וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי יוצא אליך ולכל ישראל": התיירת שלא שכחה אותי

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 20:38

קתרין מאיטליה ואני מכירים איזה 20 שנה, עת ביקרה בישראל. מאז לא נפגשנו אבל נשארנו בקשר. בדיוק שנה אחרי ה-7 באוקטובר, כשאני במקלט, היא כתבה לי ש"הלב שלה איתנו", אז עניתי לה. התכתבות קצרה ומרגשת עם תומכת ישראל

קתרין: "צ'או זיו, מקווה שאתה בסדר, אני חושבת עליך והלב שלי יוצא אליך ולכל ישראל, בפרט היום".

אני: "היי קתרין מותק, אנחנו במקלט, הם בדיוק רק יורים רקטות על תל אביב... אנחנו בסדר. תודה רבה על המחשבות והלב הטוב שלך, אני מאוד מעריך את זה. עברה שנה מאז הטבח ועדיין יש לנו 101 חטופים וחטופות מתחת לאדמה. אנחנו נלחמים עכשיו ב-7 אזורים ומדינות שונות. זו מלחמת העצמאות החדשה שלנו, ואנחנו ננצח, אנחנו חייבים או שלא תהיה ישראל.

"חיבוק גדול♥️"

תיירת בישראל. ShutterStock
"אני מרגישה שהלב שלי נשבר על כל מה שקורה לך ולישראל" (אילוסטרציה)/ShutterStock

"אור חשוב בחושך!"

קתרין: "אני שמחה לשמוע שאתם בסדר, הלוואי ויכולתי לעשות משהו, אני מרגישה שהלב שלי נשבר על כל מה שקורה לך ולישראל. ישראל היא שם המקום שעליו החליט אלוהים, ואף אחד מהרעים שם לא יוכל להשמיד. אני מתפללת שזה ייגמר והחטופים יהיו חופשיים. אני יודעת שהכל יהיה בסדר ואני אראה אותך ואת הנסיכה שלך, ואבוא לישראל עם הבן שלי❤️. שמור על עצמך, תכתוב לי ותודיע לי מה קורה איתך, ואם אני יכולה לעשות משהו - תגיד לי?.

"חיבוק גדול, חיבוק חזק❤️".

אני: "קתרין היקרה, את נפלאה ואני מרגיש את הלב הטוב שלך שמוכן לעזור. אנחנו בסדר, אנחנו חזקים ונלחמים בחזרה, למרות שה'עולם המערבי' כביכול לא איתנו לפעמים, וצבוע - מה היה קורה אם לונדון או פריז היו מותקפות מכל עבר במשך כל כך הרבה שנים מאסלאם קיצוני, רק כי אנחנו יהודים? קל למדינות לשכוח את פיגועי הטרור שקרו בלונדון (ווסטמינסטר), מדריד (רכבת), פריז (בטקלאן) וכן הלאה... אבל אנחנו רגילים לזה - לסטנדרטים הכפולים שיש למדינות כלפי ישראל, אבל אנחנו ננצח גם במישור הזה. תודה על תמיכך קתרין המקסימה - אני מאוד מעריך את זה. את אור חשוב בחושך!

"מקווה לראות אותך בקרוב, תשמרי על עצמך עד אז?".

משפחות החטופים השמיעו צפירה ב-06:29 לציון שנה לשבעה באוקטובר, מול בית רה"מ הממשלה ירושלים, 7 באוקטובר 2024. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
"אני מתפללת שזה ייגמר והחטופים יהיו חופשיים". משפחות החטופים מול בית רה"מ בירושלים, 7/10/24/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

"ישראל תמיד תהיה קיימת"

קתרין: "זיו, יקירי, אני חושבת שאני פשוט נורמלית; אני לא יכולה לסבול לראות מה קורה לכם שוב, וכשאני רואה את המערב, כמו שאתה אומר, צבוע, זה מרגיש כמו לחיות מחדש את הסיוט ממלחמת העולם השנייה עבור היהודים. זה גורם לי להרגיש בחילה לראות אנשים בורים ומרושעים מגינים על טרוריסטים.

"אני אדם ביישן, אולי נחמד לפעמים, אבל בשביל ישראל, בשבילך, בשביל החברים שלי ובשביל האחים והאחיות שלי בישראל, אני לא אפחד לעזור ולעשות מה שאני יכולה... אולי זה לא הרבה, אבל הלוואי שיכולתי לעשות יותר. אתה צודק בכל מה שאמרת לגבי מה שקרה באירופה, ואני לא מבינה איך הם לא מבינים שהסיוט שמדי פעם מכה במערב - הוא אותו סיוט שמשפיע על ישראל לנצח.

"תמיד אעמוד לצד ישראל. תמיד עמדתי כל חיי והיום אפילו יותר❤️.

"אני מתפללת עבורך, עבור האנשים שאני מכירה בישראל, שיהיו בטוחים. ישראל תמיד תהיה קיימת.

"ספר לי מה שלומך ושלום משפחתך, ושמור על קשר.

"שמור על עצמך, זיו. חיבוק גדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully