וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בישראלי הכי מכוער שיש: תקף שני תיירים נוצרים וירק עליהם

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 20:06

נער מנתניה רדף שלשום אחרי שני נערים נוצרים, תלש מאחד מהם את שרשרת הצלב, זרק אותה, שפך עליהם מים וירק עליהם. ואת הכל תיעד חברו. היום נעצר הנער "הגיבור" על ידי המשטרה. צפו בביזוי התיירים המסכנים

עד שיש פה כבר תיירים, זו ההתנהגות שמחכה להם: נער ישראלי רדף אחרי שני נערים נוצרים בנתניה, ירק עליהם ותלש את שרשרת הצלב של אחד מהם.

האירוע המכוער אירע שלשום (שבת), כשבסרטון שהפיץ ככל הנראה הנער או חבריו, הוא נראה מחזיק את הצלב של אחד הנערים, שעומדים מולו חסרי אונים ואומרים "לא, לא", ואומר לחבר שהחזיק סלולר וצילם אותו: "את זה (הצלב - ז.ר) הורדתי משני הגויים האלה". חברו שתיעד את ה"גיבור" אומר "לוק, צלב".

לאחר מכן הוא השפריץ עליהם מים מבקבוק שהחזיק, זרק את הצלב וירק עליהם. הנער סיים במילים "יו אר נוט יזראלי" ("אתם לא ישראליים"). מה שנכון.

לפי דניאל עמרם, שהעלה את הסרטון בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו, הנער רדף אחרי התיירים, חטף את השרשרת של אחד מהם וזרק על הרצפה. בנוסף, הוא שפך עליהם מים וירק עליהם.

כך כתב עמרם: "בנתניה היום בצוהריים, ילד רדף אחרי 2 תיירים שענדו שרשרת צלב, חטף אותה מהם, זרק על הרצפה, שפך עליהם מים וירק עליהם. "יו נאט ישראלי". את כל זה דאג לצלם ולשלוח לחברים בקבוצת הוואטסאפ. להבנתי, לאחר מכן התיירים הגישו תלונה במשטרה, אבל עד כה לא נעשה דבר. בשעה האחרונה ניסיתי ליצור קשר עם ההורים שלו לתגובה טרם קיבלתי מענה. שנחשוף את התכשיט".

לפני כמה שעות עדכן עמרם שהנער נעצר על ידי המשטרה. "סוף סוף, 48 שעות מאז הדיווח שלנו, משטרת ישראל הודיעה שעצרה את הנער שחטף שרשרת צלב וירק על תיירים בנתניה", כתב.

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי מחוז מרכז עיכבו הבוקר לחקירה קטין תושב נתניה בחשד שתלש צלב מתייר בעיר. שוטרי תחנת נתניה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על סרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו נראה קטין, תושב העיר תוקף שני תיירים נוצרים על רקע דתם ואף תולש מאחד מהם את הצלב שענד על חזהו. בתום חקירה החשוד ששהה בבריחה אותר והובא לחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully