וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת לופטהנזה לישראל נחתה בקפריסין וחזרה למינכן. הטייס: "נתב"ג סגור"

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 8:53

טיסת לופטהנזה ממינכן לישראל עצרה בלרנקה כדי להחליף צוות דיילים, אולם הטייס לא המשיך לישראל והודיע שהוא חוזר לגרמניה "כי נתב"ג סגור". לאחר שהוכח לו שזה לא נכון, אמר שזו הוראה מהחברה עצמה. חלק מהנוסעים ירדו בקפריסין

נוסעים ישראלים, שהיו לפנות בוקר על טיסת לופטהנזה בדרכם לישראל ממינכן, עצרו בקפריסין עבור החלפת צוות דיילים, אולם המטוס לא המשיך לארץ בטוענה שנתב"ג סגור.

הקברניט הודיע לנוסעים שהמטוס חוזר למינכן, אולם לאחר שאלו הראו לו שנתב"ג אכן אינו סגור לפעילות, הוא תירץ את החזרה לגרמניה בהוראה של מחלקת המבצעים של לופטהנזה.

כ-20 נוסעים ביקשו לרדת בלרנקה ולא לחזור למינכון, והטייס איפשר זאת אולם המזוודות שלהם נשארו במטוס והטייס אמר להם שהחברה לא תדאג להם ללינה או טיסה חזרה לארץ.

מטוס בואינג 747 לופטהנזה. ShutterStock
הטייס לא המשיך לישראל. לופטהנזה/ShutterStock

גם פליי דובאי מבטלת

בתוך כך, גם טיסת אוסטריאן איירליינס, חברה בקבוצת לופטהנזה, שהיתה אמורה הבוקר לנחות בארץ, נחתה בסופיה, בולגריה אף היא.

כמו כן, חברת פליי דובאי הודיעה היום שהיא מבטלת את טיסות הלילה שלה (ב-22:30 וב-23:30) לישראל ליומיים הקרובים. חברת התעופה האמירתית אינה רוצה לעבור בשמי ישראל בלילה, ותטוס במקום 6 פעמים ביום, רק 4 פעמים לפחות עד סוף השבוע.

כזכור, דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס האמריקניות, ביטלו אמש את טיסותיהן לישראל עד ה-6 באוגוסט.

מרשות שדות התעופה נמסר, כי נתב"ג, ככתוב, פתוח והיום (חמישי) יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-70,000 נוסעים ב-413 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-37,500 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 32,500 נוסעים. "ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully