וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מלונות של פתאל נבחרו לטובים ביותר על ידי נשיונל ג'אוגרפיק

מלון "דה דילי" בלונדון ומלון "דה מנור" באמסטרדם, שניהם מרשת מלונות לאונרדו מבית פתאל, נבחרו למלונות הטובים ביותר בקטגוריות שונות על ידי מגזין התיירות הנחשב

מלון גרנד ריזורט לימסול, קפריסין/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: זיו שטיינר

מלון 'דה דילי' נבחר ל'מלון הטוב ביותר בלונדון עבור אירוח משפחות', ומלון 'דה מנור' נבחר ל'מלון הייחודי והטוב ביותר עבור אורחים המבקשים להרגיש כמו מקומיים באמסטרדם על ידי מגזין הנשיונל ג'יאוגרפיק.

הבחירות בשני בתי המלון על ידי המגזין הנחשב, נעשו במסגרת שתי כתבות שונות, האחת סוקרת את תשעת המלונות הטובים ביותר בלונדון, והשנייה את שבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם.

על מלון דה דילי, שכאמור זכה בתואר "המלון הטוב ביותר לאירוח משפחות", נכתב: "הבקרים במלון דילי מתחילים בבריכה מקורה באורך 12 מטר (אטרקציה נדירה מאוד במרכז לונדון). היא נפתחת ב-06:30 בבוקר, כך שילדים אוהבים לשחות בה עוד בטרם ארוחת הבוקר, ורק אחר כך להגיע ולנסות את מכונת הפנקייקים בבופה".

מערכת הנשיונל התייחסה גם ללוקיישן המצוין של המלון: "המלון במרחק הליכה של פחות מ-10 דקות מחנות הצעצועים 'האמליס' בת שבע הקומות או מ'סופרנובה', שם תוכלו לזלול המבורגרים מעולים וכמובן חמש דקות הליכה מכיכר פיקדילי שההתרגשות ממנו בלילה לעולם לא עוברת, אם אתה ילד או מבוגר".

מלון "מנור" באמסטרדם. באדיבות Flare Department,
מלון "מנור" באמסטרדם שוכן במבנה שהיה בעבר בית חולים/באדיבות Flare Department

יוהאן קרויף נולד שם

על מלון 'מנור' (The Manor), שזכה בתואר "המלון הייחודי ביותר לאורחים המבקשים להרגיש כמו מקומיים", נכתב: "מלון מנור גורם לאורחיו להרגיש פחות כמו תיירים ויותר כמו חברים שבאו לביקור בעיר. המלון, השוכן במבנה שהיה בעבר בית חולים (כוכב הכדורגל ההולנדי יוהאן קרויף נולד שם), ממוקם בשכונת Oost הנעימה, במרחק הליכה קצר מגן החיות המלכותי ARTIS של אמסטרדם, מוזיאון Wereldmuseum ופארק Oosterpark הפורח, בו ממוקמת רכבת הרים שמשמשת להיט בקרב הקטנטנים. בשבתות, טיילו בשוק Dappermarkt הסמוך, המוכר תוצרת חקלאית, פרחים, ומטעמים הולנדיים. כדי להרגיש באמת כמו תושב אמסטרדם, קחו אופניים במלון וצאו לחקור את השכונה. בניגוד לצי האופניים הצבעוני להשכרה במקומות שונים, שמסגיר את העובדה שאתם תיירים, צבע האופניים שתיקחו במלון הוא שחור".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מלון "דה דילי" בלונדון. באדיבות מלונות לאונרדו מבית פתאל,
חמש דקות הליכה מכיכר פיקדילי. מלון The Dilly בלונדון/באדיבות מלונות לאונרדו מבית פתאל

"אנו גאים מאוד שמלון The Dilly שלנו בלונדון הוכתר כאחד המלונות הטובים ביותר לביקור בלונדון, ומלון The Manor שרכשנו לאחרונה בהולנד, הוכתר כאחד משבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם", אמר רונן ניסנבאום, מנכ"ל לאונרדו מלונות בריטניה, אירלנד, בנלוקס, ספרד ופורטוגל, והוסיף, "אנו גאים מאוד בחברי הצוות שלנו ובמאמצים שהם משקיעים העולים מעל ומעבר לציפיות האורחים שלנו. אין ספק שעבודתם הבלתי נלאית תורמת להכרה ולהישגים המרשימים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully