וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתה הזוי? פתח את יציאת החירום במטוס וטייל על הכנף. צפו

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 17:01

טיסה של חברת ג'טסטאר (Jetstar) האוסטרלית מסידני למלבורן הגיעה ליעדה, ואז אחד הנוסעים פתח את חלון יציאת החירום וטייל לו על הכנף, לא לפני שירד אל הקרקע דרך המנועים. הוא נעצר ונשלח להסתכלות בבית חולים

נוסע ג'טסאר יצא מהמטוס וטייל על הכנף/צילום: X

נוסע בטיסה של חברת ג'טסטאר (Jetstar) באוסטרליה, נעצר לאחר שעזב את המטוס שחנה במקומו ויצא ממנו דרך יציאת חירום, והלך לאורך הכנף לפני שירד ממנה באזור מנוע הסילון אל המסלול.

היום (חמישי) הגיעה טיסת JQ507 של חברת התעופה האוסטרלית לנמל התעופה של מלבורן מסידני, ובזמן שהמטוס חנה בשער הטרמינל, עזב הנוסע את המטוס מחלון יציאת החירום בצד ימין.

כאשר הנוסע פתח את החלון, שוחררה מגלשה אוטומטית מהכנף האחורית של המטוס אל הקרקע. במקום להשתמש במגלשה, הנוסע, שלא הוזכר שמו, הלך לאורך הכנף וירד לקרקע דרך אחד משני המנועים של האיירבוס A320.

הנוסע עוכב ופונה לבית חולים להערכה

משדה התעופה נמסר, כי האיש נעצר על ידי צוות אוויר וצוות קרקע לפני שצוות ג'טסטאר התקשר למשטרה. "שדה התעופה של מלבורן גאה בתגובה יוצאת הדופן של צוות הקרקע, שהודות לה לא הייתה סכנה מיידית לנוסעים אחרים או לצוות נמל התעופה", נכתב בהצהרה מנמל התעופה.

אודרי ורגזה, נוסעת בטיסה, אמרה שהנוסעים צרחו כשהאיש החל במה שהיא תיארה כהתנהגות לא יציבה, זמן קצר לפני שפתח את חלון החירום. "האיש הפגין התנהגות די מוזרה", אמר ורגזה לרדיו 3AW במלבורן, והוסיף, "ברגע שהמטוס התחיל לעצור, הוא מיד קם והסתער למעשה למקום שבו נמצאת יציאת החירום והתהליך לדחוף אנשים, גרם למהומה ותלש את דלת החירום".

תמונות של מרשתות חברתיות הראו לפחות שלושה אנשי קרקע מעכבים את הנוסע על המסלול.

בהודעת המשטרה נמסר כי הוא נעצר ביחס ל"התנהגות תוקפנית לכאורה והפרת פרוטוקולי הבטיחות של כלי הטיס". בהודעה נמסר כי האיש נבדק על ידי פרמדיקים ופונה להסתכלות בבית חולים, שם נשאר להמשך הערכה.

גורמים במשטרה ממשיכים לחקור, וסביר להניח שיגיעו כתבי אישום במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully