וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוללן מצא את תיעוד רגעיו האחרונים של איש שטבע - שנים לאחר מותו

27.8.2024 / 0:02

ריצ'רד ראגלנד שחה מתחת למפל מים ומעולם לא חזר. אמו חיפשה תשובות לגבי רגעיו האחרונים ומצאה אותם בזכות תגלית של צוללן אמיץ, שהעביר אותה לאמו

תיעד את עצמו באגם - שניות לפני שטבע למוות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זה סיפור על צוללן שגילוי מפתיע שלו סיפק הצצה לרגעים האחרונים של אדם שמת שנים קודם לכן, בשנת 2017, כשצעיר טבע למוות מתחת למפל מים זמן קצר לפני יום הולדתו ה-23.

הקורבן זוהה כריצ'רד ראגלנד, ומשפחתו חיפשה הסבר הגיוני למותו המפתיע. הוא היה עם חברים בפארק פוסטר פולס בטנסי, ארה"ב, כאשר האירוע הקטלני התרחש - הוא שחה אל מתחת למפל המים אך מעולם לא עלה חזרה.

אימו של ריצ'רד, רובין מקרייר, אמרה שנותרה עם שאלות רבות לגבי הרגעים האחרונים של בנה. עם זאת, היא לא הצליחה לקבל את התשובות שהיא חיפשה עד שהתגלתה מצלמת ה-GoPro שלו. בחודשים שלאחר מותו שומרי הפארק שלחו לה דיסק און קי שהיה אמור להכיל קטעי וידאו של ריצ'רד לפני מותו, אך כשפתחו את החבילה גילו שהוא נגנב במהלך המשלוח. "אנחנו מתגעגעים אליו מאוד מכל הלב," אמרה רובין ל-WSB-TV באותה תקופה "הוא היה בחור צעיר מדהים. מלא אהבה, מלא אנרגיה".

בנסיבות מופלאות, שנתיים לאחר מות ריצ'רד, מצא יוטיובר וצייד אוצרות בשם ריץ' אלוהא (ששמו האמיתי ריץ' אברנתי) את מצלמת ה-GoPro של הצעיר בן ה-22. ריץ' צלל להנאתו באזור המפל בו מת ריצ'רד ובמסגרת חיפוש אוצרות שטבעו הוא מצא במקרה לגמרי את המצלמה.

לאחר שיצא מהמים הוא שאל את הפקחים בפארק על המצלמה והם סיפרו לו על מותו של ריצ'רד בשנת 2017. בנוסף למצלמת הגו-פרו עצמה, כרטיס הזכירון של המצלמה של ריצ'רד עדיין היה בפנים עם קטעי וידאו מהרגעים האחרונים שלו בחיים.

עוד ממצאים של צוללנים
התגלית המאיימת שמצא הצוללן בקרקעית הנהר

צוללנית מצאה מכתב בבקבוק מ-1926 - ובזכותכם הוא הגיע ליעדו

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

"אני מאמין שהאל היה זה שהוביל אותי למציאת הגו-פרו הזו, כי הדבר היחיד שראיתי היה את קצה ההברגה שלה וכל השאר היה מכוסה בבוץ," אמר היוטיובר.

כאשר צפה בחומרים שהיו על המצלמה והבין שזה אכן ריצ'רד, הוא לקח על עצמו לנסות ליצור קשר עם הורין. ריץ' בילה שעות באינטרנט עד שלבסוף מצא את מספר הטלפון של רובין והתקשר אליה כדי לומר שהוא רוצה להחזיר לה את המצלמה והכרטיס.

"מה שראינו בסרטונים זה את ריץ' חי את החיים במלואם", אמרה רובין שהייתה אסירת תודה ליוטיובר על שעזר לספק לה כמה תשובות לגבי מה שקרה לבנה. ב-GoPro נמצאו כמה קטעים שונים של ריצ'ארד מחייך למצלמה בזמן שהוא מתעד את נסיעתו, גולש על אומגה ביער ורוקד לצלילי שיר של מייקל ג'קסון במגרש חניה.

בקטע האחרון הוא נראה ממש דקות לפני מותו, כשהוא צוחק עם חבריו במים ליד המפל. "אלה החיים", הוא אומר בסרטון, "להיות עם אחים ואחיות, אנחנו חיים את החיים. זו רק ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully