וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם יודעים שאנחנו לא? איזיג'ט דוחה את החזרה לישראל ל-2025

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 21:36

חברת הטיסות המוזלות הפופולרית הייתה אמורה לחדש הטיסות לארץ באוקטובר, אבל דחתה אותן לאפריל. לוט, טארום ואיר באלטיק דחו את חידוש טיסותיהן לשבוע הבא

נוסע נגח בראשו של דייל בטיסה/צילום: רשתות חברתיות

חברת הטיסות הזולות הבריטית איזיג'ט הנחיתה היום (שלישי) מכה על אלפי ישראלים שהזמינו ממנה טיסות לחגים, כאשר הכריזה כי היא דוחה את החזרת הטיסות שלה לישראל בחצי שנה נוספת - לשנה הבאה.

המטוסים הלבנים כתומים לא ישובו לארץ לפני ה-1 באפריל 2025, לאחר שהחברה כבר הודיעה כי תשוב לנחות בנתב"ג באוקטובר. מדובר בזיגזג נוסף של החברה, שב-15 במרץ הודיעה על שובה לפעילות בארץ לראשונה מפרוץ המלחמה, אך ב-15 באפריל, יום לאחר המתקפה האיראנית, הכריזה שוב כי תפסיק לשרת את השוק הישראלי עד לחודש אוקטובר. בחברה אמרו כי ישראלים שכבר הזמינו הטיסות לתאריכים שבהם בוטלו הטיסות יקבלו החזר כספי מלא.

חברות אחרות הודיעו על ביטולי טיסות נוספים בימים הקרובים. לוט הפולנית לא תנחת בישראל ליד ה-13 באוגוסט וכך גם טארום הרומנית. איר באלטיק דחתה את חידוש טיסותיה לנתב"ג ל-12 באוגוסט. ואילו איר אירופה לא תשוב לשרת הישראלים לפני ה-10 באוגוסט.

איזי ג'ט איזיג'ט. יח"צ אור אלוני, מערכת וואלה! NEWS
דוחה את החזרה לישראל ל-2025. איזיג'ט/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ אור אלוני

מנגד הודיעה בריטיש אירוויס, שממשיכה לטוס לישראל מלונדון תוך נחיתת ביניים בלרנקה להחלפת צוותים בקפריסין, כדי להימנע מהלנתם בישראל, כי תמשיך בשירות, כאשר מה-1 באוקטובר תעבור לפעילות במתכונת של טיסת בוקר מישראל שתעצור בלרנקה למשך 45 דקות (ללא יציאה מהמטוס וללא ירידת ועליית נוסעים) טיסת הלילה מלונדון תהיה טיסה ישירה לישראל (ללא נחיתת ביניים).

למרות ביטולי הטיסות הרבים של החברות הזרות, וביטולי הטיסות של החברות הישראליות בשל סירובם לנחות בארץ של טייסים זרים ששכרו ביחד עם מטוסים זרים לתגבור הצי שלהן בקיץ, עדיין יעברו היום בנתב"ג 59,300 איש ב-354 טיסות, כ-10,000 פחות מאשר היו אמורים לעבור ללא הביטולים בשבוע האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully