וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים מדממים מהאף והאוזניים: טיסת הבלהות שאירעה השבוע

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 11:16

נוסעי טיסת דלתא איירליינס השבוע מסולט לייק סיטי לפורטלנד, חוו אירוע חריג שבו בעיית לחץ בתא הנוסעים, גרמה לפציעה של כמה מהם, שהחלו לדמם מהאף והאוזניים ונזקקו לטיפול

בווידאו: זירת התרסקות המטוס בדרום סין/תיעוד ברשתות חברתיות

טיסת דלתא איירליינס שנערכה ביום ראשון השבוע מסולט לייק סיטי לפורטלנד, אורגון, חזרה מיד לבירת יוטה כאשר צוות הטיסה הבין שמטוס הבואינג 737-900 חווה בעיות לחץ בתא הנוסעים. 10 נוסעים מתוך 140 שהיו במטוס נזקקו לטיפול, עקב בעיית הלחץ, שגרם לאף והאוזניים שלהם לדמם או לקרע בעור התוף.

הכל היה כשורה בהתחלה, עת טיסת דלתא 1203 המריאה לאוויר והמטוס טיפס לגובה שמעל 10,000 רגל. אז התברר שתא הנוסעים לא עומד בלחץ ככל שהמטוס ממשיך לצבור גובה. עם זאת, מסכות החמצן לא נפלו מהתקרה כמו במקרה חירום. הנוסעת ג'סי פרסר תיארה את החוויה לערוץ הטלוויזיה האמריקני KSL-TV. "זה הרגיש כאילו מישהו דוקר לה סכין באוזן. היא הרגישה את האוזן שלה קופצת מהלחץ בתא, ואז מבעבעת".

הטייסים הכריזו על מצב חירום לבקרת התעבורה האווירית וירדו מתחת לגובה של 10,000 רגל לפני שחזרו. המטוס היה באוויר רק כ-40 דקות. כאשר המטוס נחת, חיכו לנוסעים הפצועים פרמדיקים בשער העלייה למטוס.

דלתא איירליינס אמרה בהצהרה: "אנו מתנצלים בכנות בפני הלקוחות שלנו על החוויה שלהם בטיסה 1203 ב-15 בספטמבר. צוות הטיסה פעל לפי נהלים לחזור לשדה התעופה בסולט לייק סיטי, שם הצוותים שלנו תמכו בלקוחותינו בצרכיהם המיידיים. צוות רפואי שהגיע זיהה 10 אנשים הזקוקים לטיפול. דלתא הציעה לממן לאותם נוסעים את ההעברה למתקנים רפואיים. טכנאי דלתא עבדו על נושא הלחץ על המטוס בהצלחה. הוא הוצא משירות בבוקר ה-15 בספטמבר וחזר לשירות ב-16 בספטמבר.

לא ברור בדיוק מדוע קרתה בעיית הלחץ בקבינה, ומנהל התעופה הפדרלי חוקר את התקרית. ירידת לחץ פתאומית היא תופעה שכיחה יותר בטיסות, אם כי עדיין נדירה בהשוואה לחוסר לחץ כללי בתא הנוסעים עצמו. כמו באירוע זה, הטייסים הורידו את המטוס לגובה בטוח במהירות האפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully