וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

41 קוצים בכל הגוף: דורבן תקף אורח במלון בצפון - וחורר אותו

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 16:49

יונסי שלום, מפונה שהתארח במלון ליד צפת, חזר לחדרו ונתקל בדורבן. הוא הסתובב לברוח, אבל מעד ונפל. הדורבן זינק עליו, ויונסי נשאר עם 41 קוצים וכאבים בכל גופו ומאושפז בבית החולים זיו. יונסי: "לא התגריתי בו, הוא זינק עליי"

דורבנית נלכדה במלכודת בצפון, טופלה ושוחררה/צילום: אסף ירום

נתקלתם בדורבן בטבע? קחו אחורה פנה: תושב צפון הארץ הגיע אמש (מוצ"ש) לבית החולים זיו שבצפת, כשבגופו ננעצו 41 דוקרנים של דורבן.

יונסי שלום בן ה-50, מפונה מקריית שמונה, שנפגע מהדורבן, סיפר לאחר הפציעה לוואלה: "אני מרגיש לא טוב. אני סובל מכאבים רבים. יש לי הרבה חורים ברגליים ובידיים. יש לי בעיה עצבית בכף הרגל ואני לא יכול להזיז אותה".

שלום שחזר את שאירע: "אני מפונה מקרית שמונה ומתאכסן בחצור הגלילית ביער ביריה במלון יפה שנקרא בית בגליל. הייתי בדרך חזרה לחדר, נתקלתי בדורבן. ראיתי אותו עומד מולי ראיתי שהוא מתקרב אליי. ניסיתי להסתובב ולברוח. מעדתי ונפלתי. ברגע שהוא ראה שנפלתי, הוא זינק עליי ועשה מה שעשה. קמתי עם קוצים בידיים וברגליים, עם 41 קוצים. הגעתי לבית החולים זיו, מורדם. עכשיו אני סובל את הכאב עד שזה יעבור ונקווה מאוד שהתחושה בכף הרגל תעבור ולא נצטרך לנתח".

תושב הצפון נדקר מדורבן במלון בצפון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"קמתי עם קוצים בידיים וברגליים, עם 41 קוצים". יונסי עם הגעתו לבית החולים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תושב הצפון נדקר מ-41 דוקרני דורבן. דוברות בית החולים זיו,
"ברגע שהוא ראה שנפלתי, הוא זינק עליי". יונסי וקוצי הדורבן בידו/דוברות בית החולים זיו

"הוא יצטרך לעשות ניתוח בירך ואולי גם שיקום"

ד"ר דוריר כנאענה, מביה"ח זיו בצפת שטיפל בפצוע בן ה-50 אמר ל-וואלה: "זו הפעם הראשונה שאני מטפל בפציעה מדורבן. הוא אמר שהדורבן תקף אותו ואז הוא נפל עליו לכן יש לו פגיעה גם ביד וגם ברגל. הוא ראה אותו אוכל טימין וכנראה שהדורבן פחד ממנו".

על מצבו אמר כי: "יש לו פציעה קשה ברגל, פגיעה עצבית. הוא הגיע אלינו עם המון כאבים, לחץ דם נמוך ולאחר טיפול מהיר שלנו מצבו התייצב. עשינו בדיקות מקדימות, ראינו שאין פגיעה בעורקים, הוא יצטרך לעשות ניתוח בירך ואולי גם שיקום. הוא קיבל מאיתנו תרופות נגד כאבים, אנטיביוטיקה וקיבל חיסון נגד טטנוס. שוחחנו עם מרכז הרעלים ואמרו לנו שאין צורך בטיפול נוסף רק השגחה.

"הורדנו את הקוצים, ניקינו את הפצעים שמנו חבישות לחץ", המשיך ד"ר כנאענה. "הוא כרגע מאושפז אצלנו במחלקה האורתופדית וימשיך להיות מטופל בהתאם לממצאים. כף היד לא נפגעה משמעותית ואין לו פגיעה עצבית, היה לו מזל שם".

דוקרני דורבן שהוצאו מתושב הצפון. דוברות בית החולים זיו,
הקוצים שהוצאו מגופו של יונסי/דוברות בית החולים זיו
דוקרני דורבן שהוצאו מתושב הצפון. דוברות בית החולים זיו,
"הוא הגיע אלינו עם המון כאבים"/דוברות בית החולים זיו

יוסי: "דורבן מבחינתי היא חיה חמודה ומאוד טובה"

מדוברות בית החולים זיו נמסר: "אמש (מוצ"ש) הובא אל המחלקה לרפואה דחופה בזיו, תושב צפון (50) כשבגופו נעוצים 41 דוקרני דורבן. מיד עם הגעתו הוא הוכנס לחדר הלם, וטופל על ידי אורתופד ומומחה כלי דם. כל הדוקרנים הוצאו בהצלחה מהגפיים התחתונות ומכף היד. כעת מצבו יציב והוא מאושפז במחלקה האורתופדית להמשך השגחה ומעקב".

על התגובות ברשת לגבי כך שדורבן לא תוקף סתם, אומר שלום שזה יכול היה לקרות לכל אחד: "לא התגריתי בו. דורבן מבחינתי היא חיה חמודה ומאוד טובה, אבל שהיא רוצה היא מאוד תוקפנית ונוכחתי לדעת את זה אתמול. אומרים שדורבן לא תוקף סתם? אני רוצה להגיד לכל אלה שכתבו, שכן דורבן תוקף סתם. לא איימתי עליו. הוא טייל מחוץ לחדר שלי בקומת הקרקע במלון ואני לא עשיתי לו דבר. לא תיארנו לעצמנו שיקרה שם דבר כזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully