וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת לשוטר בשדה התעופה: "תתרחק ממני, אני אהרוג אותך"

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 17:54

נוסעת החלה לרוץ בשגעון ברחבת הצ'ק אין בשדה התעופה בג'ורג'יה שבארה"ב, כשהיא מהתלת בשוטרים ואחד מהם גם החליק ונפל בצורה לא נעימה. לבסוף הם הצליחו לעצור אותה. צפו

נוסעת רצה בצ'ק אין בטירוף בשדה התעופה בג'ורג'יה, ארה"ב/צילום: טיקטוק

סרטון של נוסעת שעמדה לטוס בחברת דלתא איירליינס האמריקנית, הפך ויראלי לאחר שהנוסעת קפצה מאחורי דלפק הצ'ק-אין והחלה לצרוח ולרוץ ברחבי שדה התעופה, לפני שנעצרה על ידי המשטרה.

הסרטון פורסם בטיקטוק על ידי נוסע, שלפי הכיתוב שהדביק על הסרטון "רק ניסה להשיג את כרטיס העלייה למטוס שלו". בתקרית שאירעה בנמל התעופה הבינלאומי סוואנה/הילטון הד (SAV) במדינת ג'ורג'יה בארה"ב, נראית אישה צועקת "תתרחק ממני" וממשיכה לצרוח לפני שהיא בורחת, כשמשטרת שדה התעופה באה לעצור אותה.

"אל תסמוך על שוטרים, תסמוך רק על כבאים", היא צורחת לפני שאחד השוטרים מנסה להתקרב אליה. היא קופצת מאחורי הדלפק ומתחמקת מהמשטרה, מצליחה לברוח ממנה כששוטר אחד מחליק ונופל על הרצפה עם הפנים כלפי מטה.

עוד ניתן לשמוע בסרטון את האישה צועקת, "תתרחק ממני לעזאזל, אני אהרוג אותך".

בסופו של דבר, האישה רצה בחזרה אל מאחורי הדלפק ואחזה באחד מדיילי הקרקע וחיבקה אותו בניסיון להסתתר מאחוריו, אבל אז המאבטחים תפסו אותה לבסוף. הסרטון פורסם ביום חמישי, 9 באוקטובר, אם כי לא ברור מתי בדיוק התרחש האירוע, או מה הוביל להתפרצות הנוסעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully