וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום מס על רווחיה, אל על תציע לכם טיסה ל-4 יעדים במחיר קבוע

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 13:38

שר הכלכלה ניר ברקת סיכם עם אל על, שבמקום להטיל מס על רווחיה החריגים השנה, יהיו 4 יעדים בינלאומיים שימכרו אליהם טיסות במחיר אחיד וישמשו "האבים" לטיסות לכל יעד בעולם. כמה יעלה לכם לטוס לאתונה?

מטוס אל על נוחת לראשונה במלבורן באוסטרליה/דוברות אל על

בדיון שנערך הבוקר (רביעי) במשרד הכלכלה, הודיעה חברת אל על לשר הכלכלה, ניר ברקת, על החלטתה לקבע את המחירים ללרנקה ב-199$, לאתונה ב-299$, ולווינה ולדובאי ב-349$. המחירים האחידים יהיו בתוקף עד לסוף שנת 2024 ותקפים לכל המושבים במטוס.

ההחלטה, בעצם, היא חלופה להטלת מס על רווחי אל על החריגים בשנה האחרונה כתוצאה מהמלחמה. כזכור, היום זומנה מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה לשימוע אצל שר הכלכלה בשל העלאת מחירים במלחמה. בנוסף, זומנו לשימוע מנכ"לי ארקיע וישראייר, כפי שפורסם בוואלה כסף.

כזכור, הרווח הנקי של אל על זינק ב-150% מהרבעון המקביל בשנה שעברה ועומד על 147 מיליון דולר, כשההכנסות הסתכמו ב-839 מיליון דולר, צמיחה של 33% מאשתקד. התפוסה בטיסות עומדת על 92%, עם עלייה של 17% בתמורה שגבתה מהנוסעים על כל ק"מ שטסו.

היעדים הנ"ל יהוו "האבים", אליהם יוכלו הטסים מישראל להגיע במחירים קבועים ומשם להמשיך לכל יעד בעולם. בשל ביטול טיסות רבות של חברות זרות, המטרה היא לאפשר לישראלים לצאת מישראל ולהגיע לשדות תעופה בינלאומיים שמהם יוכלו לטוס לכל יעד בעולם במחירים שווים לכל נפש.

4 יעדי אל על הקבועים שישמשו בהאבים. וואלה, מערכת וואלה
מחיר קבוע עד סוף השנה. 4 היעדים שישמשו כהאבים/מערכת וואלה, וואלה

המחירים תקפים לטיסות עד סוף שנת 2024

ההחלטה התקבלה בתמיכת משרד הכלכלה ובהמשך לדיון שנערך הבוקר בהובלת שר הכלכלה, ניר ברקת ובהמשך לשיח השוטף עם שרת התחבורה, מירי רגב, בנושא מצב התעופה בישראל.

עבור כל יעד נקבע מחיר קבוע בו ימכרו כלל הכרטיסים הזמינים במטוס, עבור כרטיס LITE במחלקת תיירים לטיסת הלוך-חזור. המחירים יהיו תקפים לטיסות הממריאות עד סוף שנת 2024.

אל על מפעילה עשרות טיסות שבועיות ליעדים אלה, וכחלק מהמהלך היא תתגבר בטיסות נוספות אליהם, זאת על מנת להגדיל את היצע המושבים ולתת מענה לביקושים הגבוהים. כ-80,000 מושבים יהיו זמינים לרכישה לתקופה המדוברת. המחירים יתעדכנו באתר אל על בשעות הערב (ד'), ניתן יהיה להזמין באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
מטוס אל על. ShutterStock
תציע טיסות ל-4 יעדים במחיר קבוע, במקום מיסוי על רווחיה החריגים. אל על/ShutterStock

לפי אל על, ארבעת היעדים מאפשרים קישוריות רחבה למאות יעדי המשך, וירחיבו את היצע האפשרויות לנוסע הישראלי, שיוכל לרכוש באופן עצמאי טיסת המשך למגוון רחב של יעדים ביבשות השונות.

מלרנקה יוצאות כ-1,000 טיסות בינ"ל מידי שבוע, מאתונה יוצאות כ-2,500 טיסות בינ"ל מידי שבוע,
מוינה יוצאות כ-4,000 טיסות בינ"ל מידי שבוע, ומדובאי יוצאות כ-8,500 טיסות בינ"ל מידי שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully