלפון שלה.

לדברי הנוסעת, חברת התעופה צריכה לציית לבקשתה כי היא לקוחה נאמנה של פרונטייר איירליינס מזה שמונה שנים. בנוסף אמרה הנוסעת בסרטון שתיעד נוסעת שישבה בסמוך, כי היא "השליט הריבוני של הממשלה, שבעלת שבע יבשות. כל מי שלועג לה יסולק מהטיסה על סירה". הנוסעת חשבה שלא מתייחסים לבקשתה מסיבות גזעניות - כי היא שחורה. "אם הייתי לבנה ובחליפה הייתם עוצרים את מטוס המז...", אמרה לדיילת שהתעמתה מולה. "תצחקו עכשיו, אני הנשיאה של כל המדינה הזו. צפו בחדשות הטלוויזיה".

עוד אמרה הנוסעת הזועמת, כן, אני צריכה לרדת מהמטוס הזה ואני אגיד לך ישרירות, אל תצאי שוב נגד אף אחד בגלל צבע העור שלו. היה לכם מספיק זמן (לסובב את המטוס). אני רואה את פרונטיר עושה דברים לא חוקיים כבר כמה פעמים. אני טסה איתכם ב-8 השנים האחרונות. אל תגידי לי שלא היה מספיק זמן לעצור (את המטוס), תגידי לטייס לא להמריא".

@jenskilicious #Sandiego to #lasvegas lady goes crazy for forgetting her phone at the gate area. She blames #frontierair ? First part is cut off, but she got crazier and claimed to the the president of the country and then that she was an affirmed soverign ruler in the government and owns 7 continents ?‍?☠️#frontierairlines ♬ original sound - Jen Ski

"החיים זה בומרנג"

הדיילת הסבירה בשלווה שהם לא יכלו לחזור לגייט בשביל הטלפון שלה, והנוסעת החלא למחוא כפיים, "זה שקר מהגיהנום". היא דורשת את שמה של הדיילת, שנתנה לה אותו. ואז המשיכה הנוסעת, אני השליטה הריבונית הרשמית פה בממשלה. יש שבע יבשות בבעלותי".

הנוסעת jenskilicious שצילמה את הסרטון והעלתה לחשבון הטיקטוק שלה, החלה לצחוק, והאישה גערה בה: "תמשיכי לצחוק, תיזהרי או שהתחת שלך יהיה על הסירה (כלומר תסולקי מהטיסה) . החיים זה בומרנג. תמשיכי לצחוק ותראי מה יקרה - את תהי פג תוקף בדיוק כמו הסוללה בשעון שלך".

בסופו של דבר הנוסעת התיישבה, המטוס המשיך לדרכו ללאס וגאס. אולי שם ילך לה המזל...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully