וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים שתקועים בחו"ל בגלל המתקפה: "אף אחד לא יודע מה קורה"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 11:46

סגירתו של נתב"ג לפנות בוקר (בינתיים הוא נפתח), גרמה ללא מעט טיסות להיות מוסטות ליעדים חלופיים. ישראלים שרצו לחזור מחופשת הקיץ שלהם, מצאו עצמם ממתינים בקפריסין לחידוש הטיסות במשך שעות

נוסעים ישראלים ממתינים בשדה התעופה של לרנקה, 25.8.24/צילום: מאיה

בעקבות מתקפת המנע בלבנון, וסגירתו של נתב"ג לפנות בוקר (נתב"ג נפתח כבר ב-07:00 לפעילות), הופנו טיסות של ישראלים ליעדים חלופיים, ביניהם גם שדה התעופה ברמון, ומאז הם תקועים ומחכים לטיסות שלהם לארץ.

מאיה (שם בדוי) תקועה עם משפחתה בלרנקה, לאחר שטיסתם 6H564 מאתונה לפנות בוקר הוסטה לקפריסין. "יצאנו ב-04:30 מאתונה, טיסה של ישראייר עם חברת sky up (מאוקראינה - ז.ר), ו-20 דקות לפני הנחיתה בארץ דיווחו לנו שנתב"ג סגור ונחתנו בלרנקה", סיפרה לוואלה תיירות.

"מאז ישבנו במטוס. פעמיים התחילו להוריד אותנו לטרמינל ועצרו, ב-07:00 הודיעו שממריאים לתל אביב. ומאז אנחנו 'מחכים לאישור'" היא הוסיפה. לדבריה, בשעה 09:30 לערך נאמר להם לעבור לטרמינל, וכרגע הם עוברים בידוק ביטחוני. "מעבר לזה, איש לא דיבר איתנו ואף אחד לא יודע מה קורה מכאן", היא אומרת.

נוסעים מחכים לטיסה שלהם בנתב"ג. קובי ישראל, מערכת וואלה
נוסעים מחכים לטיסה שלהם בנתב"ג, היום/מערכת וואלה, קובי ישראל

כ-50,000 נוסעים יעברו היום בנתב"ג

כזכור, בעקבות מתקפת המנע של צה"ל בלבנון, נסגר נתב"ג לפעילות בשעה 05:19, אולם חזר לפעילות בשעה 07:00. טיסות שהיו בדרך לנתב"ג הופנו לנחיתה בשדות תעופה חלופיים באזור, בהם גם שדה התעופה רמון שבערבה.

היום, יום ראשון, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-50,000 נוסעים ב-323 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-25,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-25,000 נוסעים.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.

מישראייר נמסר: "עקב המצב הבטחוני, ישנם שיבושים בטיסות בכלל ובאלו המבוצעות על ידי מטוסים חכורים בפרט. חלק מהשיבושים נובעים מחרדות בקרב צוותים זרים להגיע לישראל. אנחנו בקשר עם החברות הזרות לחזרה מהירה לשיגרה ובמקביל עושים כל מאמץ למצוא פתרונות לנוסעים שטיסותיהם מעוכבות בעקבות כך".

מאל על נמסר ש"אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכלל הנוסעים לוודא באתר אל על ובאתר רשות שדות התעופה את מועד המראתם המעודכן, טרם היציאה לשדה התעופה. טיסות אל על שהוסטו לשדות חלופיים, בינהם גם נמל התעופה רמון שבאילת, ימריאו חזרה לנתב"ג. עדכונים שוטפים עולים כל העת באתר אל על וברשתות החברתיות, מומלץ להתעדכן בהתאם".

מארקיע נמסר: "לאור פתיחת נתב"ג, לוח הטיסות של חברת ארקיע חוזר לשגרה. ייתכנו עדכונים במספר מועדי המראות בשעות הקרובות עליהם יעודכנו הנוסעים. עדכונים שוטפים באתר החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully