וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת "סחבה" מטען של נוסע, שתפס אותה. זה מה שקרה אחרי. צפו

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 17:30

נוסעת בחברת התעופה האמריקנית ג'ט בלו "לקחה" מטען סלולרי שהיה תקוע במושב שהיה ריק. הנוסעים הלשינו עליה לנוסע שהתעמט איתה שהיא גנבת. "זה נחשב גניבה אם אני מחזירה את זה?" התפלאה הנוסעת

נוסעת שהחמיצה טיסה בשיקגו התפרצה לעבר צוות הקרקע/צילום: רשת X

נוסעת חצופה שטסה בחברת התעופה האמריקנית ג'ט בלו (JetBlue), הודתה שלקחה ועלתה לטיסה עם מטען סלולרי של נוסע אחר, מה שגרם לוויכוח באמצע הקבינה בין שני הנוסעים.

צילומים של התקרית המתוחה, שפורסמה ברשת הטיקטוק על ידי @RcRelated, מראים את הנוסעת צועדת במעבר המטוס, כשהנוסע מצלם אותה בסרטון ושואל אם היא זו שלקחה את המטען שלו.

"כן, יש לי אותו", השיבה האישה באומץ, מנידה בנונשלנטיות בראשה.

לאחר מכן הנוסע המבולבל גער בה על גניבת המטען, ושאל אותה שוב ושוב מדוע היא חושבת שהיא יכולה לקחת אותו.

"אף אחד לא היה על הטיסה", היא ענתה, לפני שאמרה לו "תירגע".

"אל תיקחי דברים בלי לשאול!" צעק הגבר בזמן שהיא המשיכה ללכת לכיוון המושב שלה, מספר שורות מאחוריו.

"אני כבר מחזירה לך את זה", אמרה האישה לגבר.

מספר נוסעים במטוס הגנו על הגנבת בזמן שניסו להרגיע את העימות הלוהט. נוסעת שישבה לצד הגבר הנסער ביקשה ממנו לשבת, ואמרה שהיא לא רוצה "שיעיפו אותה מהמטוס בגלל זה".

נוסע אחר שעבר מאחורי גנבת המטען התערב ואמר לבעל המטען שהוא "מגוחך", ושהיא אמרה שהיא "תחזיר אותו".

"לא, אתה מגוחך. היא גנבה משהו בלי לשאול", אמר הנוסע הנסער לנוסע המתערב.

לבסוף, האישה הגיעה למושב שלוש שורות מאחרי הנוסע שתיעד אותה, שלפה את המטען מהתיק שלה, והגישה אותו לנוסע, כשהוא ממשיך לקרוא לה גנבת.

"האם זו גניבה אם אתה מחזיר את זה?" שאלה הנוסעת את הגבר בציניות כשהוא אוחז במטען.

"כן, זו גניבה! את מחזירה את זה רק בגלל שתפסתי אותך! כל השאר ראו אותך, זו הסיבה!" אמר הגבר בחומרה לאישה, לפני שהסרטון מסתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
@rcrelated1 Woman takes my Apple charger and thought no one would notice part 2 #apple#thief #jetblue #miami ♬ original sound - RcRelated

הגנבת: "החתול שלי היה חולה"

בסרטון נוסף בטיקטוק, האיש הסביר שהתקרית אירעה לאחר שהטיסה שלהם נדחתה שלוש פעמים. במהלך אחד העיכובים, הטייס איפשר לנוסעים לרדת מהמטוס כדי לרכוש מעט אוכל. האיש אמר שהוא ואשתו ירדו מהמטוס.

בעודו בטרמינל, נוסע אחר ניגש אליו והודיע ​​לו שהאישה חטפה את המטען שלו: היא נכנסה לשקע במושב שלו, "גלגלה את המטען והכניסה אותו לתיק שלה".

גנבת המטען, לכאורה, שזוהתה בתור ונסה קלובר, אמרה שהתקרית "יצאה מפרופורציה". "אני מופגזת בהטרדות, מוצפת באיומי מוות", אמרה קלובר בטיקטוק על התקרית שהתרחשה "לפני יותר משנה".

קלובר טענה, שהמטען נמצא על הקרקע של המטוס ללא נוסעים, שם נאמר לנוסעים לקחת את כל חפציהם. היא טענה שהיא הרימה את המטען באוויר מול הנוסעים סביבה, ואף אחד לא טען שהוא שלו. קלובר אמרה אז שניסתה לתת את המטען לדיילת, שאמרה לה שהיא "לא תיקח את זה כי הדיילים לא יכולים להיות אחראים על רכוש נוסעים".

הנוסע החל לצלם אותה כשהיא חזרה לטיסה. לדבריה, היא מיד אמרה לו שהיא תחזיר את המטען אבל וצריכה רגע כי החתול שלה היה בתוך התיק החום שלה, והחתול חלה מחוץ לגייט לפני שהם עלו מחדש למטוס.

"רציתי למצוא מקום בטוח להניח בו את החתול שלי", אמרה קלובר, "וגם להתרחק מהנוסע שהיה אדם מאוד אגרסיבי ולא יציב", אמרה.היא הודתה שיכלה לפעול בצורה נכונה יותר, אבל הייתה לחוצה ו"מותשת" מכל העיכובים ולא האמינה שגנבה משהו.

"פעלתי בצורה לא נכונה כמו שרובנו עושים תחת לחץ", היא אמרה. "מה שהסרטון לא מראה זה שהנוסע מאבד את דעתו הרבה אחרי שאני מחזירה לו את המטען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully