וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר חיפה המריאה לראשונה. אבל למה המחיר כל כך יקר?

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 16:16

חברת התעופה הישראלית החדשה, אייר חיפה, ביצעה היום את הטיסה המסחרית הראשונה שלה בקו נתב"ג-רמון. בהמשך תטוס גם לקפריסין. אבל המחיר על הכבודה פשוט שערורייתי

טיסת הבכורה של אייר חיפה מנתב"ג לרמון, 30.9.24/צילום: באדיבות אייר חיפה

אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, ביצעה היום (שני) בהצלחה את הטיסה המסחרית הראשונה שלה. הטיסה, שהייתה מלאה לחלוטין, המריאה מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה הבינלאומי רמון, בהתאם להנחיות מיוחדות עקב המצב הביטחוני.

עם זאת, לפי אתר החברה, הטיסות לאילת מנתב"ג פעילות רק לחמישה ימים באוקטובר - 11-6 באוקטובר. לאחר מכן לא קיימים תאריכי טיסות מנתב"ג, אלא רק מחיפה (בתקווה שיהיה שקט בצפון).

החברה, שקיבלה לאחרונה את רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה, מפעילה כעת שתי טיסות יומיות מנתב"ג לאילת במחיר היכרות של 99 ש"ח לכיוון. פעילות זו צפויה להימשך, ככתוב, עד ערב יום כיפור (11.10.24). מיד לאחר יום כיפור ובכפוף למצב הביטחוני ולאישור הגורמים הרלוונטיים, תתחיל החברה את פעילותה מנמל התעופה הבינלאומי חיפה.

טיסת הבכורה של אייר חיפה מנתב"ג לרמון. אייר חיפה,
טיסת הבכורה של אייר חיפה מנתב"ג לרמון, היום/אייר חיפה
טיסת הבכורה של אייר חיפה מנתב"ג לרמון. אייר חיפה,
דיילת אייר חיפה מדגימה את נהלי הבטיחות בטיסת הבכורה/אייר חיפה

מחיר זול? לא בטוח

הטיסה הראשונה מחיפה לאילת מתוכננת ליום ראשון, 13 באוקטובר, ואילו הטיסה הראשונה מחיפה לקפריסין מתוכננת ליום שני, 14 באוקטובר. הטיסות יתבצעו במטוס מדגם ATR 72-600 עם קיבולת של 72 מושבים.

לפי אייר חיפה, המחירים ההתחלתיים המוצעים לטיסות מחיפה הם 139 ש"ח לכיוון לאילת ו-64 דולר לכיוון לקפריסין, ללא כבודה. עם זאת, בבדיקה שערכנו באתר החברה יש אמנם כמה מחירים ב-64 דולר מחיפה, אבל הרוב במחיר של 89 דולר ו-114 דולר. בנוסף, אחרי שבוחרים בסכום של 64 דולר את הכיוון הלוך - פתאום המחיר קופץ ל-81 דולר בטיסה חזור. בקו חיפה-אילת תוכלו אמנם לבחור כיוון ב-139 ש"ח, אולם החזור יהיה יקר יותר - בדרך כלל 199 ש"ח.

טיסת הבכורה של אייר חיפה מנתב"ג לרמון. אייר חיפה,
העוגה מתוקה, המחיר פחות/אייר חיפה

כבודה כבדה (במחיר)

וכמה תשלמו על מזוודות? המחירים באתר החברה הם לטיסות בלבד, כשלשלוח מזוודה לבטן המטוס יעלה לכם 30 דולר לכיוון. על טרולי תצטרכו לשלם עוד 15 דולר לכיוון. על בחירת מושב (חלון או מעבר בלבד, אין מושב אמצעי) תשלמו 2 דולר לכיוון. כלומר כדי לטוס כמו שצריך לקפריסין, רק 40 דקות מפה, תאלצו לשלם 47 דולר לכיוון - יותר ממחצית עלות הכרטיס לכיוון. סך הכל ההזמנה הכי זולה שערכנו באתר החברה לטיסה לקפריסין באוקטובר עלתה לנו 238 דולר להלוך-חזור, אבל מצאנו גם תאריכים במחיר של 400 דולר. אל על, כזכור, הציעו טיסות מנתב"ג (לא מחיפה) ללרנקה במחיר של 199 דולר הלוך-חזור, ללא כבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully