וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחר המלון הכי טוב בעולם, והוא נמצא ביעד שכולכם טסים אליו

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 15:19

ארגון "50 המלונות הטובים ביותר בעולם" (The World's 50 Best Hotels) בחר במלון קאפלה בבנגקוק כמספר אחד השנה, לאחר שהדיח מלון איטלקי שעל אגם קומו למקום השני. האם לישראל יש נציגות בין 50 הגדולים?

מלון קאפלה בנגקוק/צילום: יוטיוב המלון

מלון קאפלה בנגקוק (Capella Bangkok), המשקיף על נהר צ'או פראיה בתאילנד, נבחר למלון הטוב ביותר בעולם לשנת 2024.

ההצבעה על הרשימה היוקרתית נערכת על ידי ארגון The World's 50 Best Hotels Academy, שבו חברים 600 אנשים אנונימיים שיושבים בפאנלים אזוריים של מלונאים, עיתונאי נסיעות ומטיילי יוקרה ותיקים.

מלון קאפלה בנגקוק דורג בראש רשימת 50 המלונות הטובים בעולם השנה, כאשר הזוכה בשנה שעברה, מלון Passalacqua שממוקם על גדות אגם קומו באיטליה, ירד שלב למקום השני. המלון התאילנדי, שנפתח ב-2020, זכה לשבחים רבים מצד המדרגים, שהעניקו לו את המקום הראשון: "המלון מוקף בגנים שופעים ומשדר אלגנטיות של נכס עתיק וקלאסי בשילוב אינטימיות של מלון בוטיק".

עוד כתבו בשבח המלון: "הארכיטקטורה הדרמטית בקאפלה בנגקוק, מבטיחה שכל 101 החדרים פונים למים, בעוד שווילות וסוויטות לצד הנהר כוללות גם בריכה פרטית משלהן".

אגב, מחיר לילה במלון מתחיל ב-600 דולר ללילה. לא נורא יחסית לישראל...

מלון קאפלה בנגקוק

במקום השני דורג מי שזכה במקום הראשון אשתקד - מלון פסלאקואה (Passalacqua) - הממוקם בווילה מהמאה ה-18 בין גנים מדורגים מרהיבים על גדות אגם קומו באיטליה.

במקום השלישי מלון רוזווד הונג קונג (Rosewood Hong Kong) שמן הסתם בהונג קונג, אחריו מלון שבאל בלאנק (Cheval Blanc) בפריז ובמקום החמישי נציגות שנייה להונג קונג - מלון דה אפר האוס (The Upper House).

במקום השישי מלון ראפלס סינגפור (Raffles Singapore), אחריו מלון אמן טוקיו (Aman Tokyo) ובמקום השמיני מלון סונבה פושי (Soneva Fushi) במלדיביים. במקום התשיעי מלון אטלנטיס דה רויאל (Atlantis The Royal) בדובאי ואת העשירייה הראשונה סוגר מלון ניהי סומבה (Nihi Sumba) באינדונזיה.

מלון פסלאקואה, איטליה

מלון שבאל בלאנק בפריז

אירופה הכניסה 13 מלונות לרשימה

מלונות ישראליים לא נכנסו לרשימה המכובדת של 50 הגדולים. אירופה הכניסה 13 מלונות לרשימה, כולל שניים לעשירייה הראשונה, ואילו ארה"ב "תרמה" ארבעה מלונות בלבד - בניו יורק (2), לוס אנג'לס ופלורידה. את הרשימה של 50 הגדולים נועל מלון קוקומו פרייבט איילנד בפיג'י.

"זה נותן לנו תענוג עצום לפרסם את רשימת 50 המלונות הטובים בעולם לשנת 2024 ולחגוג את הדירוג של Capella Bangkok במקום הראשון", אמרה אמה סלייט, ראש תחום התוכן של 50 המלונות הטובים בעולם בהצהרה. "הרשימה הדינמית של השנה מדגישה את התיאבון למגוון חוויות, החל מחופשות עירוניות עמוסות ועד בריחות רחוקות, ומכבדת את המסירות והתשוקה של הצוות שמאפשר את החוויות יוצאות הדופן הללו, תוך הדגשת המגוון המדהים בתעשייה ברחבי העולם", הוסיפה סלייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully